Fizyczni obywatele RP nie mają praw kon stytucyjnych w Polsce!

Data: 2009-06-13 15:54:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Fizyczni obywatele RP nie mają praw kon stytucyjnych w Polsce!
... Na te delikrtum napisałem ...

Mogli nie zrozumieć twojej "skargi", być może zinterpretowano ją jako skargę na "delirium", a to jednak nie ta instytucja.

Data: 2009-06-13 16:32:59
Autor: boukun
Fizyczni obywatele RP nie mają praw konstytucyjnych w Polsce!

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h10bkh$384$2nemesis.news.neostrada.pl...
... Na te deliktum napisałem ...

Mogli nie zrozumieć twojej "skargi", być może zinterpretowano ją jako skargę na "delirium", a to jednak nie ta instytucja.

Nie bądź taki do przodu..., w skardze raczej literówki się nie zdarzają. Osoby fizyczne wszystkie są pozbawione prawa do indywidualnej skargi konstytucyjnej, wbrew konstytucji.

boukun

Data: 2009-06-13 16:40:51
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

To co napisałeś nie jest literówką, jest raczej brakiem znajomości znaczenia słów, co zupełnie mnie nie dziwi. A, deko inny temat, oglądałem twoje popisy koszykarskie na YT. Ja bym sie nie chwalił techniką. Piłkę kopiesz w podobny sposób ?? :)

Data: 2009-06-13 16:55:41
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h10ebj$bk5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Skąd chcesz to wiedzieć? Ja tam widziałem od razu po wysłaniu trzy literówki. Drugą (pierwszą) było "igmorujące", a trzecią "Biuru". To tylko grupy dyskusyjne...

znaczenia słów, co zupełnie mnie nie dziwi. A, deko inny temat, oglądałem twoje popisy koszykarskie na YT. Ja bym sie nie chwalił techniką. Piłkę kopiesz w podobny sposób ?? :)

Piłki wcale nie kopię, to takie prymitywne, znaczy latać za nią na boisku. W króla strzelców lubię zagrać i mam dobre przyłożenie. Jesteś koszykarzem?

boukun

Data: 2009-06-13 17:01:49
Autor: Jerzy Tabortowski
Fizyczni obywatele RP nie mają praw kon stytucyjnych w Polsce!
Piłki wcale nie kopię, to takie prymitywne, znaczy latać za nią na boisku. W króla strzelców lubię zagrać i mam dobre przyłożenie. Jesteś koszykarzem?

Nie jestem koszykarzem, ale rzucić piłkę w miarę poprawnie umiem. Podobnie jak nie jestem piłkarzem, ale grac w piłkę umiem. Jeśli twój styl pływacki, o którym jak o wielu swoich "zaletach" trąbiłeś na liście jest pokroju stylu koszykarskiego ... to bosz, żeś się jeszcze nie utopił to cud.

Data: 2009-06-13 23:29:19
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h10f4o$lg9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No popatrz, jak żeśmy się zgrali. Właśnie pojechałem o 19:30 na basen kryty z synkiem do Świebodzic i... nauczyłem dzisiaj synka pływać pieskiem i żabką. Pomyśleć, tylko dwa dni, przedwczoraj i dziś, a jakie postępy zrobił..., na głębokiej wodzie. Ja byłem dzisiaj jak ryba w wodzie, no i wypociłem się w saunie.

boukun

Fizyczni obywatele RP nie mają praw kon stytucyjnych w Polsce!