Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Firma Epson i potyczki z drukarką...

Firma Epson i potyczki z drukarką...

Data: 2013-05-30 06:15:29
Autor: Pawel O'Pajak
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Powitanko,

Dzwonię dziś trzeci raz

Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp, ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2013-05-30 09:30:47
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Thu, 30 May 2013 06:15:29 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):
I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Podobnie nawiasem mowiac w windows - bywa tam taki przycisk
"troubleshooting". Pomogl wam kiedys ? J.

Data: 2013-05-30 11:02:21
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukark±...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1of9c52uqud62$.3n8o558gg6tb$.dlg40tude.net...
(...)
Podobnie nawiasem mowiac w windows - bywa tam taki przycisk
"troubleshooting". Pomogl wam kiedys ?

Mooże raz, moooooże dwa... Szczytem był help do Outlook Express 4, jeszcze jak miałem W98 nie-SE. Krótko - nic z helpa nie zgadzało się z programem, kłopot był i musiałem go rozwi±zać po omacku. Udało się. Gdybym wtedy miał drukarkę do swego PC, to bym ten help wydrukował i poszedł piechot± do "pokoju cioci", a tam wiadomo co, uważałbym tylko, by się nie pokaleczyć.

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwo¶ć ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-05-30 10:59:18
Autor: Anerys
Firma Epson i potyczki z drukarką...

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ko6jp3$tic$1usenet.news.interia.pl...
I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...

Jakoś tak mi się kojarzy z sugestią opa kablówki, czy innego netu, o przeinstalowaniu systemu... Choćby problem polegał na braku synchronizacji modemu.

Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Czyli chyba jakaś ogólnoświatowa tendencja, zresztą nie tylko chyba wśród serwisów i nie tylko w kapitaliźmie...
Nieżyjąca już znajoma miała autystyczną córkę. Poszła z nią do lekarza (chyba ze 4 dychy temu to było) i "Panie doktorze, moja córka NIE MÓWI)" (wyróżniłem istotną część składnika tematu). Odpowiedź doktora łatwo przewidzieć - "Kiedy córka pierwszy raz powiedziała mama?" -"panie doktorze, moja córa W OGÓLE NIE MÓWI" -"kiedy po raz pierwszy powiedziała tata?"... Dopiero jak wsiadła na lekarza, ten się "obudził". Tematy niby tak odległe... A jakoś tak wydały mi się podobne... NIE SŁUCHAJĄ, CO SIĘ DO NICH MÓWI. A potem płacz, bo pacjent "zszedł", czy to człowiek, czy źle potraktowane urządzenie...

--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

Data: 2013-05-30 02:29:53
Autor: Lisciasty
Firma Epson i potyczki z drukark±...
On May 30, 10:59 am, "Anerys" <spam.nie.j...@spoko.pl> wrote:
Jako¶ tak mi się kojarzy z sugesti± opa kablówki, czy innego netu, o
przeinstalowaniu systemu... Choćby problem polegał na braku synchronizacji
modemu.

To jest bardzo dobre rozwi±zanie, ma się wtedy namolnego klienta z
głowy przynajmniej na parę godzin. ;)
A w międzyczasie naprawi± u siebie, modem się poł±czy i włala,
działa. :>

L.

Data: 2013-05-30 13:43:42
Autor: Ciemny
Firma Epson i potyczki z drukarką...

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ko6jp3$tic$1usenet.news.interia.pl...
Powitanko,

Dzwonię dziś trzeci raz

Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp, ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
"Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.

Pozdr. TC

Firma Epson i potyczki z drukarką...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona