Firma jako konsument

Data: 2015-07-16 19:00:36
Autor: Budzik
Firma jako konsument
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej daje klientowi możliwość zwrotu towaru kupionego wysyłkowo.
A jak jest w przypadku zakupu "na firmę"?
Kupiłem wentylator, żeby trochę przechłodzić biuro i okazał się wadliwy.
Czy jako podmiot gospodarczy mogę żądać zwrotu pieniędzy, tak jak klient "prywatny"?
Nadmienię, że zdecydowanie występuję tu, jako konsument tego wentylatora, gdyż nie jest on dla mnie ani materiałem, czy surowcem, ani też towarem handlowym.

Jezeli jest wadliwy to reklamuj...

Firma jako konsument