Fiskus łamał przepisy na potrzeby Kościoła?

Data: 2009-07-15 22:23:38
Autor: J-23
Fiskus łamał przepisy na potrzeby Kościoła?
Ciekawe czy za "bogzaplac"?
http://wiadomosci.onet.pl/2009483,11,item.html

J-23 itede

Data: 2009-07-16 07:28:11
Autor: abc
Fiskus lamal przepisy na potrzeby Kosciola?
Systematyczna walka z Kosciolem jest priorytetem Zlonetu.  Dzien po dniu musza pluc na Kosciól, zeby zarobic na zycie.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny

Data: 2009-07-15 23:27:32
Autor: J-23
On 16 Lip, 07:28, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
[...]

Podatki trzeba placic. Co mnie obchodzi jakis kosciol?

Data: 2009-07-16 07:34:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:23:38 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Ciekawe czy za "bogzaplac"?
http://wiadomosci.onet.pl/2009483,11,item.html

Wiesz co, wstydziłbyś się, chcesz zwarzywnieć?
Piotr

Data: 2009-07-15 23:29:18
Autor: J-23
On 16 Lip, 07:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Ciekawe czy za "bogzaplac"?
>http://wiadomosci.onet.pl/2009483,11,item.html

Wiesz co, wstydziłbyś się, chcesz zwarzywnieć?

To juz lepiej "zwarzywniec" (choc nie wiem co to znaczy), niz
skretyniec.

Data: 2009-07-16 08:35:27
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 23:29:18 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

To juz lepiej "zwarzywniec" (choc nie wiem co to znaczy), niz
skretyniec.

Hm, nie wiesz... Nic dziwnego, bo to mniej, więcej to samo.
Piotr

Data: 2009-07-16 01:19:04
Autor: J-23
On 16 Lip, 08:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> skretyniec.

Hm, nie wiesz... Nic dziwnego, bo to mniej, więcej to samo.

No tak. Jak to idzie? Aha, dziekujemy ci panie zesmy balwany...

Data: 2009-07-16 10:43:52
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 01:19:04 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

No tak. Jak to idzie? Aha, dziekujemy ci panie zesmy balwany...

Co prawda, to prawda.
Piotr

Data: 2009-07-16 02:23:34
Autor: J-23
On 16 Lip, 10:43, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 01:19:04 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> No tak. Jak to idzie? Aha, dziekujemy ci panie zesmy balwany...

Co prawda, to prawda.
Piotr

zesmy balwany, dziekujemy ci panie. hihihi

Data: 2009-07-16 11:27:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 02:23:34 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

zesmy balwany, dziekujemy ci panie. hihihi

Żeście, żeście.
Piotr

Data: 2009-07-16 08:36:39
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f1b62b20-8b2e-466b-804d-4dfaf5ad4b8bq11g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Wiesz co, wstydziłbyś się, chcesz zwarzywnieć?
Piotr

To juz lepiej "zwarzywniec" (choc nie wiem co to znaczy), niz

Buchachacha! Śląski ciul stwierdził, że wstyd pisac prawdę o kościele! Jak zwykle ciulowi się pomyliły fakty, bo wstydem jest robic to co robi kościół, a pisac trzeba, żeby ludzie byli świadomi z kim się zadają.

Przemek
P.S.

Zdecydowanie lepiej "zwarzywniec", niż skretyniec.

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-16 08:41:21
Autor: Piotr
Fiskus łamał przepisy na potrzeby Kościoła?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 08:36:39 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Buchachacha! Śląski ciul stwierdził, że wstyd pisac prawdę o kościele! Jak zwykle ciulowi się pomyliły fakty, bo wstydem jest robic to co robi kościół, a pisac trzeba, żeby ludzie byli świadomi z kim się zadają.

Zgadza sie Przemku, ty piszesz i już wszyscy wiedzą ktoś ty. Piotr

Data: 2009-07-16 07:35:32
Autor: Cezary GLAZ \(1974\)

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ed9l39zqvp1o$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piotrek dostales juz kartke z Chicago?

Czarek

Data: 2009-07-16 07:39:23
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:35:32 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

Piotrek dostales juz kartke z Chicago?

A wysłałeś?
Piotr

Data: 2009-07-16 07:53:49
Autor: Piotr
Fiskus łamał przepisy na potrzeby Kościoła?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:40:05 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

A dostales/?

Prawie...
Piotr

Data: 2009-07-16 08:11:03
Autor: Cezary GLAZ \(1974\)

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:le5nw6orki8y$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:40:05 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

A dostales/?

Prawie...
Piotr

Jesli potrzebna Tobie replika,

napisz prosze na adres:

1040 Wien/Vienna

Kühnplatz/Kuehnplatz 1-22

Österreich/Austria

Cezary Glaz

Czarek

Data: 2009-07-16 08:29:23
Autor: Piotr
Fiskus łamał przepisy na potrzeby Kościoła?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 08:11:03 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

1040 Wien/Vienna

Kühnplatz/Kuehnplatz 1-22

Na twoje nazwisko, czy sąsiada?
Piotr

Data: 2009-07-16 08:29:48
Autor: Cezary GLAZ \(1974\)

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:vssk19evqv2d.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Thu, 16 Jul 2009 08:11:03 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

1040 Wien/Vienna

Kühnplatz/Kuehnplatz 1-22

Na twoje nazwisko, czy sąsiada?
Piotr

   Na nasze nazwisko Miriam i Cezary Glazowie.

   Czarek

Data: 2009-07-16 08:39:08
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 08:29:48 +0200, Cezary GLAZ (1974) napisał(a):

 Na nasze nazwisko Miriam i Cezary Glazowie.

Ok, już ślę.
Piotr

Data: 2009-07-16 12:01:28
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ed9l39zqvp1o$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To się nazywa tłuku Fiskus na usługach gdańskiej Kurii.

Kwota podatku, o który ubiegała się strona kościelna, wynosiła 7 mln 352 tys. zł. Skarbówka dodała do tego 6 mln 851 tys. zł nie wiadomo na jakiej podstawie, bowiem przepisy, które by na to pozwalały, po prostu nie istnieją.

Dlaczego taki milionowy przekręt nie kole tłuka w oczy?

boukun

Data: 2009-07-16 14:43:18
Autor: Vic
boukun wrote:
Kwota podatku, o który ubiegała się strona kościelna, wynosiła 7 mln 352 tys. zł.

Jak to? Strona koscielna ubiegala sie o podatek? To teraz trzeba sie ubiegac o podatek?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 15:45:39
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3n7ua$a6l$4mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
Kwota podatku, o który ubiegała się strona kościelna, wynosiła 7 mln 352 tys. zł.

Jak to? Strona koscielna ubiegala sie o podatek? To teraz trzeba sie ubiegac o podatek?

-- plazoVic

Wyniki analizy dokumentów i rozmów z urzędnikami są miażdżące dla gdańskiego urzędu kontroli skarbowej. Wnioski prawników kurii archidiecezjalnej o wypłatę pieniędzy zostały rozpatrzone pozytywnie, choć już na pierwszy rzut oka musiały budzić wątpliwości. Dwa najpoważniejsze zarzuty:
Postępowanie w sprawie zwrotu podatku zostało wszczęte, choć wcześniej było przeprowadzone identyczne postępowanie, w którym podjęto ostateczną i prawomocną decyzję odmowną.

Data: 2009-07-16 15:59:30
Autor: Vic
boukun wrote:
Postępowanie w sprawie zwrotu podatku zostało wszczęte, choć wcześniej było przeprowadzone identyczne postępowanie, w którym podjęto ostateczną i prawomocną decyzję odmowną.

Wynika z tego, ze ubiegali sie o zwrot podatku, nie o podatek :)
Zasadnicza roznica.