Flaszka - Glodz !

Data: 2010-08-27 07:27:32
Autor: zbig
Flaszka - Glodz !
On 26 Sie, 18:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
 Głódź to osobowośc na która składa się mieszanina skrajnego ubóstwa
intelektualnego z wyjątkowym tupetem i bezczelnością. Do tego dodajmy
nałogowy alkoholizm. Ktoś taki jako następca abp. Gocłowskiego to
policzek dla wszystkich członków archidiecezji gdańskiej, matecznika
ruchów wolnościowych. To jakieś kuriozum, że taka miernota ma swoją
siedzibę w Trójmieście, goszczącym Openera, koncerty Solidarity of
Arts, festiwal polskich filmów  fabularnych i inne znaczące wydarzenia
kulturalne. Ten tłusty wiochmen pasuje tu jak wół do karety.

Data: 2010-08-27 19:14:53
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zgadzam się z tym w 100% i mogę się pod tym podpisać.
Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Data: 2010-08-27 21:18:05
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 21:14, b0niek pisze:
> [...]

Zgadzam się z tym w 100% i mogę się pod tym podpisać.
Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Ważne, aby mieć jednakowe odczucia.

Typowe dla ciemnogrodu :)

Data: 2010-08-27 19:52:35
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Uff, ulżyło mi, bo już przez moment myślałem, że tylko ja mam takie odczucia.

Ważne, aby mieć jednakowe odczucia.

Typowe dla ciemnogrodu :)

Ale w Polsce ciemnogród to środowiska pisowskie, do których zdecydowanie się
nie zaliczam. Ci to właśnie prawdziwie dbają o jednakowość odczuć, zgodną z
odczuciami prezesa.

Data: 2010-08-27 21:57:25
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 21:52, b0niek pisze:
> [...]
nie zaliczam. Ci to właśnie prawdziwie dbają o jednakowość odczuć, zgodną z

Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.

:)

Data: 2010-08-27 20:46:58
Autor: b0niek
Flaszka - Glodz !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> odczuciami prezesa.
> Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.

I kto to mówi.

Data: 2010-08-27 22:51:59
Autor: u2
Flaszka - Glodz !
W dniu 2010-08-27 22:46, b0niek pisze:
Sądzisz innych po sobie. Ale wierz, albo nie, nie wszyscy są tobie podobni.
I kto to mówi.

u2

Flaszka - Glodz !