Flaga na maszt !

Data: 2011-04-29 13:01:49
Autor: WW
Flaga na maszt !
W dniu 2011-04-28 18:13, matador pisze:
Najwybitniejszy Polak w historii naszego Narodu

Taką tezę trzeba by udowodnić, nieprawdaż ?

zostanie 1 maja
ogłoszony Błogosławionym przez Kościół Katolicki.

Był "ojcem świętym" teraz awansują (?) go na "błogosławionego".
Nie znam się na stopniach w kościele katolickim, ale z boku wygląda to raczej na degradację.

Wszyscy Polacy powinni udekorować narodowymi flagami swoje domy by
pokazać, że od 966 roku Naszej Ery jesteśmy wierni Cywilizacji
europejskiej.

Nie wiedziałem, że palenie ludzi żywcem jest przejawem "cywilizacji europejskiej" - cokolwiek to określenie znaczy.

Chwała i cześć największemu Polakowi w historii !

Ta jak z tym dowodem wielkości ?

matador.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-29 15:07:27
Autor: obserwator
Flaga na maszt !
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Nie wiedziałem, że palenie ludzi żywcem jest przejawem "cywilizacji europejskiej" - cokolwiek to określenie znaczy.

a polski Papiez kogos spalil na stosie, nielogiczniaku?

> Chwała i cześć największemu Polakowi w historii !

Ta jak z tym dowodem wielkości ?

nawet twoj guru Jaruzel, mu sie klanial.

Data: 2011-04-29 08:11:53
Autor: matador
Flaga na maszt !
On 29 Kwi, 17:07, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
WW <wu...@vp.pl> napisał(a):

nawet twoj guru Jaruzel, mu sie klanial.

Kolana mu drżały - z radości...

matador.

Flaga na maszt !