Fiu fiu!

Data: 2010-12-05 15:36:17
Autor:
Fiu fiu!
"Dołącz do 6 136 osób, które podpisały się pod deklaracją"/

 od kilku dni ani jednen czlowieczek nie podpisal sie pod
 tak wazna deklaracja? prezes wyszedl na gamonia ;o)))

Data: 2010-12-05 16:55:08
Autor: Azor jest pedałem
Fiu fiu!

Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:io8nf6hqt5au8ir2ksdkbn68vanhjp9blj4ax.com...
"Dołącz do 6 136 osób, które podpisały się pod deklaracją"/

od kilku dni ani jednen czlowieczek nie podpisal sie pod
tak wazna deklaracja? prezes wyszedl na gamonia ;o)))

ty masz jakas obsesje na punkcie deklaracji!

na temat twojej deklaracyjnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu, a
ja przychylam sie do ich oceny.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-05 17:51:03
Autor:
Fiu fiu!
On Sun, 5 Dec 2010 16:55:08 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]
> tak wazna deklaracja? prezes wyszedl na gamonia ;o)))

ty masz jakas obsesje na punkcie deklaracji!

 wysil sie bardziej ;o)))

na temat twojej deklaracyjnej obsesji wypowiedzialo sie tu juz wielu, a ja przychylam sie do ich oceny.

 probowales cos sam napisac czy tylko potrafisz kopiowac?

Przemysław Warzywny

 a naprawde ? ;o)))

Fiu fiu!