Fizyka w niewoli ideologii

Data: 2013-02-11 19:36:07
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii
Zmasowany atak na A. Einsteina podjęli w 1952 r. niektórzy filozofowie radzieccy wymyślając nazwę "reakcionnoje einsztejnianstwo", mimo tego, że Einstein był nawet entuzjastą socjalizmu.  Oczywiście, chodziło im bardziej o interpretację filozoficzną teorii względności, aniżeli o samą teorię. Dla przeciwwagi trzeba jednak przypomnieć wkład fizyków radzieckich w krytykę socjalizmu (Andriej Sacharow,  Jurij Fiodorowicz Orłow i Walentyn F.Turczyn).

wiecej:
http://www.sprawynauki.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=523&Itemid=35

Data: 2013-02-11 11:58:19
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 19:36, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Zmasowany atak na A. Einsteina podj li w 1952 r. niekt rzy filozofowie radzieccy
wymy laj c nazw "reakcionnoje einsztejnianstwo", mimo tego, e Einstein by
nawet entuzjast socjalizmu.  Oczywi cie, chodzi o im bardziej o interpretacj
filozoficzn teorii wzgl dno ci, ani eli o sam teori . Dla przeciwwagi trzeba
jednak przypomnie wk ad fizyk w radzieckich w krytyk socjalizmu (Andriej
Sacharow,  Jurij Fiodorowicz Or ow i Walentyn F.Turczyn).

wiecej:http://www.sprawynauki.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&...

To jak obecnie z pisem. Katoliccy fizycy głoszą tezy niezgodne z
prawami fizyki-smoleńsk-, ale pis wie kto na nich głosuje i tak
ideologia zakłamania nagle zyskuje aurorytety.
 Lub z żywnością modyfikowaną genetycznie, wykorzystuje się lęki
podświadome ludzi do mutacji, himer,  a tak naprawdę już nie ma prawie-
może na działce u babci- żywności niezmodefikowanej. Je taki
zmodeyfikowanego genetycznie kurczaka przed telewizorem i się trzęsie
że chcą mu zmodyfikować jedzenie. Ludzkość mało zawsze używała
rozsądku.

Data: 2013-02-11 21:29:20
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c945c09-683b-4c8e-8197-f523ea757917j4g2000vby.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Prawa fizyki sa jakie sa.
Co bylo przyczyna katastrofy wiedza tylko w Moskwie. Tam sa dowody, ktorych jak narazie nie udostepnili. Zamiast tego slyszymy od nich coraz to nowe wersje.

Data: 2013-02-11 12:35:00
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 21:29, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:8c945c09-683b-4c8e-8197-f523ea757917j4g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

> jednak przypomnie wk ad fizyk w radzieckich w krytyk socjalizmu (Andriej
> Sacharow, Jurij Fiodorowicz Or ow i Walentyn F.Turczyn).

To jak obecnie z pisem. Katoliccy fizycy g osz tezy niezgodne z
prawami fizyki-smole sk
-- -- -- -- -- --
Prawa fizyki sa jakie sa.
Co bylo przyczyna katastrofy wiedza tylko w Moskwie. Tam sa dowody, ktorych jak
narazie nie udostepnili. Zamiast tego slyszymy od nich coraz to nowe wersje.

Tak się cały czas dzieje, politycy robią kariery na np: sprzeciwie do
żywności modyfikowanej, a każdy ją je bo by był głód na świecie, ale
postraszą mutacjami i masz ministra, bo takie poparcie przestraszonej
ludności dostał. Która oczywiście choruje na nowe odmiany raka / i nie
wie dlaczego/ ale nie umiera z głodu.

Data: 2013-02-11 22:13:31
Autor: No pasaran
Fizyka w niewoli ideologii
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Tak się cały czas dzieje, politycy robią kariery na np: sprzeciwie do
żywności modyfikowanej, a każdy ją je bo by był głód na świecie,

YYYY, głód na świecie? Pasek ci się cignie głąb...

Połowe TESCO idzie do śmietnika...

Data: 2013-02-11 13:50:38
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 22:13, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:042a8ce1-ffc5-4675-9b70-3164415d9782fd20g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> żywności modyfikowanej, a każdy ją je bo by był głód na świecie,

YYYY, głód na świecie? Pasek ci się cignie głąb...

Masz przeludnienie, miliony ludzi na świecie głoduje i głodujących
byłoby dużo więcej gdyby nie szybka chodowla jedzenia. To co wyrzucasz
nie nakarmi tych głodujących. Obliczono że musielibyśmy żarcia nie
marnować i przestać karmić wszystkie zwierzęta, aby obecnie każdy na
świecie był najedzony.

Data: 2013-02-11 22:53:54
Autor: u2
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-11 22:50, glob pisze:
[...]

Chodzi tobie glomb o hodowle ? Tys stary nazistowski homofob, ktory dba tylko o nazarcie sie...-;)

Data: 2013-02-11 14:19:56
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 22:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> świecie był najedzony.

Chodzi tobie glomb o hodowle ? Tys stary nazistowski homofob, ktory dba

Na świecie co 6 sekund umiera dziecko. Z głodu.

Data: 2013-02-11 23:30:09
Autor: u2
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-11 23:19, glob pisze:
Chodzi tobie glomb o hodowle ? Tys stary nazistowski homofob, ktory dba
tylko o nazarcie sie...-;)

Na świecie co 6 sekund umiera dziecko. Z głodu.

Jedź je qrwa ratować, a nie pierdol na psp stary nazistowsko-rostowski homofobie...-;)

Data: 2013-02-11 23:52:49
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:27a7e8e2-3c77-4740-a686-b8d994ed02a2x15g2000vbj.googlegroups.com...
On 11 Lut, 22:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

tylko o nazarcie sie...-;)

Na świecie co 6 sekund umiera dziecko. Z głodu.
-- -- -- -- -- -- --

W Afryce ludzie nie uzywaja prezerwatyw, a instynkt rozrodczosci pozostal ten sam, co w czasach, gdy z powodow naturalnych wiekszosc rodzenstwa ginela mlodo. Dzisiaj matka ma dwadziesciorga dzieci, wiec co im wlozy do garnka?

Data: 2013-02-11 18:51:34
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 23:52, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:27a7e8e2-3c77-4740-a686-b8d994ed02a2x15g2000vbj.googlegroups.com...
On 11 Lut, 22:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Dzisiaj matka ma dwadziesciorga dzieci, wiec co im wlozy do garnka?

No nie używają bo kościół wymyśla że grzech, tym samym musimy
produkować coraz szybciej żywność. Już są patenty że położysz komórki
do basenów biologicznych i po paru godzinach wyrośnie ci schabowy. Za
parę lat sami będziemy w domu mieć takie baseny . Chcesz rybkę,,
komórki w basen i masz karpika .

Data: 2013-02-11 19:16:33
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 12 Lut, 03:51, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
> [...]

do basenów biologicznych i po paru godzinach wyrośnie ci schabowy. Za
parę lat sami będziemy w domu mieć takie baseny . Chcesz rybkę,,

Mam na myśli hodowle tkankowe, rozwinięte na skalę przemysłową. Polega
to na tym, że od zdrowego,dorodnegovzwierzęcia pobieramy kilka
komórek, z powiedzmy piersi, polędwicy czy szynki, po czym namnażamy
te komórki do ilości potrzebnej do zrobienia kotleta lub innej
potrawy. Zwierzę-dawca może sobie spokojnie dożyć późnej starości.
Hodowle tkankowe już istnieją, są wykorzystywane w badaniach
medycznych i biologicznych. Dość powszechnie hoduje się komórki skóry,
nerwowe i nowotworowe. Procesy te biegną jednak zbyt wolno, by
współczene hodowle tkankowe dało się zastosować do celów kulinarnych.

Co innego, gdyby dzięki inżynierii genetycznej udało się przyśpieszyć
namnażanie tak by np. schabowego dało się wyhodować w 6-8 godzin.
Trzeba by tu jeszcze zastosować kilka genetycznych "kruczków" aby
komórki potomne nie różniły się od komórek pierwotnie pobranych do
namnożenia, gdyż pogorszyłoby to smak potrawy. Jest to problem
trudniejszy od klonowania, gdyż trzeba przywrócić wyspecjalizowanym
komórkom mięśniowym zdolność podziału, po czym sprawić by komórki
potomne uległy znów szybkiej specjalizacji, decydującej o smaku i
aromacie. Rzecz powinna być wykonalna w ciągu 20-30 lat. Jeśli zaś
nacisk ideologii wegetariańskich ograniczy przemysłową hodowlę
zwierząt lub ją podroży (dojdą koszty "humanitaryzacji"), rozwój
technologii tkankowych ulegnie przyśpieszeniu.

Wtedy mięsiwa różnych gatunków będą hodowane w specjalnych basenach
lub grządkach przypominających ogrody hydroponiczne. Namnożone tkanki
będzie się kroić, porcjować i pakować, bez wyrzutów sumienia
związanych z ubojem i bez kłopotów z mało przydatnymi kulinarnie
fragmentami zwierzęcych ciał, zwłaszcza krwią i innymi płynami
ustrojowymi.

Drugi krok rozwojowy będzie polegał na przeniesieniu hodowli z fabryk
do domów konsumentów. Pozwoli to obniżyć koszty transportu, a w
kuchniach przybędzie nowy sprzęt AGD - autoklaw tkankowy.

Gospodyni domowa końca XXI wieku kupi hermetyczną kopertę, zawierającą
liofilizowane (suszone po zamrożeniu) komórki wybranego mięsa,
naniesione na płatek folii. Wieczorem lub rano pani domu umieści
zawartość koperty w hormonalnej pożywce wypełniającej autoklaw, a po
oznaczonym czasie wyłowi stamtąd surowy sznycel, schabowego, lub
kawałki gulaszu. Smacznego!

Data: 2013-02-12 06:15:10
Autor: Wiesiaczek
Fizyka w niewoli ideologii
On Mon, 11 Feb 2013 19:16:33 -0800, glob wrote:

[...]

To już lepiej niech w dalszym ciągu te dzieci co 6 sekund...

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-13 01:03:36
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfcmle$uo0$1news.task.gda.pl...
[...]

I do beczek z kiszona kapusta? :->

Data: 2013-02-13 06:16:09
Autor: Wiesiaczek
Fizyka w niewoli ideologii
On Wed, 13 Feb 2013 01:03:36 +0100, jr wrote:

[...]

Trupy do kiszonej kapusty?!
Przerobić na karmę dla psów!

Data: 2013-02-13 01:02:21
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:44fcf53a-33e7-4dbf-be50-087302897c98y9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

komórki potomne nie różniły się od komórek pierwotnie pobranych do
namnożenia, gdyż pogorszyłoby to smak potrawy.
-- -- -- -- -- -
Jednak klony zawsze sie degeneruja (posiadaja wiek biologiczny oryginalu) wiec nie tylko smak potrawy, lecz niemoznosc zastosowan do produkcji wtornej.
[...]

-- -- -- -- -
Nie zezarlbym czegos takiego, lecz przeludniony swiat przyszlosci jeszcze nie jedno przelknie.
P.S. Gdzies to wszystko przeczytal?

Data: 2013-02-13 00:50:50
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

On 11 Lut, 22:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

do basenów biologicznych i po paru godzinach wyrośnie ci schabowy. Za
parę lat sami będziemy w domu mieć takie baseny . Chcesz rybkę,,
Mozna to stosowac na stacjach kosmicznych?

Data: 2013-02-11 23:49:25
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:96f61898-7370-41a3-8fce-c19211c19d29x13g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

> żywności modyfikowanej, a każdy ją je bo by był głód na świecie,

YYYY, głód na świecie? Pasek ci się cignie głąb...

Masz przeludnienie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Przeludnienie nie wynika z braku jedzenia. Przeludnienie jest przeludnieniem z wielu innych przyczyn. Produkujac na chama transgeniczna zywnosc, zwiekszasz jedynie przeludnienie (jesli ktos chce miec duzo dzieci, niech najpierw sie zastanowi nad tym, jak je wychowac i czym nakarmic).

[...]
-- -- -- -- --
Masz mentalnosc marksisty u2. Myslisz ze ludzkie szczescie zamieszkuje w fabrykach zywnosci?

Data: 2013-02-11 18:46:39
Autor: glob
Fizyka w niewoli ideologii
On 11 Lut, 23:49, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:96f61898-7370-41a3-8fce-c19211c19d29x13g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

świecie był najedzony.
-- -- -- -- --
Masz mentalnosc marksisty u2. Myslisz ze ludzkie szczescie zamieszkuje w

No napewno nie zamieszkuje w pustych brzuchach.

Data: 2013-02-12 00:29:35
Autor: u2
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-11 23:49, jr pisze:
Masz mentalnosc marksisty u2. Myslisz ze ludzkie szczescie zamieszkuje w
fabrykach zywnosci?

Pierdolisz, stary synalku jeszcze starzego partyjniaka z PZPR i starej ubeckiej qrwy. Po to sie je aby zyc, ale nie po to sie zyje, aby jesc. Zapamietaj to sobie ubecka qrwo...-;)

Data: 2013-02-12 01:42:35
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51197edf$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze nikt nie obrazil w ten sposob mioch Kochanych Rodzicow. Ty zrobiles to po raz pierwszy.

Data: 2013-02-12 06:21:46
Autor: Wiesiaczek
Fizyka w niewoli ideologii
On Mon, 11 Feb 2013 23:49:25 +0100, jr wrote:
[...]
, miliony ludzi na świecie głoduje i głodujących byłoby dużo więcej
gdyby nie szybka chodowla jedzenia. [...]

Wydaje mi się, że wprost przeciwnie: Gdyby było mniej jedzenia, populacja zmniejszyła by się, bo znaczna część wymarłaby z głodu, a tym samym liczba głodujących byłaby mniejsza.

Data: 2013-02-13 01:10:36
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfcn1q$uo1$1news.task.gda.pl...
[...]

Jest lepszy sposob.
Liczba dzieci w krajach III Swiata jest substytutem konta bankowego w krajach Zachodu. Chca sie zabezpieczyc na starosc, a reprodukuja jedynie biede i rozboj.
Ktos wpadl na pomysl, zeby zakladac konta emerytalne ludziom bezdzietnym w spoleczenstwach ubogich.

Data: 2013-02-13 06:19:22
Autor: Wiesiaczek
Fizyka w niewoli ideologii
On Wed, 13 Feb 2013 01:10:36 +0100, jr wrote:

[...]

KaĹźdy sposĂłb na zmniejszenie ludzkiej populacji jest dobry.

Data: 2013-02-12 06:10:11
Autor: Wiesiaczek
Fizyka w niewoli ideologii [ort]
On Mon, 11 Feb 2013 13:50:38 -0800, glob wrote:

Masz przeludnienie, miliony ludzi na świecie głoduje i głodujących
byłoby dużo więcej gdyby nie szybka chodowla jedzenia.

Na dzień dzisiejszy obowiązującym zapisem jest "hodowla", pamiętam z podstawówki jeszcze :)

Data: 2013-02-12 09:25:06
Autor: Trybun
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-11 19:36, jr pisze:
   Oczywiście, chodziło im bardziej o interpretację
filozoficzną teorii względności, aniżeli o samą teorię.

Każda teoria to szerokie pole do interpretacji. I swoja drogą - ciekawe dlaczego ta wysnuta przez Einsteina jest przedstawiana przez niektórych jako prawda objawiona?

Data: 2013-02-12 19:04:45
Autor: the_foe
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-12 09:25, Trybun pisze:
[...]

Teoria względności jest autorstwa Galileusza. Einstein ja uszczególnił, a wlasciwie zrobil to Lorentz, AE tylko pozbieral wszytko do kupy i odkryl drugi koniec kija czyli E=m (w zapise znormalizowanym, w przeliczeniu na sztuczne ludzkie jednostki mamy znane E=mc^2, a wlasciwie E=(m^2*c^4 + p^2*c^2)^0.5

--
the_foe

Data: 2013-02-12 20:54:31
Autor: Trybun
Fizyka w niewoli ideologii
W dniu 2013-02-12 19:04, the_foe pisze:

[...]

I co - przestała być teorią?

Data: 2013-02-13 01:21:41
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kfe07r$bov$1news.dialog.net.pl...
[...]

Pomyliles Zasade Wglednosci Galileusza z Teoria Wzglednosci Einsteina.
Galileusz dowodzil wzglednosci ruchu, z ktorej najogolniej wynika, ze nie istnieje cos takiego jak stale miejsce.
Eistein pokazal wglednosc przestrzeni i czasu (nie istnieje terazniejszosc), a pozniej wzglednosc masy i energii.

Data: 2013-02-13 01:15:20
Autor: jr
Fizyka w niewoli ideologii

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfcueh$qn3$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-11 19:36, jr pisze:
   Oczywiście, chodziło im bardziej o interpretację
filozoficzną teorii względności, aniżeli o samą teorię.

Każda teoria to szerokie pole do interpretacji. I swoja drogą

I swoja droga ja tego nie napisalem, lecz wkleilem fragment.

 - ciekawe
dlaczego ta wysnuta przez Einsteina jest przedstawiana przez niektórych jako prawda objawiona?

Przez kogo jest tak przedstawiana?

Fizyka w niewoli ideologii