Flaris Lar1 -buissnes jet made by PL

Data: 2012-07-24 15:05:28
Autor: TJ_Blues
Flaris Lar1 -buissnes jet made by PL
On Sunday, July 22, 2012 7:40:53 PM UTC-4, frrrr wrote:
Nowe nasze ma�e cacuszko. Wie kto� mo�e co z certyfikacj�?

http://www.flaris.pl
http://pl.wikipedia.org/wiki/FLARIS_LAR_1
http://m.dotacjenasukces.pl/_userfiles/projects/flaris.mp4
http://m.dotacjenasukces.pl/projekt/opracowanie-i-wdrozenie-do-produkcji-
malego-samolotu-odrzutowego-klasy-business-jet/szczegoly

-- Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ladny, ale czyz nie nie jest podobny do Cirrus Vision SF50 (inne usterzenie)? Ze strony projektu:
"Głównym konstruktorem został Andrzej Frydrychewicz, twórca takich samolotów jak ponadczasowa Wilga, Kruk oraz Orlik. Dzięki pracy całego zespołu w bardzo krótkim czasie powstała oryginalna konstrukcja, która nie powiela istniejących na świecie projektów, a rozwiązuje wiele obecnych problemów lotnictwa."

Z tym niepowielaniem to troche zdanie na wyrost. Bardzo dzis trudno o calkowita oryginalnosc. Ciekawie mnie tez jaki wklad ma pan Frydrychiewicz. Jego najlepsze lata przypadly na lata 70 do polowy 80-tych. Obawiam sie, ze dzis bardziej jest pomocny jako "element marketingowy" niz konstruktor. I zeby nie bylo; nie mam nic przeci temu :-) Niech wykazuja sie mlodzi nawet pod parasolem doswiadczenia i prestizu pana Andrzeja.

Zycze powodzenia! TJ

Flaris Lar1 -buissnes jet made by PL