Fizyczne uzasadnienie śmierci A. Leppera

Data: 2011-08-06 00:27:52
Autor: MH
Fizyczne uzasadnienie śmierci A. Leppera
Jazda profesorze dakowski !!  Pole do popisu !!
Udowadniaj pan , jakiego przyśpieszenia doznał Pan Lepper..

Pomimo innego sposobu wyrażania "inności" pewnych zdarzeń przeze mnie ,
innej formy prezentowanej przez Pana Leppera , postrzegam go nieźle.

Zmarł niedawno , znany na grupie "Santo coś tam..." Prawie trolla świętym
okrzyknięto..  OK. , o zmarłych w/g świętej tradycji , albo dobrze , albo wcale...

Tymczasem , moim zdaniem , w świecie polityki Pan Lepper , pomimo swoich
pewnych wad (krasomówstwo) wydawał się być , i wierzę  , że takowym był :
chciał zrobić coś dobrego. Pewnie , był osobą "kontrowersyjną". Też go tak
postrzegałem. Nie mniej jednak , takie jest moje zdanie , Jego odejście jest Wielką stratą dla Nas. Trochę chaotycznie wyrażam swoje myśli , ale wiecie o
co chodzi..

SZCZERZE ??  Szkoda Chłopa !!  A jaka była przyczyna ??  Zostawmy to na później..  SZKODA CHŁOPA!!!

MH P.S. A pan , panie dakowski , weź se pan podręczniki z fizyki z lat 70-tych ,
zrób se pan z listewek równę pochyłą , poczytaj se pan w WIKI o Newtonie , i
weź pan nie pierdol głupot przedszkolnych. Profesorku , definicja
przyśpieszenia : a=dV/dt , a nie V/t. O ile profesorek wie co to jest pochodna
funkcji po czasie. (....bluzgi....)

Data: 2011-08-06 00:53:31
Autor: Hans Kloss
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
P.S. A pan , panie dakowski , weź se pan podręczniki z fizyki z lat 70-tych ,
 Ale jaja.. człowiek ma fafnaście  publikacji w physical letters (IF poad 5) i
tytuł profesorski a tu mu jakis(!@#$%) Gall Anonim ubliza od nieuków i zarzuca
nieznajomość fizyki. PSP to jednak istny dom wariatów. MH, czy ty jesteś
Napoleon czy Alesander Macedoński? ;))
J-23

--

Fizyczne uzasadnienie śmierci A. Leppera