Firma windykacyjna

Data: 2010-01-20 14:42:49
Autor: witek
Firma windykacyjna
RadekNet wrote:
Witam!

Na jakiej zasadzie dzialaja firmy windykacyjne?

komercyjnej.

Mam na mysli sytuacje z niezaplaconym "mandatem" za jazde bez biletu w MZK - przeciez wsiadajac do autobusu zawieralem umowe z MZK a nie z jakas firma trzecia. Na jakiej podstawie firma trzecia wlacza sie w spor miedzy nami?

a) działa jako pełnomocnik MZK;
b) długiem jak każdym innym towarem można handlować, więc został sprzedany.

raczej a)

Pisza, ze poinformuja rowniez policje. A to na jakiej zasadzie?

może się przestraszysz

Jak mi dluznik nie placi za fakture to tez mam isc na policje a nie do sadu?

nie tyle masz iść co poinformować dłużnika, że pójdziesz.

ps
Jak to w zwyczaju tej grupy - sprawa nie dotyczy mnie ;)

powiedz koledze, zeby po prostu zapłacił co wisi.

Firma windykacyjna