Data: 2015-07-16 11:13:21 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma jako konsument | |
W dniu 2015-07-16 o 10:29, Jacek pisze:
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej daje klientowi To reklamuj z uwagi na wadliwość. Czy jako podmiot gospodarczy mogę żądać zwrotu pieniędzy, tak jak klient Złe rozumowanie - konsumentem nie jesteś, bo kupiłeś produkt w celu wykonywania działalności zarobkowej (chłodzenie biura). -- Liwiusz |
|
Data: 2015-07-16 21:40:52 | |
Autor: Marek | |
Firma jako konsument | |
On Thu, 16 Jul 2015 11:13:21 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Złe rozumowanie - konsumentem nie jesteś, bo kupiłeś produkt w celu To usprawiedliwa, że "firma" może mieć mniej praw niż "konsument"? -- Marek |
|
Data: 2015-07-16 21:49:27 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma jako konsument | |
W dniu 2015-07-16 o 21:40, Marek pisze:
On Thu, 16 Jul 2015 11:13:21 +0200, Liwiusz A ma? -- Liwiusz |
|
Data: 2015-07-17 09:27:29 | |
Autor: Marek | |
Firma jako konsument | |
On Thu, 16 Jul 2015 21:49:27 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
A ma? No nie może zwrócić towaru na zasadach jakich to może zrobić "konsument". -- Marek |
|
Data: 2015-07-17 09:29:27 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma jako konsument | |
W dniu 2015-07-17 o 09:27, Marek pisze:
On Thu, 16 Jul 2015 21:49:27 +0200, Liwiusz Przeczytałem odwrotnie (że firma ma więcej praw). -- Liwiusz |
|