Firma - siedziba i magazyn a wywoz smieci

Data: 2009-05-30 13:10:56
Autor: Icek
Firma - siedziba i magazyn a wywoz smieci

Prosze o pomoc, nie znam aktow prawnych na temat posiadania kubla.

wez idz do firmy, ktora wywozi Ci kubel z drugiej lokalizacji i dopiszcie w
umowie:

"Zobowiazuje sie wywozic smieci wytworzone w nieruchomsci X i Y, ktore to
zleceniodawca bedzie gromadzil w kuble pod adresem Y"

Ciekawi mnie to bo tez mialem spinke ze SM w podobnym temacie ale na
propozycje mandatu odpowiedzialem, ze nie dziekuje i poprosilem o
opuszczenie posesji. Nie zdecydowali sie w tamtym czasie na SG bo to za duzo
papierow.

Icek

Data: 2009-06-01 07:59:47
Autor: Papkin
[...]

I to zabezpiecza mnie "prawnie" przed ta wielka sluzba mundurowa?

Data: 2009-06-01 10:41:22
Autor: Icek
> [...]
> za duzo papierow.

I to zabezpiecza mnie "prawnie" przed ta wielka sluzba mundurowa?

ja mam slabe pojecie o przepisach. Mam za to duze doswiadczenie. A z
doswiadczenia wiem, ze sie odwala.

Nastepne spotkanie tylko nagrywaj na jakis telefon/video/michnika czy
cokolwiek. Wytlumacz, ze masz umowe, masz wpisany adres i po temacie.

Icek

Firma - siedziba i magazyn a wywoz smieci