Flaszka - Glodz !

Data: 2010-08-26 19:19:15
Autor: abc
Flaszka - Glodz !
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele

To wybitny biskup i polski patriota.

Data: 2010-08-26 17:29:12
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele
To wybitny biskup i polski patriota.

"Obwiesiem" nazwal go jeden z najbezczelniejszych gnojow na tej grupie, a wiec smialo mozesz to traktowac uznanie bpa Glodzia za porzadnego czlowieka.
A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.
J-23

Data: 2010-08-27 08:55:59
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56897$2em$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc
niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.

Nie badz taki skromny jelopie !.
Ciebie w chamstwie , bezczelnosci , bezwzglednej stronniczosci a takze w zgnojeniu sie nikt nie jest w stanie przebic .
Ja jestem postrzegany tylko przez takich jak Ty , czy ave chamow za zlo , Ty za takiego uchodzisz u wszystkich . Dla was bezczelnym gnojem  jest ten , kto nie akceptuje waszych faszystowskich pogladow , dla ludzi normalnych sa nimi ci , ktorzy taka teze lansuja .
Zrozumial ? czy dalej tlumaczyc ? .

cyc

Data: 2010-08-27 10:39:57
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Ja jestem postrzegany tylko przez takich jak Ty , czy ave chamow za zlo , Ty za takiego uchodzisz u wszystkich . Dla was bezczelnym gnojem  jest ten , kto nie akceptuje waszych faszystowskich pogladow , dla ludzi normalnych sa nimi ci , ktorzy taka teze lansuja .

Wymienieni przez ciebie wyżej ktopisowcy to padlina. Do degeneratów umyślowych zaliczam: awe, jaksa, hans kloss, raff. To są najgorsze gnidy jakie spotkałem na psp. To internetowi bandyci!

--

Zahir

Data: 2010-08-27 15:24:15
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Wymienieni przez ciebie wyżej ktopisowcy to padlina. Do degeneratów umyślowych zaliczam: awe, jaksa, hans kloss, raff. To są najgorsze gnidy jakie spotkałem na psp. To internetowi bandyci!

Znam ich od lat i przywyklem juz tak do ich obecnosci , jak do ich iscie pisowskiego chamstwa i radiomaryjnego  zaklamania .
Dziwnym zrzadzeniem losu ....a moze to jednak nie przypadek , ze tacy sa na ogol wielbiciele Rydzyka . To jakis swoisty dobor naturalny w ktorym glupota , samoistnie laczy sie z chamstwem
Ich byt ma jednak rowniez  pozytywny aspekt .
Sa zywym przykladem tego , jakim czlowiek nie moze byc jesli chce nalezec do gatunku homo sapiens .

cyc

Data: 2010-08-27 18:48:45
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie badz taki skromny [dalej stek bzdur]

Stul ryj plugawy i gnojowki pelen, pokurwiony gownozjadzie. Bo ci cos nieprzyjemnego napisze.
J-23

Data: 2010-08-27 10:35:03
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

A jak cycek napisze o kims szczerze "patriota" to odwrotnie, mozesz byc
niemal pewny ze wyslawia bydlaka czystej wody.

Powiedz no gamoniu jakim to cudem zwykły klecha awansował na GENERAŁA?! Szkołę oficerską kończył? W Szczytnie?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 18:51:21
Autor: Hans Kloss
Flaszka - Glodz !
Miglanc <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
Powiedz no [dalej stek palikociarstw]

Gamonia to ty mozesz sobie najwyzej w majtkach meza poszukac, platfonsiarski pedrylu
J-23

Data: 2010-08-26 22:11:42
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c76a21c$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele

To wybitny biskup i polski patriota.

Chyba nie polski, bo namaszczał bandytów w Afganistanie... i Iraku...

boukun

Flaszka - Glodz !