Flaszka - Glodz !

Data: 2010-08-26 18:22:19
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele , nierob , lapowkarz i pijak a mowia , ze alkoholik , znowu , po raz kolejny wszczyna antyrzadowa krucjate . I tym razem jest to wynik niespelnienia jego oczekiwan przez aktualny rzad jego rozbuchanych fanaberii finansowych . Robi  to zawsze i z kazdym rzadem , ktory mu w tym zakresie " podpadnie " .
Mowi wiec ta flaszka , kto wie czy nie w pijanym widzie , ze " do dzis nie padlo przepraszam wobec L.Kaczynskiego " .
Sa dwa aspekty problemu. Jeden , ze ten wol w purpurze zapomnialbyl o tym , ze czlowiek o ktorego imie tak dba ,  dla niego byl panem prezydentem Lechem Kaczynskim a nie L.Kaczynskim  a drugi aspekt , to "utajnienie " powodow dla ktorych krytycy prezydenta mieliby go przepraszac .
Ja takich nie znam . Tylko papiez podobno jest bezbledny i nieomylny ale zeby prezydent ? nie slyszalem . Poza papiezem bylo co prawda jeszcze paru , ktorzy uzurpowali sobie nieomylnosc, ze przypomne Hitlera i Stalina ale choc bardzo sie staral , Kaczynski Lech raczej ich nie przypominal .
Pytam wiec za co przepraszac kreowanego na nowego boga L.Kaczynskiego ? . Za co ? , pytam Flaszke Glodzia ? . Czyzby i Glodz zmienil swoj obiekt sacrum i rowniez za Jaroslawem w Lechu widzi samego boga , ktoremu  nie mozna wytknac bledow ?. Nawet nie wspomne o tym , ze fala krytyki jaka wylewala sie wobec L.Kaczynskiego miala pelne  uzasadnienie bo nieudolnosc jego rzadow jako prezydeenta byla az nadto widoczna  a nieskrywane przez niego zaangazowanie we wspieranie jednej tylko partii , partii jego brata , calkowicie dyskwalifikowala go jako glowe panstwa  . Jesli wezmnie sie pod uwage , ze wraz z bratem skutecznie potrafil sklucic spoleczestwo to obraz jego nieudolnosci jest wprost poprazajacy . Pomijam rowniez jego chamskie wobec demokratycznie wybranego premiera zachowania bo to juz nie sprawa polityki , tylko osobistej kultury , ktorej mu mimo " niepodworkowego chowu " wyraznie brakowalo .
Czy za to trzeba go przepraszac panie Glodz ? . No powiedz mi pan , za to ? a pozatym najlepiej zrobilby pan gdyby zajal sie kolejna butelczyna zamiast polityka bo pijanstwo i biskup to niemal synonimy i nie raza , ale biskup i polityka to powazny dysonans i nie licuje z idea , ktora pan chcesz reprezentowac .

cyc

Data: 2010-08-26 18:35:54
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele , nierob , lapowkarz i pijak
a mowia , ze alkoholik , znowu , po raz kolejny wszczyna antyrzadowa
krucjate.

[ciach reszta]

Po pierwsze, to dobre wychowanie, niezależnie od przekonań politycznych,
nakazuje mówienie o Lechu Kaczyńskim per Prezydent RP Lech Kaczyński, a o
biskupie Głodziu per Arcybiskup Metropolita Gdański Sławoj Leszek Głódź.

A teraz z drugiej strony. To co zrobił arcybiskup Głódź, to czystej wody
uprawianie polityki, które prędzej czy później zemści się na nim samym i na
całym kościele w Polsce. Ksiądz arcybiskup jest w sposób oczywisty stronniczy,
bo opowiada się po jednej stronie politycznego sporu i nie dostrzega
oczywistego faktu, że wszystkie partie polityczne w sposób ciągły wymieniają
się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie
niewybrednych ataków politycznych i jakoś nikt nie postuluje żadnych przeprosin.
To zupełnie tak, jakby bokser na ringu miał pretensje, że dostał w twarz.
Albo jakby sportowiec miał pretensje, że przegrał z silniejszym przeciwnikiem
i żądał od niego przeprosin za przegraną.

Data: 2010-08-26 11:49:50
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 20:35, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
cyc <j...@ja.pl> napisał(a):

> [...]

się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie

jakichze to atakow, sz panie?
moze potrafi pan wymienic jeden?

Data: 2010-08-26 19:14:35
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
[...]

Nie mogę, było ich zbyt wiele, trudno mi wybrać najdobitniejszy.
Myślę, że nikt nie ma pretensji do prezesa PiS za zbyt łagodny język, a wręcz
przeciwnie. Język pełen pomówień i oskarżeń, w większości zupełnie bez
jakichkolwiek podstaw. Lech Kaczyński był dużo łagodniejszy, ale bez wątpienia
jego słynne "spieprzaj dziadu!" przeszło już do historii.

Data: 2010-08-26 12:36:15
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 21:14, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

jakichkolwiek podstaw. Lech Kaczyński był dużo łagodniejszy, ale bez wątpienia
jego słynne "spieprzaj dziadu!" przeszło już do historii.

"spieprzaj dziadu" nie bylo atakiem politycznym bo chyba ten dziad nie
jest politykiem
(chociaz inni powiedza, ze w PO same dziady wiec moze to za polityczny
atak na wszelkie POstwo uznali...)
Wiec dalej czekam na jeden przyklad, skoro ich tak wiele...

Data: 2010-08-26 20:17:27
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
"spieprzaj dziadu" nie bylo atakiem politycznym

... ale przeszło do historii i nikt tego nie kwestionuje, a to nie jest oznaka
łagodności byłego Prezydenta. Poza tym czasami wydaje mi się, że dla polityków
pisu każda niepochlebna opinia jest "nieprawdopodobnym wręcz atakiem"...
Zasrane świętoszki.

Data: 2010-08-26 13:22:24
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:17, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
D.J.MC Donald Musk <rymp...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

pisu każda niepochlebna opinia jest "nieprawdopodobnym wręcz atakiem"....

przeszlo do historii jak i przeszly wypowiedzi Komoroskiego o bobrach,
co rozkopuja waly, o przyjemnosci jaka odczuwa przebywajac na zalanych
terenach i wiele innych.
To jest osnaka jego glupoty - chyba przyznasz (posluguje sie logika na
Twoim poziomie)

Data: 2010-08-26 20:38:04
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
[...]

"osnaka" ?
Prawdziwy "patryjota" miłujący Polskość i Polski Język, bo "jest u siebie".
Posługiwanie się językiem ojczystym jest jak najbardziej oznaką miłości do
Ojczyzny, wiesz?

Data: 2010-08-26 22:16:24
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

cyc <j...@ja.pl> napisał(a):

> [...]

się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Inwigilacja całego polskiego społeczeństwa, branie Polaków za mordę, krepowanie policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

boukun

Data: 2010-08-26 13:20:34
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b735af13-ed22-4ad4-a641-764edda66258l6g2000yqb.googlegroups.com....

> [...]

policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

juz sie robi.
teraz wroci WSI
ciesz sie!
"Jedną z pierwszych decyzji prezydenta Komorowskiego było zlecenie
Biuru Bezpieczeństwa Narodowego przygotowania zmian systemowych
przeobrażających wojskowe służby specjalne - SKW i SWW. Nasi
informatorzy twierdzą, że w praktyce chodzi o to, by do służby mogli
wrócić byli żołnierze Wojskowych Służb Informacyjnych."

Data: 2010-08-26 22:24:25
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f47f935-ad44-466e-a24f-a91c928e1ecdg6g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Co mi przeszkadza WSI?

Najgorszy od końca wojny dla Polaków był zamordyzm PiSu. Nigdy więcej zamordyzmu PiSu. Zrobię wszystko, żeby PiS już nigdy nie zaistniał!!! Ta partia powinna zostać zdelegalizowana...

boukun

Data: 2010-08-26 20:46:38
Autor: raff
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-26 20:35, b0niek pisze:
cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Cyc i dobre wychowanie ?

Mowisz do wykladowcy azbestu.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 10:40:27
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Milczałbyś PADLINO!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 22:13:41
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56c6a$fve$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Prezydentem, to on był za życia i to też przez pomyłkę losu. Nic dobrego nie mozna było powiedzieć, o nie moim prezydencie...

boukun

Data: 2010-08-27 09:05:25
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie ulega watpliwosci , ze piszac o dobrym wychowaniu w kontekscie tytulowania masz racje .
Problem jest jednak inny . Czy w tern spsob nalezy traktowac rowniez tych , ktorzy odrzucaja od siebie i swoich zachowan wszelkie kanony owego wychowania , stosujac je wybiorczo w zaleznosci od sytuaji i swoich ideowych sympatii lub antypatii ?
Glodz znany jest z bez\czelnosci , stronniczosci , koniunkturalizmu  i lekcewazenia tych , ktorym nie jest z nim po drodze . Czy wobec powyzszego nalezy wobec niego stosowac reguly o ktorych piszesz ? . Uwazam , ze nie . Ludzi nalezy traktowac tyak jak na to zasluguja niezaleznie od tego jaka pelnia funkcje bo czasy zbierania godnosciowych profitow , ktore wynikalyby tylko z  urodzenia  lub pelnionych funkcji , tymbardziej jesli sa wybieralne , dawno minely .
\Dzisiaj czlowieka ocenia sie po jego postawach a nie tytulach .
Glodz tak dlugo dla mnie i wielu wiernych nie bedzie biskupem , tylko Glodziem , jak dlugo ne pozbedzie sie niebezpiecznej dla kosciola maniery wiazania religii z polityka i tak dlugo jak dlugo zechce byc wsrod tych , ktorzy maja ochote w panstwie "rozdawac karty".

cyc

Data: 2010-08-26 19:19:15
Autor: abc
Flaszka - Glodz !
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele

To wybitny biskup i polski patriota.

Data: 2010-08-26 17:29:12
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele
To wybitny biskup i polski patriota.

"Obwiesiem" nazwal go jeden z najbezczelniejszych gnojow na tej grupie, a wiec smialo mozesz to traktowac uznanie bpa Glodzia za porzadnego czlowieka.
A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.
J-23

Data: 2010-08-27 08:55:59
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56897$2em$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc
niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.

Nie badz taki skromny jelopie !.
Ciebie w chamstwie , bezczelnosci , bezwzglednej stronniczosci a takze w zgnojeniu sie nikt nie jest w stanie przebic .
Ja jestem postrzegany tylko przez takich jak Ty , czy ave chamow za zlo , Ty za takiego uchodzisz u wszystkich . Dla was bezczelnym gnojem  jest ten , kto nie akceptuje waszych faszystowskich pogladow , dla ludzi normalnych sa nimi ci , ktorzy taka teze lansuja .
Zrozumial ? czy dalej tlumaczyc ? .

cyc

Data: 2010-08-27 10:39:57
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Ja jestem postrzegany tylko przez takich jak Ty , czy ave chamow za zlo , Ty za takiego uchodzisz u wszystkich . Dla was bezczelnym gnojem  jest ten , kto nie akceptuje waszych faszystowskich pogladow , dla ludzi normalnych sa nimi ci , ktorzy taka teze lansuja .

Wymienieni przez ciebie wyżej ktopisowcy to padlina. Do degeneratów umyślowych zaliczam: awe, jaksa, hans kloss, raff. To są najgorsze gnidy jakie spotkałem na psp. To internetowi bandyci!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 15:24:15
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Wymienieni przez ciebie wyżej ktopisowcy to padlina. Do degeneratów umyślowych zaliczam: awe, jaksa, hans kloss, raff. To są najgorsze gnidy jakie spotkałem na psp. To internetowi bandyci!

Znam ich od lat i przywyklem juz tak do ich obecnosci , jak do ich iscie pisowskiego chamstwa i radiomaryjnego  zaklamania .
Dziwnym zrzadzeniem losu ....a moze to jednak nie przypadek , ze tacy sa na ogol wielbiciele Rydzyka . To jakis swoisty dobor naturalny w ktorym glupota , samoistnie laczy sie z chamstwem
Ich byt ma jednak rowniez  pozytywny aspekt .
Sa zywym przykladem tego , jakim czlowiek nie moze byc jesli chce nalezec do gatunku homo sapiens .

cyc

Data: 2010-08-27 18:48:45
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie badz taki skromny [dalej stek bzdur]

Stul ryj plugawy i gnojowki pelen, pokurwiony gownozjadzie. Bo ci cos nieprzyjemnego napisze.
J-23

Data: 2010-08-27 10:35:03
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc
niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.

Powiedz no gamoniu jakim to cudem zwykły klecha awansował na GENERAŁA?! Szkołę oficerską kończył? W Szczytnie?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 18:51:21
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
Miglanc <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
Powiedz no [dalej stek palikociarstw]

Gamonia to ty mozesz sobie najwyzej w majtkach meza poszukac, platfonsiarski pedrylu
J-23

Data: 2010-08-26 22:11:42
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c76a21c$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele

To wybitny biskup i polski patriota.

Chyba nie polski, bo namaszczał bandytów w Afganistanie... i Iraku...

boukun

Data: 2010-08-26 21:22:12
Autor: awe
Flaszka - Glodz !
Glodz to fantastyczny biskup - jeden z niewielu ktorzy maja jaja
awe

Data: 2010-08-26 19:32:41
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Glodz to fantastyczny biskup - jeden z niewielu ktorzy maja jaja
awe

Ciekawe, czy twierdziłbyś to samo, gdyby np. jawnie krytykował prezesa PiS i
jego kolegów za świadome podsycanie atmosfery na Krakowskim Przedmieściu.
Moim skromnym zdaniem to człowiek, którego znacznie przerastają postawione
przed nim zadania.

Data: 2010-08-26 12:38:40
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 21:32, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
awe <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Moim skromnym zdaniem to człowiek, którego znacznie przerastają postawione

Zadania to sa stawiane Tuskowi i jego zyrandolowi. Biskup ma jedno
zadanie: posluszenstwo papiezowi w sprawach wiary i posluszenstwo
Chrystusowi (ale ma wolna wole i nie jest zobligowany...zawsze moze
sekte zalozyc. Jak np. Tusk...

Data: 2010-08-26 19:52:37
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
[...]

Może weź głębszy oddech, bo zacietrzewienie polityczne nie sprzyja chłodnym
kalkulacjom. Rząd ma własne zadania, opozycja ma własne zadania, a obok nich
(nie w polityce) Kościół też ma własne zadania.
Ksiądz arcybiskup ma podstawowe zadanie bycia pasterzem swojej owczarni w
zgodzie z przykazaniami boskimi i kościelnymi. Ma być pasterzem CAŁEJ
OWCZARNI, a nie tylko jej wąskiego grona. Poza tym ksiądz arcybiskup zdaje się
nie zauważać, że żyjemy (już jakiś czas) w XXI wieku, a jego wypowiedzi
czasami dają wrażenie wieku XIX...

Data: 2010-08-26 12:57:13
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 21:52, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

nie zauważać, że żyjemy (już jakiś czas) w XXI wieku, a jego wypowiedzi

to juz nawet biskupom bedziecie mowic co maja robic i jak pasc trzode?
jeszcze chwila i tak bedzie:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,WSI-8211-reaktywacja,wid,12605483,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-08-26 20:07:32
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
to juz nawet biskupom bedziecie mowic co maja robic i jak pasc trzode?

To jest taka typowa postsowiecka poza, żeby mówić do kogoś per "wy" wiesz?
Napisz tylko, gdzie pisałem, co biskup ma mówić albo robić.

Data: 2010-08-26 13:19:06
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:07, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
D.J.MC Donald Musk <rymp...@gmail.com> napisał(a):

> to juz nawet biskupom bedziecie mowic co maja robic i jak pasc trzode?

To jest taka typowa postsowiecka poza, żeby mówić do kogoś per "wy" wiesz?

mowie O WAS - bandzie POskich chamow plujacych na groby tragicznie
zmarlych

Napisz tylko, gdzie pisałem, co biskup ma mówić albo robić.

kilka pieter wyzej
cyt
"Ksiądz arcybiskup ma podstawowe zadanie bycia pasterzem swojej
owczarni w
zgodzie z przykazaniami boskimi i kościelnymi. Ma być pasterzem CAŁEJ
OWCZARNI, a nie tylko jej wąskiego grona. "

Okresliles "zadanie" biskupowi

Ja nie pisalem, ze mowisz biskupowi co ma "mowic" tylko , ze im
"mowicie" "co maja robic i jak pasc trzode"

Naprawde trudno sie dyskutuje z kims kto nie rozumie tekstu pisanego
na poziomie podstawoiwym

Data: 2010-08-26 20:35:05
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
mowie O WAS - bandzie POskich chamow plujacych na groby tragicznie
zmarlych

Rozumiem, że ty reprezentujesz bandę pisowskich chamów plujących w stronę
przeciwną?

kilka pieter wyzej
cyt
"Ksi=B1dz arcybiskup ma podstawowe zadanie bycia pasterzem swojej
owczarni w
zgodzie z przykazaniami boskimi i ko=B6cielnymi. Ma by=E6 pasterzem CA=A3EJ
OWCZARNI, a nie tylko jej w=B1skiego grona. "

[...]

Może poczytaj swoje wypociny, to podobnie rozumując będziesz musiał
stwierdzić, że wydałeś już dyspozycje absolutnie wszystkim naokoło.

Data: 2010-08-26 19:41:36
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ciekawe, czy twierdziłbyś to samo, gdyby np. jawnie krytykował prezesa PiS i jego kolegów za świadome podsycanie atmosfery na Krakowskim Przedmieściu.

Przeciez byloby to jawne klamstwo a wiec postepek niegodny Ksiecia Kosciola.
J-23

Data: 2010-08-26 19:46:20
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Ciekawe, czy twierdziłbyś to samo, gdyby np. jawnie krytykował prezesa PiS > i jego kolegów za świadome podsycanie atmosfery na Krakowskim Przedmieściu.

Przeciez byloby to jawne klamstwo a wiec postepek niegodny Ksiecia Kosciola.
J-23

No nie żartuj. Składanie wieńców każdego 10-tego to oczywista manifestacja,
która tylko podgrzewa atmosferę. Cel jest oczywisty.

Data: 2010-08-26 12:51:44
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 21:46, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Hans Kloss <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

No nie żartuj. Składanie wieńców każdego 10-tego to oczywista manifestacja,
która tylko podgrzewa atmosferę. Cel jest oczywisty.

oczywiscie, ze cel jest jasny: uszanowanie pamieci zmarlych tragicznie
ludzi.
To jest cywilizacja europejska, datujaca sie jeszcze z kultury
wielbarskiej.
Wy tego nie rozumiecie bo na mongolskich stepach zakopywaliscie swoich
zmarlych i jechaliscie dalej szukac nowych pastwisk dla swoich koz -
wiec nie mieliscie nawet cienia szansy by sobie tego typu zachowania
wyksztalcic..
ja to rozumiem!

Data: 2010-08-26 19:58:31
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
> No nie =BFartuj. Sk=B3adanie wie=F1c=F3w ka=BFdego 10-tego to oczywista m=
anifestacja,
> kt=F3ra tylko podgrzewa atmosfer=EA. Cel jest oczywisty.

oczywiscie, ze cel jest jasny: uszanowanie pamieci zmarlych tragicznie
ludzi.

Och czyżby? Ciekawe, bo jak chcę uczcić rocznicę śmierci mego Ojca, to składam
kwiaty na jego grobie, a nie przy bramie Stoczni Gdańskiej, w której pracował
i przeżył niejedną ciężką chwilę.

[...]

Teraz przegiąłeś. Albo chcesz dyskutować, albo uprawiać gówniarską pyskówkę.

ja to rozumiem!

Wątpię.

Data: 2010-08-26 22:35:28
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56h17$3sd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kwiaty na jego grobie, a nie przy bramie Stoczni Gdańskiej, w której pracował
-- -- -- -- -- -- -- -
 no to ladnie skonczyl synek stoczniowca
awe

Data: 2010-08-26 20:43:06
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
 no to ladnie skonczyl synek stoczniowca

Zawsze mogłem skończyć jako fanatyczny wyznawca Kaczyńskich, a jednak się nie
stoczyłem, jak niektórzy tutaj.

Data: 2010-08-27 09:08:51
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56jkq$d0h$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak tak tatus tez kapowal? http://www.bibula.com/?p=26230
awe

Data: 2010-08-27 09:34:58
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
tak tak tatus tez kapowal? http://www.bibula.com/?p=26230
awe

Po tym co tutaj wypisujesz uważam, że nie byłbyś godzien mu butów czyścić.

Data: 2010-08-27 16:02:13
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i580s1$fd5$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

tak tak tatus tez kapowal? http://www.bibula.com/?p=26230
awe

Po tym co tutaj wypisujesz uważam, że nie byłbyś godzien mu butów czyścić.

-- -- -- -- -- -- -- -- --
kapowanie moj drogi to nie umiejetnosci tylko cecha charakteru, a co do czyszczenia butow - to ladnie wychowal syna. pot stoczniowcy walczyli o solidarnosc zebys teraz burku kapusi na necie promowal?
awe

Data: 2010-08-27 18:59:13
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
> [...]

kapowanie moj drogi to nie umiejetnosci tylko cecha charakteru, a co do czyszczenia butow - to ladnie wychowal syna. pot stoczniowcy walczyli o solidarnosc zebys teraz burku kapusi na necie promowal?

Jesteś tak żałosny pisowski burku, że nawet nie masz pojęcia.

Data: 2010-08-29 11:24:30
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i591u1$ct8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

solidarnosc zebys teraz burku kapusi na necie promowal?

Jesteś tak żałosny pisowski burku, że nawet nie masz pojęcia.

=============
ale taka prawda. zaden porzadny stoczniowiec nie chcialby na walese nawet splunac. a ty malo sie nie zalizesz
awe

Data: 2010-08-26 22:19:19
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:23846aa0-04bf-40a9-82ec-c46b57a4b40bx21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

która tylko podgrzewa atmosferę. Cel jest oczywisty.

oczywiscie, ze cel jest jasny: uszanowanie pamieci zmarlych tragicznie

To się robi na cmentarzu, tam gdzie ludzie są pochowani, ewentualnie powinien jeździć co niedzielę na Wawel..., tam jest brat pochowany...

boukun

Data: 2010-08-26 13:24:21
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:23846aa0-04bf-40a9-82ec-c46b57a4b40bx21g2000yqa.googlegroups.com....

> [...]

To się robi na cmentarzu, tam gdzie ludzie są pochowani, ewentualnie powinien
jeździć co niedzielę na Wawel..., tam jest brat pochowany...

ale to nie Jaroslaw trzyma tam warte i nikt z pisu. To emeryci co nie
maja na bilet PKP do Krakowa!

Data: 2010-08-26 22:29:32
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:127aed8f-3996-4368-8b42-eb478b4cd7bas9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

boukun

ale to nie Jaroslaw trzyma tam warte i nikt z pisu. To emeryci co nie
Pierdolenie kotka, za pomocą młotka. PiS i Jarosław podgrzewają atmosferę i robią hocki klocki przed pałacem. Emerytów podkęcili, a mogliby się przeciez przejść na Powązki...

O tym, że Jarosław nie bedzie miał na bilet do Krakowa, mógł pomyśleć wczesniej i pochować brata na Powązkach, mógłby na piechote tam chadzać, a jestem pewien, że żaden emeryt z kulawą nogą by tam warty nie trzymał, a już na pewno nie ta obłąkana z you tuby...

boukun

boukun

Data: 2010-08-26 12:54:33
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
> [...]

No nie żartuj. Składanie wieńców każdego 10-tego to oczywista manifestacja,
która tylko podgrzewa atmosferę. Cel jest oczywisty.

manifestacja i to oczywisą bylo plucie na prezydenta za zycia, plucie
po tragicznej smierci a teraz plucie na tych co mu przynosza kwiaty...
jednak ten niesioloski to jest wielki specjalista od much...
Tyle tysięcy ludzi przeksztalcil w muchy plujki!
Gratuluje!

Data: 2010-08-26 20:00:50
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
manifestacja i to oczywis=B1 bylo plucie na prezydenta za zycia, plucie
po tragicznej smierci a teraz plucie na tych co mu przynosza kwiaty...
jednak ten niesioloski to jest wielki specjalista od much...
Tyle tysi=EAcy ludzi przeksztalcil w muchy plujki!

Natomiast pisanie "niesioloski" i cała masa podobnych zachowań jest ok.
Taka mentalność Kalego.

Data: 2010-08-26 22:36:13
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56h5i$462$1inews.gazeta.pl...
[...]

mowisz o tym niesiolowskim co to kapowal i zakapowal swoja narzeczona...- chyba nie oczekujesz ze mu sie nalezy jakis szacunek?
awe

Data: 2010-08-26 20:46:53
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Natomiast pisanie "niesioloski" i cała masa podobnych zachowań jest ok.
> Taka mentalność Kalego.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
mowisz o tym niesiolowskim co to kapowal i zakapowal swoja narzeczona...- chyba nie oczekujesz ze mu sie nalezy jakis szacunek?

Należy mu się szacunek, jak każdemu człowiekowi, który nie został skazany
prawomocnym wyrokiem i któremu nie udowodniono winy.
Polityczni fanatycy mają to do siebie, że widzą tylko jedną stronę medalu.

Data: 2010-08-27 09:14:22
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56jrt$dbv$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Natomiast pisanie "niesioloski" i cała masa podobnych zachowań jest ok.
> Taka mentalność Kalego.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie badz smieszny, chyba nie wiesz jak to wyglada w praktyce, a poza tym czlowieka szanuje sie za postawy jakich dokonouje i jeszcze pare innych rzeczy. Mozna byc skazanym prawomocnym wyrokiem nawet na smierc - tak jak polscy patrioci zaraz po II wojnie
awe

Data: 2010-08-26 19:58:26
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Cel jest oczywisty.
 ... uczczenie pamieci tragicznie zmarlego Prezydenta RP i jego Malzonki  :)
J-23

Data: 2010-08-26 20:02:42
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  Cel jest oczywisty.
 ... uczczenie pamieci tragicznie zmarlego Prezydenta RP i jego Malzonki  :)

Taaaaak, oczywiście...
Szkoda tylko, że pies z kulawą nogą nie składa im kwiatów na Wawelu.
To jest takie właśnie "uczczenie pamięci" w stylu polityków PiS.

Data: 2010-08-26 20:11:33
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Szkoda tylko, że pies z kulawą nogą nie składa im kwiatów na Wawelu.
Na grobach zmarlych kwiaty sklada sie zasadniczo RAZ W ROKU, w Zaduszki, taki jest polski obyczaj. Zasluzonych ludzi czci sie natomiast skladajac wience i kwiaty pod ich POMNIKAMI. A takim prowizorycznym pomnikiem ludzi ktorzy zgineli pod Smolenskiem w sluzbie Ojczyzny jest poki co jedynie ow krzyz
To jest takie właśnie "uczczenie pamięci" w stylu polityków PiS.
W stylu Polakow. Byc moze w twoim narodzie panuja jakies odmienne obyczaje, ale uszanuj nasze chocby dlatego ze to my jestesmy u siebie.
J-23

Data: 2010-08-26 20:23:05
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Szkoda tylko, że pies z kulawą nogą nie składa im kwiatów na Wawelu.
Na grobach zmarlych kwiaty sklada sie zasadniczo RAZ W ROKU, w Zaduszki, taki jest polski obyczaj. Zasluzonych ludzi czci sie natomiast skladajac wience i kwiaty pod ich POMNIKAMI.

Bardzo osobliwa teoria. Ale pasuje w sam raz do poczynań prezesa pis.
Ciekawe, czy będą składać te kwiaty pod POMNIKIEM na Powązkach.
Założę się, że nie. Zgadniesz dlaczego?

> To jest takie właśnie "uczczenie pamięci" w stylu polityków PiS.
W stylu Polakow. Byc moze w twoim narodzie panuja jakies odmienne obyczaje, ale uszanuj nasze chocby dlatego ze to my jestesmy u siebie.

Ty bydlaku. JA też jestem u siebie, podobnie jak 40 milionów Polaków żyjących
w Polsce. TO NIE JEST TYLKO WASZA POLSKA.
I nie macie żadnego prawa do przywłaszczania sobie Polskości i Polski.
Problem polega na tym, że dla was, każdy kto nie należy do pisu nie jest
Polakiem. I to jest właśnie prawdziwy fanatyzm.

Data: 2010-08-27 20:07:23
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[obelga] JA też jestem u siebie, podobnie jak 40 milionów Polaków [brednie]

40 milionow Polakow (a zapewne wiecej wliczajac 22- milionowa diaspore) nie ma problemu z tym KIEDY narodowy zwyczaj nakazuje skladac kwiaty na grobach. Nie wiedza tego tylko niektore mniejszosci narodowe (zwlaszcza mniejszosc tzw. "prawnicza") oraz garstka skurwysynow-sowieciarzy, takich ktorzy na Boze Narodzenie dziela sie tradycyjnym jajeczkiem i spiewaja "Podmoskovskiye vechera". Do ktorej z tych grup nalezysz- nie wiem i szczerze piszac malo mnie to obhodzi. Do czasu jednak, az sie podobna tobie holota nie zaczyna w Polsce panoszyc, szarogesic i narzucac swoich obyczajow.
J-23

Data: 2010-08-26 22:37:11
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56h92$4q0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Szkoda tylko, że pies z kulawą nogą nie składa im kwiatów na Wawelu.
To jest takie właśnie "uczczenie pamięci" w stylu polityków PiS.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no trudno zeby wprowadzac kulawe psy do krypt wawelskich, was boniek to juz popierdolilo na maksa.
awe

Data: 2010-08-26 20:49:55
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no trudno zeby wprowadzac kulawe psy do krypt wawelskich, was boniek to juz popierdolilo na maksa.

A teraz awe przestań pierdolić, tylko wyjaśnij, dlaczego na Wawelu nikt nie
składa kwiatów, ani nie trzyma warty, żeby "uczcić pamięć".

Data: 2010-08-27 09:16:47
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56k1j$e3e$1inews.gazeta.pl...

> [...]

A teraz awe przestań pierdolić, tylko wyjaśnij, dlaczego na Wawelu nikt nie
składa kwiatów, ani nie trzyma warty, żeby "uczcić pamięć".
-- -- -- -- -- -- -- --
wy syn stoczniowca wielbiacy Walese tak malo rozgarniety? Gdzie ta wyedukowana inteligencja polska, ta elyta? Oto wlasnie elyta. Jasu jest ZAKAZ przynoszenia kwiatow i zniczy.
Ja nigdy nie zlozylem zadnych tam kwiatow ani nie zapalilem znicza - chocb bylem w kryptach conajmniej 4 razy.
awe

Data: 2010-08-27 09:33:40
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ZAKAZ przynoszenia kwiatow i zniczy.
Ja nigdy nie zlozylem zadnych tam kwiatow ani nie zapalilem znicza - chocb bylem w kryptach conajmniej 4 razy.

Nie tłumacz się. Zresztą i tak mam to w nosie.

Data: 2010-08-27 16:03:23
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i580pk$f8a$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie tlumacz sie? chciales zebym ci wyjasnil dlaczego ludzie nie przynosza na wawel kwiatow.
awe

Data: 2010-08-27 19:04:51
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie tlumacz sie? chciales zebym ci wyjasnil dlaczego ludzie nie przynosza na wawel kwiatow.

Bo wbrew pisowskiej propagandzie wcale nie uznają wielkości tragicznie
zmarłego? A może dlatego, że Wawel jest już aż nadto wystarczającym
wyróżnieniem? Zresztą po kilku miesiącach i tak już nikt o nim nie będzie
pamiętał. O Kwaśniewskim ludzie już zapominają, choć miał dwie kadencje, a co
dopiero o Kaczyńskim.

Data: 2010-08-30 21:17:31
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i5928j$dvo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pamiętał. O Kwaśniewskim ludzie już zapominają, choć miał dwie kadencje, a co
ty jednak jestes wytargany w gownie glab. paszol won smieciu i nie zawracaj mi dupy. nawet nie chcialbym cie kopnac w dupe smierdzielu
awe

Data: 2010-08-26 22:21:21
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56h12$3s5$1inews.gazeta.pl...
b0niek <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 Cel jest oczywisty.
... uczczenie pamieci tragicznie zmarlego Prezydenta RP i jego Malzonki  :)
J-23

Na Wawel niech pędzi!!! Nie robi prymitywne szopki...

boukun

Data: 2010-08-26 22:33:56
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56fgp$rsd$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
Bredzisz
awe

Data: 2010-08-26 20:48:14
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
> [...]

> Moim skromnym zdaniem to człowiek, którego znacznie przerastają postawione

-- -- -- -- -- -
Bredzisz
awe

Brak argumentów.
Trafiony - zatopiony.

Data: 2010-08-27 09:22:32
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56jue$dtp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Moim skromnym zdaniem to człowiek, którego znacznie przerastają > postawione

-- -- -- -- -- -
Bredzisz
awe

Brak argumentów.
Trafiony - zatopiony.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
gosciu nawet nie chce mi sie tobie odpowiadac bo bredzisz. co to za argumentacja. ty jak ten pedzio traktujesz te postawe jako przynaleznosc do jakiejs druzyny pilkarskiej. Glodz dokonuje waznych i wartosciowych wyborow. Ma okreslone przekonania - a ja uwazam ze kazdy porzadny czlowiek nie moze popierac tego rzadu poniewaz nie ma on zadnych kwalifikacji ani nie spelnia warunkow moralnych aby pelnic te funkcje. Dotyczy to calego srodowiska PO i komorowskiego.
awe

Data: 2010-08-27 09:32:07
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
gosciu nawet nie chce mi sie tobie odpowiadac bo bredzisz.

Nawzajem.

Glodz dokonuje waznych i wartosciowych wyborow.

Ważnych - zgoda, tyle że kompletnie nieodpowiedzialnych.
[...]

Jak dla ciebie - Prezydenta Komorowskiego, podobnie jak Prezydenta
Kaczyńskiego, trochę szacunku do Państwa Polskiego i najwyższego urzędu.
Może wbij sobie to do łba, że demokracja opiera się na społeczeństwie, które
składa się z jednostek o różnych poglądach, nie tylko politycznych.
Jeżeli kwestionujesz prawo do posiadania innych poglądów, to w gruncie rzeczy
niczym nie różnisz się od komunistów i głosisz filozofię bolszewicką.

Data: 2010-08-27 16:05:20
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek " <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i580mn$et7$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
prezydentem moze byc tylko osoba godna. Komorowski dowiodl wielokrtonie ze nie zasluguje na to stanowisko. Wygral bezczelnie klamiac i skladajac swiadomie obietnice bez pokrycia. A co do pogladow - przeciez on nie ma pogladow.
awe

Data: 2010-08-27 19:10:38
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
> [...]
prezydentem moze byc tylko osoba godna. Komorowski dowiodl wielokrtonie ze nie zasluguje na to stanowisko. Wygral bezczelnie klamiac i skladajac swiadomie obietnice bez pokrycia. A co do pogladow - przeciez on nie ma pogladow.

Zatem Kaczyński tym bardziej nie zasługuje (i na szczęście już nigdy nie
będzie) na urząd prezydencki bezczelnie kłamiąc i mizdrząc się do postkomuny
nazywając ich "lewicą" i udając łagodnego baranka.
A co do poglądów Kaczyńskiego (jarka oczywiście) to przecież on nie ma żadnych
zasad ani poglądów oprócz rozpychania się łokciami po władzę i obrażania i
opluwania wszystkich na jego drodze. Typowy polityczny awanturnik, aż strach
pomyśleć co by było gdyby został prezydentem.
Ja nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak by ten urząd splugawił wycierając
sobie mordę najwyższymi zaszczytami w państwie.

Data: 2010-08-29 11:25:30
Autor: awe
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i592je$f45$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ja nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak by ten urząd splugawił wycierając
sobie mordę najwyższymi zaszczytami w państwie.

-- -- -- -- --
kto ci synku tak wypral moSG. Omijaj Ixi z daleka
awe

Data: 2010-08-27 10:41:37
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i56eip$6go$1news.onet.pl...
Glodz to fantastyczny biskup - jeden z niewielu ktorzy maja jaja
awe

Na wszelki wypadek. Rżną swoje gosposie ino ino!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 07:27:32
Autor: zbig
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 18:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
 Głódź to osobowośc na która składa się mieszanina skrajnego ubóstwa
intelektualnego z wyjątkowym tupetem i bezczelnością. Do tego dodajmy
nałogowy alkoholizm. Ktoś taki jako następca abp. Gocłowskiego to
policzek dla wszystkich członków archidiecezji gdańskiej, matecznika
ruchów wolnościowych. To jakieś kuriozum, że taka miernota ma swoją
siedzibę w Trójmieście, goszczącym Openera, koncerty Solidarity of
Arts, festiwal polskich filmów  fabularnych i inne znaczące wydarzenia
kulturalne. Ten tłusty wiochmen pasuje tu jak wół do karety.

Data: 2010-08-27 19:14:53
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zgadzam się z tym w 100% i mogę się pod tym podpisać.
Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Data: 2010-08-27 21:18:05
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 21:14, b0niek pisze:
> [...]

Zgadzam się z tym w 100% i mogę się pod tym podpisać.
Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Ważne, aby mieć jednakowe odczucia.

Typowe dla ciemnogrodu :)

Data: 2010-08-27 19:52:35
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Ważne, aby mieć jednakowe odczucia.

Typowe dla ciemnogrodu :)

Ale w Polsce ciemnogród to środowiska pisowskie, do których zdecydowanie się
nie zaliczam. Ci to właśnie prawdziwie dbają o jednakowość odczuć, zgodną z
odczuciami prezesa.

Data: 2010-08-27 21:57:25
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 21:52, b0niek pisze:
> [...]
nie zaliczam. Ci to właśnie prawdziwie dbają o jednakowość odczuć, zgodną z

Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.

:)

Data: 2010-08-27 20:46:58
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> odczuciami prezesa.
> Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.

I kto to mówi.

Data: 2010-08-27 22:51:59
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 22:46, b0niek pisze:
Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.
I kto to mówi.

u2

Data: 2010-08-27 10:33:20
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i564fc$8ri$1news.onet.pl...
[...]

Z tego co pamietam ten jegomość był naczelnym szamanem w Wojsku Polskim!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 15:30:45
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77784c$0$27047$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ktorego lewica wyrzucila  za niebotyczne wymagania finansowe i zadania takich samych "wziatkow " przy okazji kazdej wizyty w dowolnbym garnizonie .
Poniewaz nie wypadalo dac mu kopa oficjalnie wiec pozegnano go z honorami dajac milionowe odprawy genneralskie i taska sama emeryture po 6 latach " sluzby " w wojsku z zaliczeniem "sluzby" w  warunkach bojowych . Odwiedzil dwa razy nasze wojska w Iraku !!.

cyc

Flaszka - Glodz !