Flaki z olejem...

Data: 2010-05-22 22:04:17
Autor: DysoN
Flaki z olejem...
PawelC pisze:
Tak po pierwszej połowie.... nie pamiętam kiedy usypiałem z nudów na finale Champions League

Samego meczy nie pamietam ale z 15 lat temu byl final w ktorym Real Madryt wygral 1:0 z Juventuesem i pamietam z niego tyle ze tez byl strasznie nudny.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-05-24 09:20:54
Autor: ..Aldi..Romek..
Flaki z olejem...

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:ht9dc9$c2t$1inews.gazeta.pl...
[...]