Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??

Data: 2009-04-26 15:43:22
Autor: ulenkaula9
Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
Moje drugie pytanie do grupy dotyczy butów UMBRO dla 14 letniego
chrześniaka. Kupiłam je w sieci GO SPORT w "promocji" za 229zł
(wcześniejsza cena 399zł) z gwarancją na 2 lata. Buty zakupiłam w
okresie letnim , są to buty na ciepłe letnie wieczory. Chrześniak
chodził w nich około 2 - 3 miesiące i odłożył do szafy. Teraz je wyjął
i po tygodniu użytkowania materiał zewnętrzny po prostu popękał i
sparciał jak stara szmata. Pojawiła się w jednym miejscu dziura , że
można wsadzić palec. Podeszwy zaczęły się rozwarstwiać dookoła buta.

Jestem wielką fanką UMBRO i korzystam z ich produktów od X lat nigdy
nie miałam takiej sytuacji.

Co radzicie Państwo w tej sytuacji? Gwarancje w "sieciówce" raczej
wykluczam  nie muszę zgadywać - dostanę informację o niewłaściwym
użytkowaniu. Zależy mi na wymianie tych butów bo o naprawie nie ma
mowy ale też na tym, żeby przekonać się, że czy sieciówka sprzedaje
podróbki bądź jakieś odpady produkcyjne UMBRO?

Data: 2009-04-27 00:54:44
Autor: Cavallino
Użytkownik <ulenkaula9@gmail.com> napisał w wiadomości news:ffc1f0c2-1380-4997-b927-2fe769d3e8b1y10g2000prc.googlegroups.com...
[...]

Jakbym czytał opis moich treków Volkl.
Tyle że tam podeszwa sama z siebie się rozpadła, ale po 10 latach (buty bardzo mało używane, bieżnik jak nowy).
Może to przechowywanie w szafie szkodzi plastikowym podeszwom, bo u mnie też się to stało w ten sam sposób.

Reklamuj, co Ci szkodzi spróbować.
Pewnie odrzucą pod byle głupim pretekstem, ale może się chociaż na sąd konsumencki zgodzą.

Data: 2009-04-27 07:45:16
Autor: Marcin Debowski
Dnia 26.04.2009 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
Może to przechowywanie w szafie szkodzi plastikowym podeszwom, bo u mnie też się to stało w ten sam sposób.

Nieużytkowanie może szkodzić jesli długi okres. Wiele tworzyw sztucznych lubi krystalizować jak sie je zostawi w spokoju. Stają się wtedy dużo mniej elastyczne.

--
Marcin

Data: 2009-04-27 09:57:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Debowski" <agatekun@INVALID.ml1.net> napisał w wiadomości news:c98fc6-fuk.ln1ziutka.router...
[...]

Czyli przy mało używanych butach wystrzegać się Vibramów wszelkiej maści?
Kazałem do tych treków dorobić zelówki z gumy, plus bieżnik który został z Vibrama na spód, ciekawe ile przeżyją.

Data: 2009-04-27 21:00:49
Autor: Robert Tomasik
Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
Użytkownik <ulenkaula9@gmail.com> napisał w wiadomości news:ffc1f0c2-1380-4997-b927-2fe769d3e8b1y10g2000prc.googlegroups.com...

Jeśli to podróbka, to skontaktuj się z firmą UMBRO - w końcu w nich to najbardziej uderza.

Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??