Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!

Data: 2010-08-11 10:40:23
Autor: scream
Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!
Jak w temacie. Obroty generuj± gigantyczne, wszystko jest w najlepszym
porz±dku, klienci wal± drzwiami i oknami, i nic nie trzeba poprawiać ani
unowocze¶niać. Do takich wniosków doszedłem. Staram się uruchomić w swoim sklepie płatno¶ć
kartami i dzwoniłem do wszystkich znacz±cych firm oferuj±cych terminale
(Polcard, eService, Elavon, Pekao, Kolporter, Novitus, Euronet i Polbank).
Efekty s± takie:
* z jednej firmy kto¶ zadzwonił jeszcze tego samego dnia, wypytał o kilka
spraw, wytłumaczył i umówili¶my się na spotkanie; rozmowa trwała 10 minut
ale już samo podej¶cie daje jaki¶ obraz firmy i tego jak traktuje ona
klientów (czyli na +)
* z jednej firmy na drugi dostałem lakonicznego maila praktycznie z
automatu, zero konkretów, mail nie podpisany, brak numeru telefonu (?), za
to mogę poczytać o tym co to jest akceptacja kart, czemu warto je
akceptować i jak wspaniała jest ta ich firma
* z jednej firmy kto¶ do mnie zadzwonił dopiero po 6 dniach od zgłoszenia
* a reszta ma mnie gdzie¶.

Wygl±da więc na to, że wszystkie te firmy wynajmuj±ce terminale żyj± sobie
jak p±czki w ma¶le i maj± klienta głęboko gdzie¶. Oczywi¶cie nie chodzi mi
o to, żeby od razu dzwonił do mnie tabun handlowców i zabiegał o moje
względy bo ja wymy¶liłem sobie, że będę akceptował karty. Nie. Rozumiem
też, że niektóre firmy celuj± w inny segment klientów jak np. salony
samochodowe czy hipermarkety (pewnie Polcard czy eService). Ale kurcze,
minimum zainteresowania tematem czy choćby jaka¶ oferta na maila już byłoby
ok...

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-08-11 14:18:04
Autor: Paweł
Firmy od kart płatniczych mają się w Polsce doskonale!
scream wrote:

Jak w temacie. Obroty generujÄ… gigantyczne, wszystko jest w najlepszym
porządku, klienci walą drzwiami i oknami, i nic nie trzeba poprawiać ani
unowocześniać.

Do takich wniosków doszedłem. Staram się uruchomić w swoim sklepie
płatność kartami i dzwoniłem do wszystkich znaczących firm oferujących
terminale (Polcard, eService, Elavon, Pekao, Kolporter, Novitus, Euronet i
Polbank). Efekty sÄ… takie:
* z jednej firmy ktoś zadzwonił jeszcze tego samego dnia, wypytał o kilka
spraw, wytłumaczył i umówiliśmy się na spotkanie; rozmowa trwała 10 minut
ale już samo podejście daje jakiś obraz firmy i tego jak traktuje ona
klientĂłw (czyli na +)
* z jednej firmy na drugi dostałem lakonicznego maila praktycznie z
automatu, zero konkretĂłw, mail nie podpisany, brak numeru telefonu (?), za
to mogę poczytać o tym co to jest akceptacja kart, czemu warto je
akceptować i jak wspaniała jest ta ich firma
* z jednej firmy ktoś do mnie zadzwonił dopiero po 6 dniach od zgłoszenia
* a reszta ma mnie gdzieĹ›.

Wygląda więc na to, że wszystkie te firmy wynajmujące terminale żyją sobie
jak pączki w maśle i mają klienta głęboko gdzieś.

no napisz chociaz nazwy tych rekinow biznesu.

Data: 2010-08-11 15:02:48
Autor: Papkin
[...]

W jakims salonie samochodowym mozna zaplacic karta? To chyba Misztal albo Kulczyk tak robi, kazdy normalny salon woli dac rabat klientowi predzej niz jakiemus polcardowi prowizje "za frajer" oddac.

Data: 2010-08-11 16:30:27
Autor: grin
Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomo¶ci news:4c629f80$1news.home.net.pl...
[...]

W każdym, ale gadżety, czę¶ci, serwis. Drogie towary z mał± marż± nie przejd±.

kazdy normalny salon woli dac rabat klientowi predzej niz jakiemus polcardowi prowizje "za frajer" oddac.

najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jako¶ kart nie chc±

Nie dziwię się, ze operatorzy karciani maj± w dupie klienta z ulicy
Czas agresywnych akwizycji się skończył, atrakcyjny rynek obsłużony, podzielony.
Teraz jedynie resztówki, to wysilać się dla wybrzydzaczy nie warto

Klient nasz Pan ? Jasne , jak zostawia dużo szmalu.
Jak przyszedł  zawracać dupę, niech wypierdala w podskokach.
Jak normalny, niech poczeka na swoj± kolej.

Data: 2010-08-11 16:36:40
Autor: Liwiusz
grin pisze:

Klient nasz Pan ? Jasne , jak zostawia dużo szmalu.
Jak przyszedł  zawracać dupę, niech wypierdala w podskokach.
Jak normalny, niech poczeka na swoj± kolej.

   Jakie s± bariery wej¶cia na rynek takiego karciarza?

--
Liwiusz

Data: 2010-08-11 16:46:14
Autor: RobertS
Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!

najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jako¶ kart nie chc±

postawili niedaleko mnie now± biedronkę, kart± płacić nie można, ale przy wej¶ciu stoi bankomat euronetu ;-)
dobre i to

RobertS

Data: 2010-08-12 07:32:00
Autor: xbartx
Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 16:46:14 +0200, RobertS napisał(a):

postawili niedaleko mnie nową biedronkę, kartą płacić nie można, ale
przy wejściu stoi bankomat euronetu ;-) dobre i to

U mnie w mieście przy większości nowych biedronek stoi euronet, więc mają chyba jakiś układ i kto wie może coś się z tego jeszcze wykluje ;)

--
xbartx

Data: 2010-08-12 08:44:05
Autor: mysiar
On 11/08/2010 16:30, grin wrote:
najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jako¶ kart nie chc±

makro ma swoja kartę

http://www.makro.pl/pl/karta-klienta/karty-kredytowe-makro

--
mysiar

Firmy od kart płatniczych maj± się w Polsce doskonale!