Flaszka - Glodz !

Data: 2010-08-26 18:35:54
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jeden z najwiekszych obwiesi w polskim kosciele , nierob , lapowkarz i pijak
a mowia , ze alkoholik , znowu , po raz kolejny wszczyna antyrzadowa
krucjate.

[ciach reszta]

Po pierwsze, to dobre wychowanie, niezależnie od przekonań politycznych,
nakazuje mówienie o Lechu Kaczyńskim per Prezydent RP Lech Kaczyński, a o
biskupie Głodziu per Arcybiskup Metropolita Gdański Sławoj Leszek Głódź.

A teraz z drugiej strony. To co zrobił arcybiskup Głódź, to czystej wody
uprawianie polityki, które prędzej czy później zemści się na nim samym i na
całym kościele w Polsce. Ksiądz arcybiskup jest w sposób oczywisty stronniczy,
bo opowiada się po jednej stronie politycznego sporu i nie dostrzega
oczywistego faktu, że wszystkie partie polityczne w sposób ciągły wymieniają
się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie
niewybrednych ataków politycznych i jakoś nikt nie postuluje żadnych przeprosin.
To zupełnie tak, jakby bokser na ringu miał pretensje, że dostał w twarz.
Albo jakby sportowiec miał pretensje, że przegrał z silniejszym przeciwnikiem
i żądał od niego przeprosin za przegraną.

Data: 2010-08-26 11:49:50
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 20:35, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
cyc <j...@ja.pl> napisał(a):

> [...]

się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie

jakichze to atakow, sz panie?
moze potrafi pan wymienic jeden?

Data: 2010-08-26 19:14:35
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
[...]

Nie mogę, było ich zbyt wiele, trudno mi wybrać najdobitniejszy.
Myślę, że nikt nie ma pretensji do prezesa PiS za zbyt łagodny język, a wręcz
przeciwnie. Język pełen pomówień i oskarżeń, w większości zupełnie bez
jakichkolwiek podstaw. Lech Kaczyński był dużo łagodniejszy, ale bez wątpienia
jego słynne "spieprzaj dziadu!" przeszło już do historii.

Data: 2010-08-26 12:36:15
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 21:14, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

jakichkolwiek podstaw. Lech Kaczyński był dużo łagodniejszy, ale bez wątpienia
jego słynne "spieprzaj dziadu!" przeszło już do historii.

"spieprzaj dziadu" nie bylo atakiem politycznym bo chyba ten dziad nie
jest politykiem
(chociaz inni powiedza, ze w PO same dziady wiec moze to za polityczny
atak na wszelkie POstwo uznali...)
Wiec dalej czekam na jeden przyklad, skoro ich tak wiele...

Data: 2010-08-26 20:17:27
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
"spieprzaj dziadu" nie bylo atakiem politycznym

... ale przeszło do historii i nikt tego nie kwestionuje, a to nie jest oznaka
łagodności byłego Prezydenta. Poza tym czasami wydaje mi się, że dla polityków
pisu każda niepochlebna opinia jest "nieprawdopodobnym wręcz atakiem"...
Zasrane świętoszki.

Data: 2010-08-26 13:22:24
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:17, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
D.J.MC Donald Musk <rymp...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

pisu każda niepochlebna opinia jest "nieprawdopodobnym wręcz atakiem"....

przeszlo do historii jak i przeszly wypowiedzi Komoroskiego o bobrach,
co rozkopuja waly, o przyjemnosci jaka odczuwa przebywajac na zalanych
terenach i wiele innych.
To jest osnaka jego glupoty - chyba przyznasz (posluguje sie logika na
Twoim poziomie)

Data: 2010-08-26 20:38:04
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
[...]

"osnaka" ?
Prawdziwy "patryjota" miłujący Polskość i Polski Język, bo "jest u siebie".
Posługiwanie się językiem ojczystym jest jak najbardziej oznaką miłości do
Ojczyzny, wiesz?

Data: 2010-08-26 22:16:24
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

cyc <j...@ja.pl> napisał(a):

> [...]

się ciosami i zarówno ś.p. Prezydent, jak i jego brat byli autorami zupełnie

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Inwigilacja całego polskiego społeczeństwa, branie Polaków za mordę, krepowanie policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

boukun

Data: 2010-08-26 13:20:34
Autor: D.J.MC Donald Musk
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 22:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b735af13-ed22-4ad4-a641-764edda66258l6g2000yqb.googlegroups.com....

> [...]

policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

juz sie robi.
teraz wroci WSI
ciesz sie!
"Jedną z pierwszych decyzji prezydenta Komorowskiego było zlecenie
Biuru Bezpieczeństwa Narodowego przygotowania zmian systemowych
przeobrażających wojskowe służby specjalne - SKW i SWW. Nasi
informatorzy twierdzą, że w praktyce chodzi o to, by do służby mogli
wrócić byli żołnierze Wojskowych Służb Informacyjnych."

Data: 2010-08-26 22:24:25
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f47f935-ad44-466e-a24f-a91c928e1ecdg6g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

policją polityczną, jednym słowem, totalitarny zamordyzm... Nigdy więcej PISu!!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Co mi przeszkadza WSI?

Najgorszy od końca wojny dla Polaków był zamordyzm PiSu. Nigdy więcej zamordyzmu PiSu. Zrobię wszystko, żeby PiS już nigdy nie zaistniał!!! Ta partia powinna zostać zdelegalizowana...

boukun

Data: 2010-08-26 20:46:38
Autor: raff
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-26 20:35, b0niek pisze:
cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Cyc i dobre wychowanie ?

Mowisz do wykladowcy azbestu.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 10:40:27
Autor: Miglanc
Flaszka - Glodz !

cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Milczałbyś PADLINO!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 22:13:41
Autor: boukun
Flaszka - Glodz !

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i56c6a$fve$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Prezydentem, to on był za życia i to też przez pomyłkę losu. Nic dobrego nie mozna było powiedzieć, o nie moim prezydencie...

boukun

Data: 2010-08-27 09:05:25
Autor: cyc
Flaszka - Glodz !

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie ulega watpliwosci , ze piszac o dobrym wychowaniu w kontekscie tytulowania masz racje .
Problem jest jednak inny . Czy w tern spsob nalezy traktowac rowniez tych , ktorzy odrzucaja od siebie i swoich zachowan wszelkie kanony owego wychowania , stosujac je wybiorczo w zaleznosci od sytuaji i swoich ideowych sympatii lub antypatii ?
Glodz znany jest z bez\czelnosci , stronniczosci , koniunkturalizmu  i lekcewazenia tych , ktorym nie jest z nim po drodze . Czy wobec powyzszego nalezy wobec niego stosowac reguly o ktorych piszesz ? . Uwazam , ze nie . Ludzi nalezy traktowac tyak jak na to zasluguja niezaleznie od tego jaka pelnia funkcje bo czasy zbierania godnosciowych profitow , ktore wynikalyby tylko z  urodzenia  lub pelnionych funkcji , tymbardziej jesli sa wybieralne , dawno minely .
\Dzisiaj czlowieka ocenia sie po jego postawach a nie tytulach .
Glodz tak dlugo dla mnie i wielu wiernych nie bedzie biskupem , tylko Glodziem , jak dlugo ne pozbedzie sie niebezpiecznej dla kosciola maniery wiazania religii z polityka i tak dlugo jak dlugo zechce byc wsrod tych , ktorzy maja ochote w panstwie "rozdawac karty".

cyc

Flaszka - Glodz !