Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Firma płaci za FV

Firma płaci za FV

Data: 2009-12-05 12:28:08
Autor:
Firma płaci za FV
Nieco niżej ktoś zapytał co zrobić z firmą, która nie płaci za FV.
Ja zapytam, co zrobić, jeśli zapłaciłem za usługę, i jej nie dostałem. Chodzi o serwisy aukcyjne, konkretnie allegro?
Jakieś pomysły?

Data: 2009-12-05 14:56:41
Autor: Piotrek
Firma płaci za FV
r.de@poczta.onet.pl wrote:
Nieco niżej ktoś zapytał co zrobić z firmą, która nie płaci za FV.
Ja zapytam, co zrobić, jeśli zapłaciłem za usługę, i jej nie dostałem. Chodzi o serwisy aukcyjne, konkretnie allegro?
Jakieś pomysły?

Procedurę masz dość dokładnie opisaną na stronach Allegro, w opisie "Programu Ochrony Kupujących".

Piotrek

Data: 2009-12-06 16:05:44
Autor:
Firma płaci za FV

Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:hfdovq$ro3$1atlantis.news.neostrada.pl...
r.de@poczta.onet.pl wrote:
Nieco niżej ktoś zapytał co zrobić z firmą, która nie płaci za FV.
Ja zapytam, co zrobić, jeśli zapłaciłem za usługę, i jej nie dostałem. Chodzi o serwisy aukcyjne, konkretnie allegro?
Jakieś pomysły?

Procedurę masz dość dokładnie opisaną na stronach Allegro, w opisie "Programu Ochrony Kupujących".

Piotrek

No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy w piasek.

Data: 2009-12-07 08:12:30
Autor: Piotrek
Firma płaci za FV
r.de@poczta.onet.pl wrote:
No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy w piasek.

Co "nie bardzo"?

W przypadku standardowych przewałek: wylicytowane, zapłacone, nieotrzymane, wszczęte śledztwo (tzn. nie ma odmowy) "program ochrony kupujących" jak najbardziej działa - niestety miałem okazję przetestować.

Zgaduję, że jest to 90% przypadków.

Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co chodzi.

Piotrek

Data: 2009-12-07 15:27:59
Autor:
Firma płaci za FV

Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:hfiahp$s6m$1nemesis.news.neostrada.pl...
r.de@poczta.onet.pl wrote:
No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy w piasek.

Co "nie bardzo"?

W przypadku standardowych przewałek: wylicytowane, zapłacone, nieotrzymane, wszczęte śledztwo (tzn. nie ma odmowy) "program ochrony kupujących" jak najbardziej działa - niestety miałem okazję przetestować.

Zgaduję, że jest to 90% przypadków.

Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co chodzi.

Piotrek

No właśnie nie chodzi o konkretną transakcję, tylko o pracę samej firmy QXL - administratora i właściciela allegro.
Nie korzystam z ich usług, bo przekonałem się że to oszuści, ale dawno temu założyłem konto, i w chwili obecnej wykazałem korespondencją, że nie potrafią tym zarządzać. Nie było trudno, ale oczywiście schowali głowę w piasek.
I to by było na tyle.

Firma płaci za FV

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona