Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury

Data: 2009-10-19 07:28:58
Autor: Piotr
Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
Witam
Firma w ktorej zamawialem materialy na budowe nie chce mi wystawic
faktury na 22% VAT. Potrzebuje ta fakture bo akurat te materialy
podlegaja odliczniu. Kilka tygodni temu po wielu wizytach wystawili mi w
koncu fakture ale na 7%. Materialy bralem bez montazu i placilem 22%
VAT. Tamta faktura przyszla poczta - po zobaczeniu jak jest wystawiona
zwrocilem im i teraz po kilkakrotnych wizytach nadal nie moge sie
doprosic poprawnej faktury. Jak w tym tygodniu sie nie doczekam to chce
ta sprawe gdzies zglosic - tylko nie wiem gdzie taka sytuacje mozna
zglosic w US czy moze w Inspekcji Handlowej? Czy wogole ktos cos z tym
zrobi bo w konu jakas tam fature mi wystawili.

Piotr

Data: 2009-10-19 12:19:01
Autor: Michał Gut
Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
Powiedz im po prostu ze jesli nie wystawia ci poprawnej faktry VAT to wyslesz ksero faktury z opisem sytuacji to skarbowki i juz.
sama perspektywa wizyty skarbowki z donosu powinna odstraszyc (skarbowka ma _obowiazek_ sprawdzic kazdy donos:))). inspekcja handlowa nie ma tu czego szuakc:)

Data: 2009-10-20 11:02:52
Autor: Piotr
Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
sama perspektywa wizyty skarbowki z donosu powinna odstraszyc (skarbowka ma _obowiazek_ sprawdzic kazdy donos:))).

Pomoglo ;-)
Fakturke juz mam

pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-10-19 15:35:47
Autor: gasper
Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
a ile płaciłes? może warto teraz chcieć zwrot nadpłaty? :)

Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury