Firma za granic膮 (Anglia/Czechy), gdzie do bre doradztwo ?

Data: 2010-12-24 14:23:50
Autor: sawic
Firma za granic膮 (Anglia/Czechy), gdzie do bre doradztwo ?
Witam,

Planuj臋 za艂o偶y膰 firm臋 poza granicami Polski.
Szukam i szukam dobrego po艣rednika i niestety nie mog臋 si臋 przedrze膰 poza wyszukiwarkowy spam. Prosi艂bym Was o podpowied藕 gdzie si臋 zwr贸ci膰 w celu uzyskania rzetelnych informacji.

Po prostu potrzebuj臋 firmy kt贸rej nakre艣l臋 sytuacj臋 w kt贸rej si臋 obecnie znajduj臋, okre艣l臋 moje wymagania jak i kierunek rozwoju, a owa firma zaproponuje mi najlepsze mo偶liwe rozwi膮zanie. A nast臋pnie za艂atwi formalno艣ci zwi膮zane z zarejestrowaniem firmy za granic膮. Wzgl臋dnie formalno艣ci za艂atwi臋 ju偶 we w艂asnym zakresie, potrzebuj臋 po prostu doradzenia w kt贸ra stron臋 si臋 uda膰.

Z tego co jestem na chwil臋 obecn膮 zorientowany to siedzib膮 mojej nowej firmy b臋dzie Anglia albo Czechy, ale to te偶 jeszcze nie jest w 100% pewne.

Gdyby kto艣 mia艂 namiar na tak膮 firm臋, wzgl臋dnie sam m贸g艂 pom贸c (oczywi艣cie odp艂atnie) to zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam

Firma za granic膮 (Anglia/Czechy), gdzie do bre doradztwo ?