[konsultacje sprzętowe] Fjord Nansen Sierra III

Data: 2011-07-12 20:36:30
Autor: J_K_K
[konsultacje sprzętowe] Fjord Nansen Sierra III
Miał ktoś styczność ?
3000 daje radę w letnich warunkach ?
Wytrzymuje 24 m-ce gwarancji :-) ?
--
Pzdr

JKK

Data: 2011-07-13 02:13:27
Autor: Jacek G.
Fjord Nansen Sierra III
On 12 Lip, 20:36, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Miał ktoś styczność ?
Z tym konkretnym modelem styczności nie miałem, ale z innym FN o
podobnych parametrach - tak i jak na razie działa od jakichś 3 lat,
choć nie jest zbyt często używany, więc moja opinia na jego temat nie
jest miarodajna.
3000 daje radę w letnich warunkach ?
Dlaczego miałby nie dać rady ? Większość typowo turystycznych
niewyczynowych namiotów ma taką lub podobną wodoodporność tropiku..
Przez 10 lat używałem Campusa Torino 4 (firma niezbyt dobrze oceniana,
a jednak ten namiot sobie chwalę), który miał podobne lub gorsze
parametry i dopiero od roku zaczął puszczać tropik i podłoga -
przetarła się impregnacja i dodatkowe impregnowanie niewiele już
dawało. Używany był 2 - 3 tyg w  każde wakacje i parę razy w weekendy,
w ciągu roku. Sądzę, że te z większymi parametrami też w końcu ulegają
mechanicznym uszkodzeniom warstwy wodoodpornej i zaczynają puszczać.
Teraz zakupiłem FN Andy 4 i mam nadzieję, że będzie co najmniej tak
samo dobry.
Wytrzymuje 24 m-ce gwarancji :-) ?
Zależy pewnie od intensywności używania, ale przy średniej przeciętnej
powinien wytrzymać znacznie dłużej.
--
Jacek G.

Data: 2011-07-13 21:46:36
Autor: J_K_K
Fjord Nansen Sierra III
Użytkownik "Jacek G." <jginter@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d1f9bc35-de03-492d-9e53-37cb15120bbb@12g2000yqr.googlegroups.com...
3000 daje radę w letnich warunkach ?
Dlaczego miałby nie dać rady ? Większość typowo turystycznych
niewyczynowych namiotów ma taką lub podobną wodoodporność tropiku.

Się zgadza. W zasadzie identyczny namiot,
ale z 5000 (tego samego producenta) to koszt 50~100% więcej.
Czyli dla niewyczynowców (chyba) przesada.

Pzdr

JKK

Data: 2011-07-17 22:55:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[konsultacje sprzętowe] Fjord Nansen Sierra III
J_K_K, Tue, 12 Jul 2011 20:36:30 +0200, pl.rec.gory:
Miał ktoś styczność ?
3000 daje radę w letnich warunkach ?
Wytrzymuje 24 m-ce gwarancji :-) ?

Znajomy ma II od... Trzech lat chyba. Albo czterech. No... Ma. Od dwóch lat
czeka, żeby namiot się rozleciał i żeby była podstawa do kupienia Marabuta,
a skubany namiot się trzyma w najlepsze - zimą, latem, w ulewach, wichurach
i zamieciach. --
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-17 23:53:50
Autor: J_K_K
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m58ws29swn9i.dlg@pedaluje.ile.moze...
[...]

No to lepszej rekomendacji nie trzeba.
W międzyczasie zakup dokonany,
załapałem się przy okazji na śpiwór gratis ;-)

Pzdr

JKK

[konsultacje sprzętowe] Fjord Nansen Sierra III