Firma robiąca owijki ze wzorem:)

Data: 2009-12-09 00:23:49
Autor: szaman
Firma robiąca owijki ze wzorem:)
KrĂłtkie pytanko:

Wiecie może czy gdzieś istnieje firma, która zrobiłaby mi owijkę z moim własnym wzorem?

pozdrawaim,
szaman

Data: 2009-12-09 21:35:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Firma robiąca owijki ze wzorem:)
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Krótkie pytanko:

Wiecie może czy gdzieś istnieje firma, która zrobiłaby mi owijkę z moim własnym wzorem?

"Bulls" się wygniótł? ;-)

Data: 2009-12-09 22:34:21
Autor: szaman
Firma robiąca owijki ze wzorem:)
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

"Bulls" się wygniótł? ;-)

Jeszcze nie, ale chcę zrealizować moją wizję łaciatej wściekłej krowy na owijce:)
Czerwone łaty na czarnym tle:)

B.

Firma robiąca owijki ze wzorem:)