Flejm o owijkach.

Data: 2011-06-15 06:12:26
Autor: Fabian
Flejm o owijkach.
On 15.06.2011 01:10, Ryszard Mikke wrote:
Może i owijka na kierownicy górala fajnie wygląda...

http://42.pl/u/2BIX

Ale założenie i utrzymanie tego to ból w dupie.

Przy zakładaniu bardzo chce zaczepiać o cyngle manetek, a przy tej długości co
jakiś czas się rozłazi i trzeba poprawiać. W tym roku już dwa razy...

Może pokombinuj, aby po jednej stornie mieć jeden kawałek, nie 2. Może będzie się lepiej trzymało? Ja w ostrym mam owinięty tylko odcinek prostej kiery do klamek. To niewiele dłuższy odcinek niż Ty masz na rogach, a problemów nie mam.

Fabian.

Data: 2011-06-15 12:20:56
Autor: Ryszard Mikke
Flejm o owijkach.
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Może pokombinuj, aby po jednej stornie mieć jeden kawałek, nie 2. Może będzie się lepiej trzymało? Ja w ostrym mam owinięty tylko odcinek prostej kiery do klamek. To niewiele dłuższy odcinek niż Ty masz na rogach, a problemów nie mam.

Mi się odwija glownie ten krotki kawalek na kierownicy - i z nim jest
najwiecej bolu, bo i nawinac go najtrudniej (zaczepia o wszystko).
Calkiem mozliwe, ze odwijanie jest czesciowo spowodowane tymi problemami przy
nawijaniu, nie daje rady caly czas lekko naciagac owijki.

Na rogach problemem jest raczej, ze jak juz czyms otre, to porzadnie - owijka
do wymiany. Ale tak mi sie zrobilo raptem dwa razy przez dwa lata.

Na pomysl z pojechaniem po calosci wpadlem na samym poczatku, ale wychodzilo
bardzo grubo od wewnetrznej strony zagiecia na polaczeniu. Na pewno jak kiedys
sobie znajde fajna kierownice typu charge, to owine jednym kawalkiem i bedzie
zaebiscie. Ale z rogami, to ani nie wyglada, ani nie chce sie porzadnie
trzymac, ani nie jest juz wygodne (skraca mi chwyt przez to zgrubienie).

rmikke

--

Flejm o owijkach.