Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?

Data: 2011-03-07 08:49:23
Autor: Pan Piskorz
Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
W dniu 2011-03-07 08:30, Piotr Klimek pisze:
Czy Waszym zdaniem
ten bieznik jest kierunkowy?

Nie jest.
W fabce miałem takie opony, wydawały mi się ciche (w porównaniu z matadorem).
P.

Data: 2011-03-07 07:53:35
Autor: Piotr Klimek
Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
Dnia (Mon, 07 Mar 2011 08:49:23 +0100) ktos podajacy sie za Pan Piskorz
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czy Waszym zdaniem
ten bieznik jest kierunkowy?

Nie jest.
W fabce miałem takie opony, wydawały mi się ciche (w porównaniu z matadorem).

No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc przyczyna
tego halasu?

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-03-07 09:25:21
Autor: remove_this
Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
> No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc
przyczyna
tego halasu?

Ja mam Firestone Multihawk i Winterhawk 2 i zaraz po założeniu również
słychać spory szum. Ale mija on po około tygodniu jazd :) Pewnie opona
musi się ułożyć. BTW Bardxzo dobre tanie opony

Pozdro
Baraczek

Data: 2011-03-07 08:28:19
Autor: Piotr Klimek
Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
Dnia (Mon, 07 Mar 2011 09:25:21 +0100) ktos podajacy sie za remove_this
[...]

Zrobilem na tych oponach 400km, wiec jak by sie mialo samo naprawic to
pewnie by tak sie stalo.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-03-07 09:27:58
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-03-07 08:53, Piotr Klimek pisze:
No to na co powiniennem zwrocic uwage w takim razie? Co moze byc przyczyna
tego halasu?

Zbadaj ciśnienie w oponach.
Moje ciche wrażenie miałem ze 165, Twoje pewnie są szersze.
P.

Data: 2011-03-07 08:29:47
Autor: Piotr Klimek
Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?
Dnia (Mon, 07 Mar 2011 09:27:58 +0100) ktos podajacy sie za Pan Piskorz
[...]

Faktycznie zimowe mam 195 a letnie 205, moze panikuje. Ale pierwszy raz
zakladalem sam kola i w dodatku mam nowe felgi. Niby czynnosc prosta ale
jednak dosc istotna, wiec lepiej dmuchac na zimne :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Firestone Multihawk - kierunkowy bieznik?