Flaga żydowska na paradzie miło¶ci... ;}

Data: 2009-06-16 08:26:28
Autor: Tzva Adonai
Flaga żydowska na paradzie miło¶ci... ;}
Data: 2009-06-16 08:32:45
Autor: Tzva Adonai
Flaga żydowska na paradzie miło¶ci... ;}
On 16 Cze, 17:26, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

Uśmiałem się do łez:http://www.youtube.com/watch?v=3YhDrJOkDRs&feature=channel_page

Flaga ĹĽydowska po stronie demokracji, tolerancji i rĂłwnouprawnienia, a
flaga polska po stronie chłopsko-robotniczych debili skaczących jak
kangury i wykrzykujących obelgi pod adresem ludzi o innej orientacji
seksualnej.. Ten podział wydaje mi się zupełnie naturalny...

Data: 2009-06-16 08:58:11
Autor: boukun
On 16 Cze, 17:32, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

kangury i wykrzykujących obelgi pod adresem ludzi o innej orientacji
seksualnej.. Ten podział wydaje mi się zupełnie naturalny....

Pedała można łatwiej zniewolić, no i podatki można przy tym dodatkowo
ściągać.

boukun

Flaga żydowska na paradzie miło¶ci... ;}