Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+

Data: 2013-03-11 05:03:06
Autor: muto2100
Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+
Data: 2013-03-11 13:28:17
Autor: Bezznaczenia
Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+
W dniu 2013-03-11 13:03, muto2100 pisze:
http://www.zerohedge.com/news/2013-03-08/fitchslapped-italy-downgraded-bbb

A ja ci obnizam ranking do wypierdalaj stad glupi chuju i co mi zrobisz?

Data: 2013-03-11 05:42:33
Autor: muto2100
On 11 Mar, 13:28, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:
W dniu 2013-03-11 13:03, muto2100 pisze:

>http://www.zerohedge.com/news/2013-03-08/fitchslapped-italy-downgrade...

A ja ci obnizam ranking do wypierdalaj stad glupi chuju i co mi zrobisz?

uuu    koliga    znowu    zadawalal  dzis  tabuny   swiń    -co   za
wstyd!

Data: 2013-03-11 13:46:43
Autor: Bezznaczenia
Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+

A ty kogo zadowalasz swojego oficera prowadzacego ?

Data: 2013-03-11 13:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+

Uzytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisal w wiadomosci news:khkikq$72m$1speranza.aioe.org...
W dniu 2013-03-11 13:03, muto2100 pisze:
http://www.zerohedge.com/news/2013-03-08/fitchslapped-italy-downgraded-bbb

A ja ci obnizam ranking do wypierdalaj stad glupi chuju i co mi zrobisz?

Ekskomunikuje?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Fitch obnizyzyla rankingi Wlochom do BBB+