Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm

Data: 2013-06-26 09:44:01
Autor: hiki o!
Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm
"Skarb贸wka chce blokowa膰 rachunki bankowe przedsi臋biorc贸w, nawet bez kontroli s膮dowej - pisze "Puls Biznesu". Pomys艂 Ministerstwa Finans贸w zapisano w projekcie za艂o偶e艅 nowelizacji ordynacji podatkowej."

http://biznes.onet.pl/fiskus-kladzie-lape-na-kontach-i-majatkach-firm,0,5549125,1,news-detal

Proponuje zrobic od razu kampanie reklamowo-informacyjn膮:

PRZEDSIEIORCY, WYPIERDALAJCIE Z POLSKI JAK NAJSZYBCIEJ

po co te ciagle podchody ... utrudnianie zycia i prowadzenia dzialalnosci... male kontrole, naloty, doprowadzanie do upadku pojedynczych firemek...

--

POLSKI OBYWATEL MA WROG脫W: Z艁ODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz 艣mieci!  Gdy ty ci臋偶ko pracuj膮c
dostajesz na r臋k臋 2150z艂, fiskus i ZUS kasuj膮 1450z艂. Sprawd藕 sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-27 20:26:30
Autor: Robert Tomasik
Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm
U偶ytkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqe641$ifb$2node2.news.atman.pl...
"Skarb贸wka chce blokowa膰 rachunki bankowe przedsi臋biorc贸w, nawet bez kontroli s膮dowej - pisze "Puls Biznesu". Pomys艂 Ministerstwa Finans贸w zapisano w projekcie za艂o偶e艅 nowelizacji ordynacji podatkowej."

No ale czym niby si臋 to r贸偶ni od obecnego stanu? Teraz jest tak, 偶e kontroluj膮cy wzywa przedsi臋biorc臋 do okazania wyci膮gu, a po odmowie uzyskuje to z banku. No to chyba b臋dzie 艂膮twiej, jak dostanie z banku. Moze jest co艣, czego ja nei wiem i ktos mi powie, o co takie wielkie "halo"?

Data: 2013-06-27 22:06:18
Autor: hiki o!
On 27.06.2013 20:26, Robert Tomasik wrote:
[...]

Moze o to, ze nawet nie bedziesz wiedzial o tym, ze ktos, kto nie powinien zaglada ci w kazde miejsce dupy. Co moze sie skonczyc "a to przejrzyjmy teraz 100 tys przedsiebiorcow, na bank znajdziemy tam 10% nieprawidlowosci i poblokujemy konta do wyjasnienia"

zapedy urzadasow trzeba tepic a nie otwierac kazdy otwor, zeby mogli wchodzic bez pytania.

robi sie kurwa orwell i totalna kontrola nad wszystkim.

oczywiscie dla naszego dobra (zabrac chca nasze dobra).

Data: 2013-06-28 16:03:49
Autor: Robert Tomasik
Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm
U偶ytkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqi5vq$onl$1node1.news.atman.pl...
[...]

A jakie艣 merytoryczne argumenty? Bo mo偶e i masz racj臋, tylko ja tego nie widz臋.

Data: 2013-06-27 23:50:51
Autor: Gotfryd Smolik news
Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm
On Thu, 27 Jun 2013, Robert Tomasik wrote:

U縴tkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa w wiadomo禼i news:kqe641$ifb$2node2.news.atman.pl...
"Skarb體ka chce blokowa rachunki bankowe przedsi阞iorc體, nawet bez kontroli s眃owej - pisze "Puls Biznesu". Pomys Ministerstwa Finans體 zapisano w projekcie za硂縠 nowelizacji ordynacji podatkowej."

No ale czym niby si to r罂ni od obecnego stanu? Teraz jest tak, 縠 kontroluj眂y wzywa przedsi阞iorc do okazania wyci眊u, a po odmowie uzyskuje to z banku.

  Zauwa縴砮, 縠 mowa o BLOKOWANIU?
  Druga sprawa, to fakt (nie)powiadomienia zainteresowanego.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-27 21:30:23
Autor: pduwj123
Fiskus chcia砨y nie tylko lustrowa konta bankowe firm
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 23:50:51 UTC+2 u縴tkownik Gotfryd Smolik news napisa:
> [...]

> No ale czym niby si to r罂ni od obecnego stanu? Teraz jest tak, 縠 > kontroluj眂y wzywa przedsi阞iorc do okazania wyci眊u, a po odmowie uzyskuje > to z banku.

W砤秐ie...

  Druga sprawa, to fakt (nie)powiadomienia zainteresowanego.
pzdr, Gotfryd

A trzecia - komputerowe przesiewanie. Dotychczas by硂 tak, 縠 najpierw musi by cz硂wiek, do kt髍ego urz眃 (qjm) co ma, a potem si tego cz硂wieka sprawdza硂. W proponowanej wersji napisze si programik, kt髍y b阣zie przeczesywa wszystkie operacje na wszystkich kontach, szuka powi眤a i wybranych cech szczeg髄nych, a wnioski b阣 coraz doskonalsze. Przy okazji odkryje si "co by tu jeszcze opodatkowa", bo tyle kasy ucieka mi阣zy paluchami Vincenta.

--
Tnx.
A.

Data: 2013-06-28 09:29:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Fiskus chcia砨y nie tylko lustrowa konta bankowe firm
On Thu, 27 Jun 2013, pduwj123@gmail.com wrote:

  Co d硊gawe linie w Twoim po禼ie :]

Przy okazji odkryje si "co by tu jeszcze opodatkowa"

....tak jakby g硊pich poprawek, w postaci przyk砤dowo
podatku od wszelkich depozyt體 nieprawid硂wych (w kontek禼ie
r罂nych postaci "pieni眃za elektronicznego" :>) by硂
dot眃 ma硂.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-28 09:51:10
Autor: hiki o!
Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 ko nta bankowe firm
On Thu, 27 Jun 2013, pduwj123@gmail.com wrote:

  Co艣 d艂ugawe linie w Twoim po艣cie :]

Przy okazji odkryje si臋 "co by tu jeszcze opodatkowa膰"

...tak jakby g艂upich poprawek, w postaci przyk艂adowo
podatku od wszelkich depozyt贸w nieprawid艂owych (w kontek艣cie
r贸偶nych postaci "pieni膮dza elektronicznego" :>) by艂o
dot膮d ma艂o.

od przybytku g艂owa nie boli...

Data: 2013-06-28 16:08:45
Autor: Robert Tomasik
Fiskus chcia砨y nie tylko lustrowa konta bankowe firm
U縴tkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomo禼i news:Pine.WNT.4.64.1306272345210.528quad...
On Thu, 27 Jun 2013, Robert Tomasik wrote:

U縴tkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa w wiadomo禼i news:kqe641$ifb$2node2.news.atman.pl...a
[...]

Nie zauwa縴砮m. Faktycznie. No to do舵 krety駍ki pomys. Mam procedur tymczasowego zaj阠ia mienia ruchomego w procesie karnym. Podlega ona odpowiedniej kontroli i od lat sie sprawdza. Problemem obecnie wydaje mi si to, 縠 jak w trakcie kontroli skarbowej ujawnione zostaje podejrzenie pope硁ienia oszustwa podatkowego, to nie idzie od razu zawiadomienie, tylko oczekuje si na prawomocne zako馽zenie post阷owania administracyjnego. A w骳zas po prostu firma nie ma 秗odk體. Ale to wystarczy lekka korekta stosowanych zwyczajowo procedur, zamiast wprowadzania nowego prawa.

Fiskus chcia艂by nie tylko lustrowa膰 konta bankowe firm