Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Firma Epson i potyczki z drukarką...

Firma Epson i potyczki z drukarką...

Data: 2013-05-30 06:04:35
Autor: $heikh el $hah
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
TeĹź macie takie jaja z Epsonem?

Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.
Poprzednie im oczywiście, jako ten, który mi zarzucał oszukanie serwisu, odesłałeś do Epsona? :>


--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-30 10:37:28
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?

Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.

Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ? Przeczytac instrukcje rozpakowywania ? J.

Data: 2013-05-30 10:43:04
Autor: Zbych
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W dniu 30.05.2013 10:37, J.F. pisze:
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?

Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.

Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?

Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?

Data: 2013-05-30 10:58:20
Autor: JoteR
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Zbych" napisał:

Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?

Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?

I w tej - cytuję: "kupionej w grudniu" również?
Chociaż trzeba wziąć poprawkę na to, że to Pszemol... ;->

JoteR

Data: 2013-05-30 17:35:48
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Zbych" <zbych@onet.pl> wrote in message news:ko73du$ui$1news.mm.pl...
W dniu 30.05.2013 10:37, J.F. pisze:
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?

Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.

Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?

Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?

Myślisz że drukarka raportowałaby wskaźnikiem maksymalny poziom
tuszu który zmniejsza się po kolejnych "genialnych" czyszczeniach głowic?

Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Data: 2013-05-31 10:01:19
Autor: Leszek K.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):


...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane. Jak nie
zrywałeś to przyczynę już mamy.

--
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Data: 2013-06-01 10:06:57
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:ko9luo$9lm$1mx1.internetia.pl...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.

tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

Data: 2013-06-01 20:01:26
Autor: Leszek K.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:ko9luo$9lm$1mx1.internetia.pl...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.

tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej. Zatkany odpowietrzacz
daje takie efekty.
 --
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Data: 2013-06-01 13:22:34
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:koddgu$9o9$1mx1.internetia.pl...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
news:ko9luo$9lm$1mx1.internetia.pl...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.

tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.

To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...

Data: 2013-06-01 20:41:20
Autor: Leszek K.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:22:34 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:koddgu$9o9$1mx1.internetia.pl...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
news:ko9luo$9lm$1mx1.internetia.pl...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.

tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.

To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...

Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
Plączesz się w zeznaniach.

--
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Data: 2013-06-01 19:47:23
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:kodfqp$h42$1mx1.internetia.pl...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:22:34 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
news:koddgu$9o9$1mx1.internetia.pl...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
news:ko9luo$9lm$1mx1.internetia.pl...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
Podobne do tych tutaj prodróbek:
http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/

Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.

tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)

No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.

To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...

Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
Plączesz się w zeznaniach.

Dwa komplety które przysłał z drukarkami Epson nie miały żadnych
nalepek. Komplet jaki rozpakowałem w grudniu też takich nalepek
nie miał. Zakładam że jeśli była to została zdjęta przed wysłaniem
do mnie, więc piszę Ci że tej naklejki też już nie mam.

Data: 2013-06-02 04:22:23
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:47:23 -0500, Pszemol napisał(a):

Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
Plączesz się w zeznaniach.

Dwa komplety które przysłał z drukarkami Epson nie miały żadnych
nalepek. Komplet jaki rozpakowałem w grudniu też takich nalepek
nie miał. Zakładam że jeśli była to została zdjęta przed wysłaniem
do mnie, więc piszę Ci że tej naklejki też już nie mam.

Interesować Cię powinno to, co otrzymałeś i czy Twoja instalacja tego, co
otrzymałeś, jest zgodna z instrukcją obsługi.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
[ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
[ that make me interested as interesting.        ("House M.D. 4x09 Games") ]

Data: 2013-06-01 05:04:09
Autor: Padre
Firma Epson i potyczki z drukarką...

Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.

A wytrząchałeś fest czarny kartridż przed rozpakowaniem jak zaleca instrukcja? Każą to robić tylko z czarnym, może po to żeby rozmieszać pigment a może po coś jeszcze?

Data: 2013-06-01 09:44:45
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:kobote$127$1mx1.internetia.pl...
Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną plastikową
klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.

A wytrząchałeś fest czarny kartridż przed rozpakowaniem jak zaleca instrukcja? Każą to robić tylko z czarnym, może po to żeby rozmieszać pigment a może po coś jeszcze?

Tu przyznaję że nie byłem świadomy takiej konieczności, ale
przypadkowo wytrząchnąłem bo chciałem oszacować jak pełny
jest, więc nim pochlupotałem aby sprawdzić ile płynu w środku :-)

Widzę że drobnym maczkiem napisali na opakowaniu w sekcji
"Caution:" jako punkt 4 po trzech punktach które zniechęciły
mnie do dalszego czytania bo punkt 1 brzmiał: chronić przed
dostępem dzieci i nie pić zawartości :-))) punkt 2 nie dotykać
elektrycznych kontaktów na zielonej płytce :-))) punkt 3 nie zrywaj
nalepki kolorowej z numerem kartridga bo będzie wyciekał tusz :-)))
Sorry, ale dalej było niby "shake cartridge 4-5 times before opening"
ale kto by wytrzymał z czytaniem dalej po takich 3 pierwszych? :-))))

Data: 2013-06-01 09:06:14
Autor: m4rkiz
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ko8jvl$nmf$1dont-email.me...
A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?
Myślisz że drukarka raportowałaby wskaźnikiem maksymalny poziom
tuszu który zmniejsza się po kolejnych "genialnych" czyszczeniach głowic?

wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala

Data: 2013-06-01 03:34:09
Autor: Leming Show
Firma Epson i potyczki z drukarką...
wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala

To chyba nie jest mozliwe. W epsonach, zmiana wkladu lub wyjecie i
wlozenie tego samego, powoduje inicjalizacje, za poczatkowe
napelnienie i odpowietrzenie odpowiada pompa perystaltyczna. Co do
konca atramentu to przy samym wyjsciu jest czujnik, kiedy atrament
osiagnie poziom koncowy, licznik we wkladzie blokuje sie i nie ma
mozliwosci jego zresetowania.
http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LARGE.jpg

Data: 2013-06-01 09:45:59
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarka...
"Leming Show" <leming.show@gmail.com> wrote in message news:9b72a75c-f077-4521-ab00-2eb4530d7fe6q6g2000vbh.googlegroups.com...
wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala

To chyba nie jest mozliwe. W epsonach, zmiana wkladu lub wyjecie i
wlozenie tego samego, powoduje inicjalizacje, za poczatkowe
napelnienie i odpowietrzenie odpowiada pompa perystaltyczna. Co do
konca atramentu to przy samym wyjsciu jest czujnik, kiedy atrament
osiagnie poziom koncowy, licznik we wkladzie blokuje sie i nie ma
mozliwosci jego zresetowania.
http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LARGE.jpg

Pokazales jakis obrazek ze zdjetym czipem? Nie rozumiem co to ma dowodzic?

Data: 2013-06-02 02:20:02
Autor: Leming Show
Firma Epson i potyczki z drukarka...
>http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNE...

Pokazales jakis obrazek ze zdjetym czipem? Nie rozumiem co to ma dowodzic?

Cofam. Tak na szybko popatrzylem na twoj model i tam jest inny wklad,
nowszy:( W starych modelach byla folia przebijana w momencie wkadania
wkladu, u ciebie jest jakas przesiakajaca poduszka. W swojej
przedmuchiwalem dysze strzykawka, tu taki myk odpada. Jak dostales
poserwisowa z wyjetymi tuszami to bardzo prawdopodobne ze dysze sa
zaschniete lub zageszczony atrament w glowicy. Cholera go wie jakie
tam sa atramenty, jak pigmentowe to lubia sie scalac i robi sie gesta
papka ale takie rzeczy dzieja sie dopiero po 6mcach, roku. Sprobuj
puscis cos w najdokladniejszym trybie. Nie znam panelu sterowania i
opcji ale walczyl bym z czyszczeniem, moze sterownik windowsowy ma
wiecej opcji czyszczenia niz panel sterowania. Powinna byc jakas
zrywalna folia do odpowietrznika. Bez wlotu powietrza, atrament  nie
bedzie przeciekac do glowicy.

Data: 2013-06-01 16:42:48
Autor: m4rkiz
Firma Epson i potyczki z drukarka...
"Leming Show" <leming.show@gmail.com> wrote in message news:9b72a75c-f077-4521-ab00-2eb4530d7fe6q6g2000vbh.googlegroups.com...
wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala
To chyba nie jest mozliwe. W epsonach, zmiana wkladu lub wyjecie i
wlozenie tego samego, powoduje inicjalizacje, za poczatkowe
napelnienie i odpowietrzenie odpowiada pompa perystaltyczna. Co do
konca atramentu to przy samym wyjsciu jest czujnik, kiedy atrament
osiagnie poziom koncowy, licznik we wkladzie blokuje sie i nie ma
mozliwosci jego zresetowania.
http://www.instructables.com/files/deriv/FW2/LXYC/GNED2JDN/FW2LXYCGNED2JDN.LAR
GE.jpg

to dalej nie zmienia faktu ze mozesz miec pelny nie przedziurawiony zbiornik z
chipem i bedzie on wykrywany jako zuzyty czesciowo lub kompletnie bo zuzycie
jest podawane na podstawie rejestracji tego co sie powinno dziac a nie mierzeniu
poziomu

Data: 2013-06-01 13:32:52
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarka...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kod4hg$4vu$1dont-email.me...
to dalej nie zmienia faktu ze mozesz miec pelny nie przedziurawiony zbiornik z
chipem i bedzie on wykrywany jako zuzyty czesciowo lub kompletnie bo zuzycie
jest podawane na podstawie rejestracji tego co sie powinno dziac a nie mierzeniu
poziomu

Tak teraz mysle o tym co napisales wczesniej - jednak z jakiegos powodu
ten tekstowy czarny zglasza sie na wskaznikach po pierwszym czyszczeniu
glowic z duzo mniejszym poziomem tuszu niz inne - wlasciwie zglasza go
ze jest w 1/4 pelny (prawie pusty) mimo ze w nim duzo plynu chlupocze.
Inne kolory, w tym czarny-fotograficzny, pokazuje wskaznik ze sa w 3/4 pelne.
Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich objetosc
jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszów. Cos jest chyba nie tak jak trza...

Data: 2013-06-01 22:14:54
Autor: AlexY
Firma Epson i potyczki z drukarka...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
objetosc
jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszĂłw. Cos jest chyba nie tak jak
trza...

Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną), oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli nowe plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako wymiana wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Data: 2013-06-01 19:32:19
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarka...
"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message news:tvtqt.12229$xw7.6806fx23.am4...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
objetosc
jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego miejsce
wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszĂłw. Cos jest chyba nie tak jak
trza...

Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną), oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli nowe plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako wymiana wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

Wskaznik poziomu tuszów powinien się w drukarce resetować
jak wkładasz nowe, nie? A z drukarką przyszedł nowy zestaw tuszów...

Data: 2013-06-02 11:24:23
Autor: AlexY
Firma Epson i potyczki z drukarka...
Użytkownik Pszemol napisał:
"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message
news:tvtqt.12229$xw7.6806fx23.am4...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Mimo ze braly udzial w takiej samej liczbie cykli "czyszczenia" a ich
objetosc
jest na oko dwa razy mniejsza niz czarnego-tekstowego, zajmujacego
miejsce
wielkosci miejsca dla dwu kolorowych tuszĂłw. Cos jest chyba nie tak jak
trza...

Och drogi Watsonie, to takie oczywiste... owa drukarka pochodzi z tzw
refurb'u, klient oddał do naprawy (na wymianę dostał inną odnowioną),
oni niby naprawili (nawet nie zresetowali poziomów tuszu), założyli
nowe plastyki (jeśli trzeba) i wysłali do kolejnego klienta jako
wymiana wadliwej. Tak to się teraz odbywa.

Wskaznik poziomu tuszów powinien się w drukarce resetować
jak wkładasz nowe, nie? A z drukarką przyszedł nowy zestaw tuszów...

Chyba mi nie powiesz że 3-4 cykle czyszczenia dysz zjadają 3/4 czarnego pojemnika.
Opcja 1: pojemnik już był zapełniony zaledwie w 1/4
opcja 2: kontroler nie zauważył zmiany pojemnika.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Data: 2013-06-02 07:48:30
Autor: Leming Show
Firma Epson i potyczki z drukarka...
Chyba mi nie powiesz że 3-4 cykle czyszczenia dysz zjadają 3/4 czarnego
pojemnika.
Opcja 1: pojemnik już był zapełniony zaledwie w 1/4
opcja 2: kontroler nie zauważył zmiany pojemnika.


Nie znasz polityki epsona:), ich startery miewaja po 3,5ml atramentu.
Smiech na sali. U Przemola moze sa inne standardy, bogatszy kraj, moze
daja na poczatek po 8ml.

Data: 2013-06-01 09:45:05
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:koc9pf$tkv$1dont-email.me...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ko8jvl$nmf$1dont-email.me...
A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?
Myślisz że drukarka raportowałaby wskaźnikiem maksymalny poziom
tuszu który zmniejsza się po kolejnych "genialnych" czyszczeniach głowic?

wskazywany poziom tuszu jest obliczany a nie mierzony, wiec nie musi w zaden
sposob pokrywac sie z prawda, w przypadku zatkania glowicy czy nie przebicia
zlaczki w pojemniku z tuszem faktyczny poziom zostanie bez zmian a podczas
'drukowania' drukarka\sterownik bedzie pokazywal jak go ladnie ubywa...
nie twierdze ze to ten przypadek mowie tylko jak to dziala

Rzeczywiście wskaźnik może nic nie znaczyć - zgoda.

Data: 2013-05-30 17:30:26
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:kw0329v9cba8$.9f1y95cdc1vq.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):
W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
No kurde, co jest grane?
Też macie takie jaja z Epsonem?

Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.

Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?

Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

No właśnie nie rozumiem tego... :-)

I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,
bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
funkcji printer.

Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...

Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?

A ja mu na to, że moja oryginalna drukarka już została sprawdzona
z nowym atramentem ze sklepu - nie działa. Że zamiennik drukarki jaki
mi wysłali w zeszłym tygodniu przyszedł z kompletem NOWYCH tuszów
i że tak samo nie działał. Że drugi zamiennik drukarki jaki przyszedł
w tym tygodniu również przyszedł z kompletem nowych tuszów...
Ten tusz jaki kupiłem do oryginalnej drukarki też dziś sprawdziłem
z drugim zamiennikiem jaki przysłali mi w tym tygodniu - też kupa.
Czyli mamy trzy drukarki i cztery zbiorniki z czarnym tuszem...

Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...

No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Data: 2013-05-31 01:50:36
Autor: $heikh el $hah
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W dniu 2013-05-31 00:30, Pszemol pisze:
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!


--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-31 04:03:17
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Fri, 31 May 2013 01:50:36 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

W dniu 2013-05-31 00:30, Pszemol pisze:
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!

Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia? Czy
może zbyt ciasno masz pod kopułą, żeby zatrybić chronologię wydarzeń:
1. grudzień 2012 - drukarka kupiona, od tej pory wykorzystywana i to raczej
jako urządzenie podłączone do komputera;
2. ostatnio pojawił się problem - druk czarnego tekstu w ciapki, po
czyszczeniu głowic wzór testowy daje wyłącznie kolor i wydruk z czarnego
atramentu foto. O deinstalacji / zmianie wersji sterowników mowy nie było.
3. wstawione nowe tusze, dostarczone nowe urządzenia - każde ma ten sam
problem.

Wyjaśnij mi pączusiu malinowy, jakim cudem instalacja sterowników w systemie
(w którym już one - co najśmieszniejsze - raczej są) pomóc ma na prawidłowy
wydruk autotestu z wbudowanej w drukarkę elektroniki?

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, którzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]

Data: 2013-05-30 21:18:05
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:khw7ofxxjgwl$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
Wyjaśnij mi pączusiu malinowy,

:-))))))

A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować
z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...

Data: 2013-06-01 22:02:19
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Thu, 30 May 2013 21:18:05 -0500, Pszemol napisał(a):

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:khw7ofxxjgwl$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
Wyjaśnij mi pączusiu malinowy,

:-))))))

A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować
z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...

Iii tam. Ja po prostu upierdliwy jestem i czepiać się lubię. :D

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]

Data: 2013-05-31 04:16:18
Autor: $heikh el $hah
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W dniu 2013-05-31 04:03, Przemysław Ryk pisze:
Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia?

Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki, czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów brakuje.
I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.
Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...


--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-30 21:24:08
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> wrote in message news:51a807f1$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.

To co napisałeś tutaj jest nielogiczne :-))

Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

Jak się to ma do mojego problemu z kombajnem który ma
xerować i odbierać faxy drukując je na czarno BEZ KOMPUTERA?

Data: 2013-05-31 09:55:48
Autor: Yakhub
Firma Epson i potyczki z drukarką...
W liście datowanym 31 maja 2013 (04:24:08) napisano:

Jak się to ma do mojego problemu z kombajnem który ma
xerować i odbierać faxy drukując je na czarno BEZ KOMPUTERA?

BEZ KOMPUTERA?!?!?!!


Aaaa, to w takim razie NIE TA GRUPA!

:)



--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-06-01 22:02:19
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Fri, 31 May 2013 04:16:18 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

W dniu 2013-05-31 04:03, Przemysław Ryk pisze:
Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia?

Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki, czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów brakuje.

Po raz kolejny pączusiu malinowy zadam pytanie: jaki wpływ na poprawność
autotestu wywoływanego wprost z panelu kontrolnego drukarki, ma instalacja
sterowników w systemie komputera?
Tak tylko nieśmiało stwierdzę, że jeszcze się nie spotkałem z drukarką,
która do wydruku zaszytego we własnej elektronice autotestu, potrzebowałaby
komunikacji z komputerem i zainstalowanych tam driverów.

To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
czystej instalacji? Albo na Linuksie?

I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.

Tak. Wyłącz i włącz telefon, może to pomoże. Z Animką ostatnio za dużo czasu
spędziłeś?

Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

Czyli Pszemol niech wyciągnie i z powrotem załaduje papier do drukarki.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]

Data: 2013-06-01 22:28:53
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
czystej instalacji? Albo na Linuksie?

Zartujesz ? Czysta instalacja windows ? toz taniej bedzie wywalic ten
zlom i kupic nowa, ale innej firmy :-)

Mozna by jeszcze sprobowac pod VM ... ale jak nie zadziala ? J.

Data: 2013-06-01 19:33:59
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:osibo54ug5i2$.pvkgf39okls8$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows?
A dlaczego nie na czystej instalacji? Albo na Linuksie?

Zartujesz ?

No jasne że on żartował... nie zatrybiłeś? :-)

Data: 2013-06-02 01:02:23
Autor: Przemysław Ryk
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:28:53 +0200, J.F. napisał(a):

Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
czystej instalacji? Albo na Linuksie?

Zartujesz ?

Gdzieżbym śmiał… ;)

Czysta instalacja windows ? toz taniej bedzie wywalic ten
zlom i kupic nowa, ale innej firmy :-)

Nieeee. Shecośtam na pewno ma swoją teorię. W której na pewno instalacja
driverĂłw pomoĹźe. :D

Mozna by jeszcze sprobowac pod VM ... ale jak nie zadziala ?

To się pytaj shekcośtam. Może - według niego - to będzie clue dowcipu. :D

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, Ĺźe tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (KrĂłl Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-05-31 13:40:14
Autor: J.F.
Firma Epson i potyczki z drukarką...
Dnia Thu, 30 May 2013 17:30:26 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
wybiera wydruk testowy ?
Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

No właśnie nie rozumiem tego... :-)
I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,

Cuda sie zdarzaja. Moze warto sprawdzic jakies upgrade ?

bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
funkcji printer.

No wlasnie - xero w b/w dziala ?
Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...
Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?

Logiczne, musisz przyznac.

Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ? J.

Data: 2013-06-01 13:29:59
Autor: Pszemol
Firma Epson i potyczki z drukarką...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1f9i1yueyvc6f.dkbmu437r1b7$.dlg40tude.net...
No wlasnie - xero w b/w dziala ?

Efekt jest taki sam jak drukowanie z MS Worda: pojedyncze kropki,
czarne cienkie kreski wykropkowane, większość kartki biała...
Ewidentnie głowica ma czkawkę.

Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...
Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?

Logiczne, musisz przyznac.

Przy założeniu że dwie wysłane drukarki byłyby nowe - może.
Ale przysyłają za każdym razem drukarkę z odzysku, tzw. refurbished.
Czyli jest to sprzęt który jest nieznanego mi pochodzenia, odświeżony
i być może w tym procesie jest jakiś problem... Może kontrola jakości
nie jest taka dobra jak w przypadku drukarek nowych? Nie wiem...

Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

Ciągle podejrzewam że ja muszę coś robić źle tylko nie wiem co.
Nie chce mi się wierzyć że renomowana firma wysłała dwie drukarki
pod rząd z tym samym symptomem uszkodzenia i do tego takim
samym jak symptomy jakie miała oryginalna drukarka złoszona do
naprawy... Zakładam, być może niewłaściwie, że gdyby problem
polegał na niewłaściwej instalacji kartridga, niezdjęciu jakiejś nalepki
to chyba serwis byłby w stanie to wyczaić zadając mi jakieś pytania.
Konstrukcja drukarki wyklucza włożenie czegoś "odwrotnie", mam
nadzieję - więc jeśli zbiornik z tuszem jest wsadzony, zastrzask
zatrzaśnięty a on nie drukuje to chyba coś jest nie tak z drukarką...

Firma Epson i potyczki z drukarką...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona