Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Firma Epson i potyczki z drukarkš...

Firma Epson i potyczki z drukarkš...

Data: 2013-05-30 05:11:03
Autor: JDX
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
Dosyć dziwne. Może sterownik w komputerze testowym zeœwirował? Spróbuj
puœcić jakiœ wydruk z innego komputera.

Data: 2013-05-29 22:16:51
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message news:51a6c349$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
Dosyć dziwne.
Może sterownik w komputerze testowym zeœwirował?
Spróbuj puœcić jakiœ wydruk z innego komputera.

Ale ja nie podłšczam drukarki do komputera w czasie tych
testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

Ja to mam nadzieję, że coœ Ÿle robię... tylko co? :-)))

Data: 2013-05-30 05:27:30
Autor: JDX
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
[...]
Ale ja nie podłšczam drukarki do komputera w czasie tych
testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

Ja to mam nadzieję, że coœ Ÿle robię... tylko co? :-)))
No to może podłšcz któršœ z nowych drukarek do komputera i puœć wydruk. :-D

Data: 2013-06-04 15:26:59
Autor: Marek Dyjor
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
JDX wrote:
On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
[...]
Ale ja nie podłšczam drukarki do komputera w czasie tych
testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

Ja to mam nadzieję, że coœ Ÿle robię... tylko co? :-)))
No to może podłšcz któršœ z nowych drukarek do komputera i puœć
wydruk. :-D

a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

Data: 2013-06-04 16:46:47
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:kokpus$e5s$1news.task.gda.pl...
JDX wrote:
On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
[...]
Ale ja nie podłšczam drukarki do komputera w czasie tych
testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

Ja to mam nadzieję, że coœ Ÿle robię... tylko co? :-)))
No to może podłšcz któršœ z nowych drukarek do komputera
i puœć wydruk. :-D

a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Data: 2013-06-04 23:52:52
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukarkš...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci news:koln02$d2b$1dont-email.me...
a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwoœć ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-06-04 16:58:20
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message news:51ae61b5$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci news:koln02$d2b$1dont-email.me...
a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zajšc œmiej...
Przyszła dziœ nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do œrodka ;-)

Data: 2013-06-05 00:01:26
Autor: Jawi
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci
news:koln02$d2b$1dont-email.me...
a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zajšc œmiej...
Przyszła dziœ nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do œrodka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

--

Data: 2013-06-04 19:45:47
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message news:51ae63b7$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci
news:koln02$d2b$1dont-email.me...
a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zajšc œmiej...
Przyszła dziœ nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do œrodka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

Chcšc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
Na poczštku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
takie same jak kiedyœ (owinięte taœmš) ale jest list do drogiego klienta,
ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniajšcy że tym razem
jest drukarka osobiœcie przetestowana i tusze sš już włożone, gotowe
do pracy a osobny, zawinięty taœmš komplet mogę potraktować jako
prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
No kurde, myœlę sobie - wreszcie ktoœ się przyłożył!

Otwieram, zdejmuję wszystkie taœmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
pod klapę skanera - rzeczywiœcie sš jakieœ tusze: ok, jedziemy z koksem.
Włšczam drukarkę, coœ pomyœlała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zaklšłem (po polsku, a jakże...) bo
wyglšda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukujš.
No dobra...
Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjœcia! Po procesie tegoż
czyszczenia mam już dużš poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
"Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
i tu wymieniajš cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat œwiadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuœ
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

No kurde - oni naprawdę chcš abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiœcie wyglšda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuœci, muszę wymienić tusze... :-(

Data: 2013-06-04 20:13:39
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kom1fm$qb5$1dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat œwiadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuœ
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

No kurde - oni naprawdę chcš abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiœcie wyglšda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuœci, muszę wymienić tusze... :-(

Wymyœliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
dostałem "w prezencie", ten owinięty taœmš klejšcš, i ryzykować
że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
na czarno wymyœliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

No ale na razie jest OK.
Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coœ przez
sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
takš opcję wczeœniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichœ 5
minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
karcie kredytowej... :-)

Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiœ niesmak po
tym doœwiadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiajš kartridże po prostu puste.
Porażka... :-(

Data: 2013-06-05 08:54:36
Autor: m
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

Tak sobie myœlę - a może u Ciebie coœ z pršdem jest nie halo? Może sšsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

p. m.

Data: 2013-06-05 17:17:00
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:51aee0ad$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

Tak sobie myœlę - a może u Ciebie coœ z pršdem jest nie halo?
Może sšsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

Mam nadzieję, że waœć żartujesz, bo jeœli nie to...

Data: 2013-06-06 15:00:28
Autor: m
Firma Epson i potyczki z drukarkš...
On 06.06.2013 00:17, Pszemol wrote:
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message
news:51aee0ad$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?

Tak sobie myœlę - a może u Ciebie coœ z pršdem jest nie halo?
Może sšsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

Mam nadzieję, że waœć żartujesz, bo jeœli nie to...

Nie, nie żartuję ...  jeżeli nie żartuję to co?


p. m.

Data: 2013-06-05 08:57:53
Autor: $heikh el $hah
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W dniu 2013-06-05 03:13, Pszemol pisze:
Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
PoraĹźka... :-(

Mnie w sklepie sprzedawca z góry uprzedził, że w zestawie są tusze startowe o zmniejszonej pojemności i tylko za to mogę dać minusa Epsonowi.
Choć, mimo to, trochę już wydrukowałem i mam mniej niż połowę czarnego, a kolorów ponad połowę. Ale pewnie wydrukuję jeden arkusz wizytówek i czarnego już nie będzie.


--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-05 23:09:12
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci news:kolnln$gmp$1dont-email.me...
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message news:51ae61b5$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomoœci news:koln02$d2b$1dont-email.me...
a może sprawdŸ papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zajšc œmiej...
Przyszła dziœ nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do œrodka ;-)

Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał "syndrom audiofila", gdzie kable muszš być złocone (osobiœcie u znajomego widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaœnię mu za jakiœ czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia "większe, niż skroœne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem nawišzania do audiofilii puœciłem żarcik, polegajšcy na sparafrazowaniu audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił, gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić jš przy wyjęciu z ryzy i włożyć jš do góry nogami (i pewnie tusz by się rozmazywał, pleœniał, warzył się, blaknšł), a już jakby wożyć jš tyłem, to trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczšł drukować w odbiciu lustrzanym, czy w negatywie :P
Bo oczywiœcie jasne jest, że jeœli papier nie jest specjalnego przeznaczenia (np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A u ciebie to chyba powinno być coœ 3-5 $ chyba za ryzę...?
Powodzenia i weŸ to na spokojnie.

PS. Nie wiem skšd, ale wiedziałem, ze z tš drukarkš wcale nie będzie tak cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeœ liœcik i wydruki,  to mi coœ mówiło, że to furda, że będš jaja... I miałem rację...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwoœć ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-06-06 00:02:17
Autor: Jawi
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
PS. Nie wiem skšd, ale wiedziałem, ze z tš drukarkš wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeœ liœcik
i wydruki,  to mi coœ mówiło, że to furda, że będš jaja... I miałem
rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogš 3 drukarki z tym samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejœ żyle, wodnej, nie złota ;)

--

Data: 2013-06-05 17:26:45
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message news:51afb56b$0$1251$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
PS. Nie wiem skšd, ale wiedziałem, ze z tš drukarkš wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeœ liœcik
i wydruki,  to mi coœ mówiło, że to furda, że będš jaja... I miałem
rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogš 3 drukarki z tym samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejœ żyle, wodnej, nie złota ;)

Dokładnie rzecz bioršc to były 3 drukarki z tym samym OBJAWEM.
Przyczyn niedrukowania każdej drukarki nie znamy, może być tak
że sš trzy różne przyczyny, nie?

Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
tš pierwszš co przyszła ponownie włšczyć aby sprawdzić czy
przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
więc pomyœlałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
brakujšce dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
czuszem czarnym tekstowym były w porzšdku!
Wyglšda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiškania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Data: 2013-06-06 00:46:01
Autor: JoteR
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Pszemol" napisał:

Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
tš pierwszš co przyszła ponownie włšczyć aby sprawdzić czy
przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
więc pomyœlałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
brakujšce dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
czuszem czarnym tekstowym były w porzšdku!
Wyglšda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiškania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

JoteR

Data: 2013-06-06 11:16:55
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomoœci news:51afbfb1$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
....
Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwoœć ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-06-06 18:38:47
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message news:51b05388$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomoœci news:51afbfb1$0$1260$65785112news.neostrada.pl...
...
Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?
To jest jego unikalny i oryginalny "styl" zachowania...

Data: 2013-06-09 18:58:24
Autor: JoteR
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Pszemol" napisał:

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona
nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami.
Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

Ale prawdziwe. I na tym nie koniec:
"Wiecie co przyszło wczoraj pocztš? Ano przyszły 4 zbiorniczki..."

I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?

No fakt, niezbyt logiczne, że użyłem czasu przeszłego.
Bo proceder - jak widać - cały czas trwa...

JoteR

Data: 2013-06-09 13:19:40
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:51b4b436$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona
nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami.
Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

Ale prawdziwe. I na tym nie koniec:
"Wiecie co przyszło wczoraj pocztš? Ano przyszły 4 zbiorniczki..."

I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?

No fakt, niezbyt logiczne, że użyłem czasu przeszłego.
Bo proceder - jak widać - cały czas trwa...

Jaki proceder? Co Ty tu insynuujesz?

Możesz mi skomentować jaki ja mam wpływ na to, co Epson zapakuje
do paczki i dlaczego na problem z jakoœciš wydruku czarnym tekstowym
wyœlš mi wszystkie inne tusze tylko nie ten z którym jest problem???

Data: 2013-06-09 23:42:05
Autor: JoteR
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Pszemol" napisał:

Możesz mi skomentować

Już raz poprosiłeœ tu o kometarz, po czym obraziłeœ się jak dzieciak.
Naprawdę prosisz się o kolejny? Przemyœl to dobrze...

JoteR

Data: 2013-06-10 11:43:55
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:51b4f6b2$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

Możesz mi skomentować

Już raz poprosiłeœ tu o kometarz, po czym obraziłeœ się jak dzieciak.
Naprawdę prosisz się o kolejny? Przemyœl to dobrze...

Jeœli bezpodstawnie oskarżasz kogoœ o coœ to nie dziw się, że
jest to odbierane jako obraŸliwe - jeœli ja mam produkt na
gwarancji który nie działa dobrze, postępuję zgodnie z zaleceniami
serwisu opisujšc dokładnie to co się z ich produktem dzieje
w między czasie i wykonuję wszystkie testy jakie każš mi zrobić
to dlaczego insynuujesz że ja tu coœ robię złego?
Czyżbyœ uważał że klient powinien tolerować niedobrze działajšcy
produkt za który zapłacił pełnš cenę detalicznš i używa go zgodnie
z jego przeznaczeniem mimo że produkt jest na gwarancji??

Data: 2013-06-12 16:18:51
Autor: JoteR
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Pszemol" napisał:

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona
nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami.
Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

Ale prawdziwe. I na tym nie koniec:
"Wiecie co przyszło wczoraj pocztš? Ano przyszły 4 zbiorniczki..."

I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?

No fakt, niezbyt logiczne, że użyłem czasu przeszłego.
Bo proceder - jak widać - cały czas trwa...

Jaki proceder? Co Ty tu insynuujesz?

"dziœ zaskoczenie mnie spotyka w poczcie:
paczka od Epsona... Takie samo małe pudełko kartonowe jak
w sobotę przyszło z tuszami kolorowymi - w nim jeden czarny,
tekstowy... :-)) Wyglšda na to, że sami się skapnęli i dosłali braki :-)
Tak że zwracam honor "

Zatem prawdę napisałem - proceder trwa w najlepsze ;->
Dziękuję za zwrócenie honoru.

JoteR

Data: 2013-06-12 20:51:12
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:51b88350$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeœ od Epsona
nowš drukarkę oraz podrukowałeœ sobie za frajer ichnimi tuszami.
Polak (?) potrafi... ;->

To było niemiłe...

Ale prawdziwe. I na tym nie koniec:
"Wiecie co przyszło wczoraj pocztš? Ano przyszły 4 zbiorniczki..."

I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?

No fakt, niezbyt logiczne, że użyłem czasu przeszłego.
Bo proceder - jak widać - cały czas trwa...

Jaki proceder? Co Ty tu insynuujesz?

"dziœ zaskoczenie mnie spotyka w poczcie:
paczka od Epsona... Takie samo małe pudełko kartonowe jak
w sobotę przyszło z tuszami kolorowymi - w nim jeden czarny,
tekstowy... :-)) Wyglšda na to, że sami się skapnęli i dosłali braki :-)
Tak że zwracam honor "

Zatem prawdę napisałem - proceder trwa w najlepsze ;->
Dziękuję za zwrócenie honoru.

No ale o co Ci chodzi bo jakoœ małomówny jesteœ... :-)

Data: 2013-06-06 12:02:51
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Dnia Thu, 6 Jun 2013 00:46:01 +0200, JoteR napisał(a):
"Pszemol" napisał:
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

Nowa ? Refurbished. Z pustymi tuszami. I w dodatku nie wiadomo kiedy znow zawiedzie, ani nie wiadomo czemu.

A "nasiakanie" .. kto wie, moze o to chodzilo. Trzeba bylo nie zalowac
tuszu i czyscic ?
Czy podlaczyc stare pojemniki zalane wodka ? J.

Data: 2013-06-06 18:42:05
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1c5ehyiylgo5u$.p3ji1bh1qrwe.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 6 Jun 2013 00:46:01 +0200, JoteR napisał(a):
"Pszemol" napisał:
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

Nowa ? Refurbished. Z pustymi tuszami.
I w dodatku nie wiadomo kiedy znow zawiedzie, ani nie wiadomo czemu.

Dokładnie - żaden interes... nie wiem czemu joter snuje takie insynuacje.
Chyba czegoś nie doczytał znowu i błędnie wnioskuje...

A "nasiakanie" .. kto wie, moze o to chodzilo.
Trzeba bylo nie zalowac tuszu i czyscic ?
Czy podlaczyc stare pojemniki zalane wodka ?

No ale przypomnę Ci, że po trzech razach dalej była kupa na papierze
a poziom tuszu z pełnego zrobił się pusty, więc nie bardzo było jak
dalej "czyścić". Sam serwis po trzech razach dał spokój i nie kazał
czyścić 4 raz... Poza tym- oryginalna drukarka i druga z tych przysłanych
nie "naprawiła" się sama od samego stania. Więc wracam do tezy że
jeśli nawet symptomy w tych trzech drukarkach były takie same to
powód/przyczyna tego niedziałania mogła być zupełnie inna u każdej.

Data: 2013-06-06 07:33:28
Autor: AlexY
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Podobna sytuacja co z lodĂłwkami w transporcie.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Data: 2013-06-06 18:47:40
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message news:43Wrt.38750$Gm5.19028fx11.am4...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

Podobna sytuacja co z lodĂłwkami w transporcie.

No ale chyba nie jestem pierwszym klientem Epsona ktĂłremu
zaszkodziło obracanie pudełkiem z drukarką w transporcie?

Powinien chyba być na taką sytuację opracowany scenariusz,
pytanie typu: czy po otrzymaniu od kuriera potrzymał pan
drukarkę na biurku w normalnej pozycji conajmniej 24 godziny?
Tak/Nie :-)

Poza tym - teoretycznie powinni przysyłać drukarkę z głowicami
pustymi, tak mi tłumaczył gostek z supportu aby wyjaśnić czemu
tak znika zawartość tuszów przy pierwszej próbie "czyszczenia"...
Więc jeśli głowice puste to nie ma co ściekać :-)

Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

Data: 2013-06-07 00:49:27
Autor: ptoki
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
On 7 Cze, 01:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"AlexY" <al...@irc.pl> wrote in message

news:43Wrt.38750$Gm5.19028fx11.am4...

> Użytkownik Pszemol napisał:
> [..]
>> Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
>> pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

> Podobna sytuacja co z lodówkami w transporcie.

No ale chyba nie jestem pierwszym klientem Epsona któremu
zaszkodziło obracanie pudełkiem z drukarką w transporcie?

Powinien chyba być na taką sytuację opracowany scenariusz,
pytanie typu: czy po otrzymaniu od kuriera potrzymał pan
drukarkę na biurku w normalnej pozycji conajmniej 24 godziny?
Tak/Nie :-)

Poza tym - teoretycznie powinni przysyłać drukarkę z głowicami
pustymi, tak mi tłumaczył gostek z supportu aby wyjaśnić czemu
tak znika zawartość tuszów przy pierwszej próbie "czyszczenia"...
Więc jeśli głowice puste to nie ma co ściekać :-)

Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

Czytam sobie i drapie sie po głowie co może być nie tak.
Albo mają taką felerną serię i na to nie poradzimy albo w tych
drukarkach jest coś co powinno być zdjęte a nie jest i zatyka głowice.

Może zrób pare fotek i podrzuć, bo temat ciekawy. Bo to albo PEBPAC
albo jakiś problem produkcyjny...

Data: 2013-06-09 10:57:34
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kor7bg$gs$3dont-email.me...
Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

Poinformowałem o tym serwis Epsona przez telefon...
Obiecali przysłać nowy komplet tuszów, "bo z tymi inicjującymi
tuszami mają podobno problemy, więc przyślą normalny, sklepowy".
Dziwne że się do tego przyznali dopiero teraz, po tylu razach...

No ale ok. W końcu nie mój problem że FedExowi zapłacili już
za te paczki więcej niż dostali ode mnie za drukarkę :-)))

Wiecie co przyszło wczoraj pocztą? Ano przyszły 4 zbiorniczki...
Nie 5! I dostałem kolorowe plus czarny foto, a czarnego txt BRAK! :-)
Czyli na problemy z tuszem czarnym tekstowym Epson przysłał
mi lekarstwo: wszystkie inne tusze z wyjątkiem tekstowego :-))))

Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
"inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?

To są jakieś jaja... Co teraz robić dalej? Dzwonić do nich znowu???

Data: 2013-06-09 19:21:46
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Dnia Sun, 9 Jun 2013 10:57:34 -0500, Pszemol napisał(a):
Wiecie co przyszło wczoraj pocztą? Ano przyszły 4 zbiorniczki...
Nie 5! I dostałem kolorowe plus czarny foto, a czarnego txt BRAK! :-)
Czyli na problemy z tuszem czarnym tekstowym Epson przysłał
mi lekarstwo: wszystkie inne tusze z wyjątkiem tekstowego :-))))

To są jakieś jaja... Co teraz robić dalej? Dzwonić do nich znowu???

Dzwonic az sie naucza :-P

J.

Data: 2013-06-11 16:50:40
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:15iqu5ksm7j4x.1shs3bkvf60qk.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 9 Jun 2013 10:57:34 -0500, Pszemol napisał(a):
Wiecie co przyszło wczoraj pocztą? Ano przyszły 4 zbiorniczki...
Nie 5! I dostałem kolorowe plus czarny foto, a czarnego txt BRAK! :-)
Czyli na problemy z tuszem czarnym tekstowym Epson przysłał
mi lekarstwo: wszystkie inne tusze z wyjątkiem tekstowego :-))))

To są jakieś jaja... Co teraz robić dalej? Dzwonić do nich znowu???

Dzwonic az sie naucza :-P

No więc ociągałem się z tym dzwonieniem (bo wiszę na linii
zwykle > 30 minut) aż dziś zaskoczenie mnie spotyka w poczcie:
paczka od Epsona... Takie samo małe pudełko kartonowe jak
w sobotę przyszło z tuszami kolorowymi - w nim jeden czarny,
tekstowy... :-)) Wygląda na to, że sami się skapnęli i dosłali braki :-)
Tak że zwracam honor - sami naprawili swój błąd...

Teraz pytanie co się stanie gdy zacznę tych tuszów używać :-)
Ale to już inna bajka - na razie nie mam w planach drukowania
niczego porządnego więc nie będę ich dziś otwierał...

Data: 2013-06-10 06:25:12
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Dnia Sun, 9 Jun 2013 10:57:34 -0500, Pszemol napisał(a):

(ciach…)
Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
"inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?

Sprawdzić product number jest zbyt ciężko?

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niĹź dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]

Data: 2013-06-10 11:46:13
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:1mycuua0hbwp$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
Dnia Sun, 9 Jun 2013 10:57:34 -0500, Pszemol napisał(a):

(ciach…)
Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
"inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?

Sprawdzić product number jest zbyt ciężko?

Sam mi powiedz czy jest trudno: na nalepce jest kod paskowy
a pod nim numer 1590595, obok opis INK CART CYAN T273220.

To jest na tym który przyszedł w sobotę. Te które były wrzucone
do drukarki nie mają ŻADNYCH naklejek, żadnych kodów paskowych
i żadnych opakowań poza przeźroczystą folią - z czym porównać mam?

Data: 2013-06-10 19:35:13
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Dnia Mon, 10 Jun 2013 11:46:13 -0500, Pszemol napisał(a):

Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
"inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?

Sprawdzić product number jest zbyt ciężko?

Sam mi powiedz czy jest trudno: na nalepce jest kod paskowy
a pod nim numer 1590595, obok opis INK CART CYAN T273220.

To jest na tym który przyszedł w sobotę. Te które były wrzucone
do drukarki nie mają ŻADNYCH naklejek, żadnych kodów paskowych
i żadnych opakowań poza przeźroczystą folią - z czym porównać mam?

W takiej sytuacji faktycznie - nie ma z czym i cholera wie, czy to zbiorniki
startowe, czy „normalne”… :(

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Saying things doesn't make them true.                                    ]
[                                                           ("House M.D.") ]

Data: 2013-06-06 09:46:21
Autor: borsuk
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
W dniu 2013-06-06 00:26, Pszemol pisze:

Wyglšda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiškania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
To wiele wyjaœnia. Napełnionš drukarkę atramentowš należy  transportować w pozycji poziomej, inaczej mogš być póŸniej problemy.

bors

Data: 2013-06-06 18:48:47
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"borsuk" <borsukkUSUN@aster.pl> wrote in message news:kopeoh$bdo$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-06-06 00:26, Pszemol pisze:

Wyglšda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiškania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
To wiele wyjaœnia. Napełnionš drukarkę atramentowš należy transportować w pozycji poziomej, inaczej mogš być póŸniej
problemy.

Z tego co się orientuję ta akurat była transportowana pusta,
tusze były zapieczętowane wysłane obok luzem w pudełku...

Z tuszami przysłana była w głowicach tylko ostatnia, 3 sztuka.
Z którš dziœ znowu pojawiły się problemy :-(

Data: 2013-06-07 10:04:26
Autor: Piotr Dmochowski
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
W dniu 2013-06-07 01:48, Pszemol pisze:

Z tego co się orientuję ta akurat była transportowana pusta,
tusze były zapieczętowane wysłane obok luzem w pudełku...

Z tuszami przysłana była w głowicach tylko ostatnia, 3 sztuka.
Z którš dziœ znowu pojawiły się problemy :-(
Może o te tusze właœnie chodzi? Może zmieniły się parametry atramentu, i w nowych dostawach pojemników jest przyczyna pojawiajšcej się awarii.
Na poczštku drukuje na resztkach dobrego atramentu, przechodzi testy, a jak się włoży nowy atrament to coœ się zatyka i przestaje.
Może Epson zmienił poddostawcę, albo coœ im się Ÿle zmieszało w fabryce?
O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak czarnego atramentu.
--
Pozdrawiam
Piotr Dmochowski

Data: 2013-06-07 12:12:38
Autor: J.F
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
Użytkownik "Piotr Dmochowski"  napisał w wiadomoœci
W dniu 2013-06-07 01:48, Pszemol pisze:
Z tuszami przysłana była w głowicach tylko ostatnia, 3 sztuka.
Z którš dziœ znowu pojawiły się problemy :-(
Może o te tusze właœnie chodzi? Może zmieniły się parametry atramentu, i w nowych dostawach pojemników jest przyczyna pojawiajšcej się awarii.
Na poczštku drukuje na resztkach dobrego atramentu, przechodzi testy, a jak się włoży nowy atrament to coœ się zatyka i przestaje.
Może Epson zmienił poddostawcę, albo coœ im się Ÿle zmieszało w fabryce?

Wszystko mozliwe, ale wtedy by narzekaly miliony klientow.
A tu jeden Pszemol, trzy razy ..


J.

Data: 2013-06-07 13:43:20
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką... )
Piotr Dmochowski <imie_nazwisko@poczta.onet.pl> wrote:
O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak czarnego atramentu.

Nie, z oryginalna drukarka problemy sie zaczely od kiepskich wydrukow
(brakujace linie tekstu) i uznalismy ze konczy sie tusz po wskaznik poziomu
byl nisko. Drukarka jednak nie informowala wtedy uzytkownika w zaden sposob o pustych
pojemnikach.
Czarny zostal wiec wymieniony gdy problemy juz byly. Ale ta drukarka jest juz w drodze do Epsona gdzies na ciężarowce FedExu,
wiec nie ma to zbyt duzego znaczenia przy diagnozie drukarki ktora zostala
u mnie w domu...

Data: 2013-06-07 16:26:35
Autor: m
Firma Epson i potyczki z drukarką... )
On 07.06.2013 15:43, Pszemol wrote:
Piotr Dmochowski <imie_nazwisko@poczta.onet.pl> wrote:
O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak czarnego atramentu.

Nie, z oryginalna drukarka problemy sie zaczely od kiepskich wydrukow
(brakujace linie tekstu) i uznalismy ze konczy sie tusz po wskaznik poziomu
byl nisko.
Drukarka jednak nie informowala wtedy uzytkownika w zaden sposob o pustych
pojemnikach.
Czarny zostal wiec wymieniony gdy problemy juz byly.
Ale ta drukarka jest juz w drodze do Epsona gdzies na ciężarowce FedExu,
wiec nie ma to zbyt duzego znaczenia przy diagnozie drukarki ktora zostala
u mnie w domu...

A czy ty nie mieszkasz w jakichś ekstremalnych warunkach? Tj. gdzieś na pustyni gdzie ziarenka piasku wciskają się w dysze, albo gdzieś na wygwizdowie gdzie temperatura spada w nocy poniżej zera i dysze zamarzają? Albo jakaś inne heavy duty warunki?

p. m.

Data: 2013-06-07 19:06:15
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką... )
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:51b1ed9b$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
A czy ty nie mieszkasz w jakichś ekstremalnych warunkach? Tj. gdzieś na pustyni gdzie ziarenka piasku wciskają się w dysze, albo gdzieś na wygwizdowie gdzie temperatura spada w nocy poniżej zera i dysze zamarzają? Albo jakaś inne heavy duty warunki?

Nie, bynajmniej... zachodnia mieścinka przylepiona z boku do Chicago...

Data: 2013-06-06 11:10:03
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomoœci news:51afb56b$0$1251$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
PS. Nie wiem skšd, ale wiedziałem, ze z tš drukarkš wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeœ liœcik
i wydruki,  to mi coœ mówiło, że to furda, że będš jaja... I miałem
rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogš 3 drukarki z tym

Dla mnie też to jest mało wytłumaczalne. Być może czytajšc, wyczułem już z samego tekstu, jego zakończenie? Wcale nie tak rzadko mi się to zdarza.

samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejœ żyle, wodnej, nie złota ;)

Albo po prostu, przesyłka, w trakcie podróży, była narażana na obcišżenia takie, na jakie nie powinna. Np. na niewłasciwš temperaturę, przechowywanie w pozycji innej, niż przewidziana i tusz się "przelał", dysze zaschły (i na wanience trzeba by je udrażniać). Może paczka byłš rzucana (A znak w typie "towar delikatny, nie rzucać"? Tak, wiem, że czasem pocztowcy to olewajš) Ciek wodny raczej by inaczej się objawił...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwoœć ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-06-06 18:51:11
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message news:51b051ec$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Albo po prostu, przesyłka, w trakcie podróży, była narażana na obcišżenia takie, na jakie nie powinna. Np. na niewłasciwš temperaturę, przechowywanie w pozycji innej, niż przewidziana i tusz się "przelał", dysze zaschły (i na wanience trzeba by je udrażniać).

Tego wykluczać nie mogę, ale dwie drukarki były przesyłane na pusto,
trzecia dopiero przyszła z tuszami zainstalowanymi, ekstra "przetestowana".

Może paczka byłš rzucana (A znak w typie "towar delikatny, nie rzucać"?
Tak, wiem, że czasem pocztowcy to olewajš) Ciek wodny raczej by inaczej się objawił...

Nie było żadnych znaków aby traktować jako delikatny ale drukarka miała
może 10cm dookoła ochronnej pianki w pudle, więc chyba nic się jej nie
stało w podróży... no chyba że temperatura lub ciœnienie w samolocie?

Data: 2013-06-07 12:49:07
Autor: Jingiel
Firma Epson i potyczki z drukarkš...)

Nie było żadnych znaków aby traktować jako delikatny ale drukarka miała
może 10cm dookoła ochronnej pianki w pudle, więc chyba nic się jej nie
stało w podróży... no chyba że temperatura lub ciœnienie w samolocie?

To ,że przy czyszczeniu szybko znikał tusz to nic nowego. Testowe tusze epsona majš zmniejszonš objętoœć, więc więc wystarczy puœcić kilka razy czyszczenie i po tuszach.begin:vcard
fn:Jingiel
n:;Jingiel
version:2.1
end:vcard

Firma Epson i potyczki z drukarkš...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona