Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba

Data: 2009-08-12 15:05:02
Autor: Wiesiek
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
Czy nie zwrócił ktoś może tak jak Ja że poziom dyskusji ostatnimi czasy osiągnął
dno szamba. A może jest jeszcze nie ? Może możemy jeszcze liczyć na jego
"pogłębianie"
Także odnoszę wrażenie że niektórzy ze "starych" grupowiczów Tak już nic nie
mają do powiedzenia że jedynie okazja sflekowanie J D ich na grupie uaktywnia.
Także chyba niektórzy specjalnie zalogowali się na grupie aby móc się "pokazać"
w ten sposób.

Zgadam że Janek często aż się prosi, ale żeby inicjować wątek tyklo po to aby Mu
dokopać ???!!!

99% jego przeciwników nie widziała Go na oczy, a pluje jadem bez opamiętania.
Powiela jakieś zasłyszane, może prawdziwe a może nie informacje.

U mnie na lokalnej grupie jest/był też taki chłopiec do kopania, ale jak kilku
dyskutantów pozwał przed sąd to już tak "ochoczo" się z nim nie dyskutuje.

Janek przemyśl to.

Wiesiek

Data: 2009-08-12 07:41:23
Autor: WojtekC
On 12 Sie, 15:05, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A ja zgoła mam, odmienne zdanie. Popatrz Wieśku, na kilka, kilkanaście
ostatnich postów. Wszędzie tam gdzie odezwała się wspomniana przez
Ciebie osoba, lub niejaki Pszemol, dyskusja z pozoru normalna i na
temat przeobrażała się w jakąś totalną kopaninę i zbiorowe rzucanie
mięsem. Niestety obaj Panowie mają dziwną tendencję do rozwalanie
wątku swoimi nic nie wnoszącymi uwagami. Jeden jak tylko zobaczy słowo
'market'  dotyczące wyjazdu do Egiptu, to wrzuca te swoje 5 groszy w
celu zdyskredytowania osoby/organizacji/bazy organizującej wyjazd, a
drugi to jakiś niedoszkolony pseudonurek z hameryki, który brak
zainteresowania swoją osobą na innych grupach, próbuje niestety odbić
sobie na sekcie - dowód, nic prostszego poszukaj jego aktywności oraz
opinii o nim na innych grupach.

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-08-12 09:52:54
Autor: Pszemol
"WojtekC" <wciszewski@gmail.com> wrote in message news:f969edd4-3bdf-4c79-a779-adafabb7a2cfg10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Wojtku - jesteś nieuczciwy - ja nie prowokuję zaczepek jak Jan.
Ja zadałem techniczne pytanie i zostałem personalnie zaatakowany
przez osoby które widzą oczami wyobraźni coś, czego nie napisałem.

Data: 2009-08-12 17:17:04
Autor: adam
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
Ja zadałem techniczne pytanie i zostałem personalnie zaatakowany

Człowieku, ty  i ten janek iććie trollować gdzie indziej

Adam

Data: 2009-08-12 10:20:30
Autor: Pszemol
"adam" <17771123ds@wpp.pl> wrote in message news:h5umds$abp$1news.onet.pl...
Ja zadałem techniczne pytanie i zostałem personalnie zaatakowany

Człowieku, ty  i ten janek iććie trollować gdzie indziej

Czemu ziejesz jadem do osób których nawet nie znasz, Adamie?

I co to znaczy "iććie"?

Data: 2009-08-12 23:31:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Wiesiek wrote:
[...]

Dziękuję Wieśku za to co napisałeś.

Serdeczne pozdrowienia

Janek

Data: 2009-08-13 12:17:58
Autor: Daniel
Wiesiek pisze:
[...]

To ze Janek "Dupa" D. jest klamliwym typem bez honoru wie juz kazdy i niekoniecznie ten kto mial nieprzyjemnosc spotkania z Nim. Wszystko co do tej pory wyczytalem na forum zgadza sie z jego sposobem dzialalnosci i w ogole charakterem. Sam tak zostalem potraktowany i oszukany.

Wiec czemu nie ostrzec ludzi przed oszustem? A to co robi w tej chwili Dupa D. jest zdobywaniem pseudo popularnosci. Nigdy nie przeczytalem nic interesujacego z reki Dupy D, zadnej sensownej rady. Ciagle jego glupi market i ataki na innych marketerow, zeby chociaz byly one z klasa.. Ja bardzo bym sie cieszyl kilka lat temu, gdybym poznal Dupe D. od tej strony.

Na koniec dodam tylko, ze widzialem Dupe D. Nie nurkowalem z Dupa D. Nie zalozylem konta po to, aby pisac o Dupie D. Forum czytam glownie dla przyjemnosci, a sam jestem nurkiem rekreacyjnym.

Gdyby nie jego blezenstwa, nie zwrocilbym na niego zadnej uwagi, ale coz.. to razi bardzo.

A moze prosciej, jakbys namowil przyjaciela aby odpoczal jakis czas od forum? Zaryzykuje stwierdzenie, iz szambo o ktorym wspominasz zniknie momentalnie.

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-08-13 12:45:56
Autor: Grzegorz Krzyśka
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
A mnie się zdaje, że były "gorsze" czasy sekty.
Tak oceniam, że teraz to jest to zaledwie "stan wysoki wody średniej" ;-)
Bluzgi były bardziej dosadne i jakoś to sekta przetrwała.
Tesknić nie ma za czym ale i specjalnie demonizować nie ma czego, ajfinksoł...
A co do poziomu mąciwodów, trolli, wszystkowiedzących i nicniewiedzących to właściwie nie warto nawiązywać wątku.
W końcu w każdym stadzie znajdzie się czarna owca, czy nawet kilka! :-)

Za to zwrócić należy uwagę jaką ma (ta nasza sekta) wartość terapeutyczną?!
W końcu ktoś obok nich żyje! :-)
I dzięki nam - być może - nie dostał dzisiaj w dziób!
hehehe

Data: 2009-08-13 14:26:34
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Grzegorz Krzyśka" <llibeht@wp.pl> napisał w wiadomości news:h60rg2$enu$1nemesis.news.neostrada.pl...
A mnie się zdaje, że były "gorsze" czasy sekty.
Tak oceniam, że teraz to jest to zaledwie "stan wysoki wody średniej" ;-)
Bluzgi były bardziej dosadne i jakoś to sekta przetrwała.

Tylko tamtejsi dyskutanci już mocno przetrzebieni.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-13 14:54:57
Autor: adam
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
Tylko tamtejsi dyskutanci już mocno przetrzebieni.

Śp Krzyśka pamiętacuie?

Data: 2009-08-13 16:48:43
Autor: Wiesiek
[...]

Szanowny Kolega pozwoli że ośmielę się z Kolegą nie zgodzić ( ... ale Wersal).
Na tej grupie funkcjonuję od .... albo jeszcze dłużej. I tego stopnia
wulgarności nie pamiętam, ..... a może już mnie pamięć zawodzi.

Wspomniał ktoś ŚP Krzyśka B. On swego czasu też był prowokatorem wielu zażartych
dyskusji, ale nie pamiętam aby ktoś komuś chciał obić gębę i organizował w tym
celu krucjatę do Wrocławia. Wiesiek

Data: 2009-08-13 15:12:31
Autor: Krzysztof B
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):  nie pamiętam aby ktoś komuś chciał obić gębę i organizował w tym
celu krucjatę do Wrocławia. Wiesiek

Kolega pozwoli, że przypomnę, było gorzej :) Właśnie mieniona osoba się na
kodeksie Boziewicza, na pistolety z interlekutorem  umawiała :)

A do meritum: parę lat temu lansowała się tu niejaka Ania (vel Tiger Diving) z
Hurghady. Podobnie jak teraz była na nią nagonka. Jak wtedy (chyba trochę jak
Ty teraz) nie wierzyłem w grupowe opinie i skorzystałem z ich oferty. Po
pierwszym dniu poszukałem innej bazy. Następnym razem też przez sektę (nie
chce mi się sprawdzać ale chyba również Ty polecaleś) wybrałem Colonę. Piszmy
o dobrych, ale również o złych doświadczeniach (byle nie opinie datowane na
2001r jak parę chwil temu wysłał JD).

Data: 2009-08-13 17:44:30
Autor: Wiesiek
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba

Kolega pozwoli, że przypomnę, było gorzej :) Właśnie mieniona osoba się na
kodeksie Boziewicza, na pistolety z interlekutorem  umawiała :)

Na pistolety??!! O to ja rozumiem. Takie podsumowanie konwersacji to ja popieram. Następnym razem też przez sektę (nie
chce mi się sprawdzać ale chyba również Ty polecaleś) wybrałem Colonę.

Tak zawsze polecałem i polecam.

Piszmy
o dobrych, ale również o złych doświadczeniach (byle nie opinie datowane na
2001r jak parę chwil temu wysłał JD).

Doświadczeniach .... ale własnych. A nie zasłyszanych lub przeczytanych u innych
którzy też zasłyszeli lub przeczytali.
Janek preferuje bardzo agresywny i prowokacyjny marketing. Jakby mu to nie
przynosiło profitów to pewnie by zmienił taktyką. Ale chyba nie przymiera
głodem. Jak widać ma sporo energii.
Jest jeden na to sposób. Nie reagować. Czy to w wulgarny czy to jakikolwiek inny
sposób.

Wiesiek

Data: 2009-08-13 17:51:42
Autor: Wiesiek
Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba
Ja od wielu ... lat proponuje zorganizowanie gdzieś w środku Polski spotkania
grupowiczów. Najwięksi dyskutanci mieliby okazję spełnić swoje groźby a potem
mogliby omyć rany piwem. Cały czas jest aktualna moja deklaracja - stawiam
beczekę piwa.
Ale najwyraźniej wygodniej być groźnym i bojowym z za ekranu kompa niż twarzą w
twarz.

Wiesiek

Data: 2009-08-13 11:23:03
Autor: pnk
On 13 Sie, 17:51, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jeśli w środku Polski  to baza CS. Pogadaj z Jackiem, jest otwarty na
inicjatywy. Ja dorzucam drugą beczkę.

pnk

Data: 2009-08-14 10:55:31
Autor: Wiesiek
> [...]
>
> Wiesiek
>
> --

Jeśli w środku Polski  to baza CS. Pogadaj z Jackiem, jest otwarty na

CS ... środek Polski ???? No ..prawie. A jak wiadomo prawie robi czasami różnicę.

Także chętnie na w takim spotkaniu wezmę udział. Ale nie chciałbym być głównym
organizatorem. Mogę być sędzią w pojedynkach. Nie po to stawiam beczkę piwa aby
jeszcze harować przy organizacji. W zupełności wyżywam się w organizowaniu
imprez u mnie w Klubie.

Może by takie wyzwanie podjęło któreś z CN. Takie spotkanie może mieć duży
wydźwięk marketingowy.

Wiesiek
(a nawiasem mówiac takie coś już było)

Data: 2009-08-14 09:06:57
Autor: jacekplacek
> [...]

imprez u mnie w Klubie.

Może by takie wyzwanie podjęło któreś z CN. Takie spotkanie może mieć duży

Na pewno Jacek Kurzatkowski się zgłosi. Lokalizacja, że tak powiem: centralna. No i szukał nie dawno tematów na fajne imprezy. Jaki sprzęt wymagany? Rękawice neoprenowe, czy koniecznie bokserskie?

Data: 2009-08-14 09:08:11
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a): > > On 13 Sie, 17:51, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Na pewno Jacek Kurzatkowski się zgłosi. Lokalizacja, że tak powiem: centralna. No i szukał nie dawno tematów na fajne imprezy. Jaki sprzęt wymagany? Rękawice neoprenowe, czy koniecznie bokserskie?

Acha. Zgłaszm się na stanowisko nieprzekupnego, ale stronniczego sędziego.

Data: 2009-08-13 20:29:24
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5f67.00000001.4a84368enewsgate.onet.pl...
[...]

No w końcu będę mógł Wam wszystkim porządnie wpierdolić!
I vice versa!
;-)

Data: 2009-08-14 03:42:23
Autor: piod9
> [...]

> beczekę piwa.

No w końcu będę mógł Wam wszystkim porządnie wpierdolić!

ooooo wreszcie coś interesującego ;)... to na taki koncert życzeń też
się zapisuje i przywożę beczkę z Wrocławia
wezmę też defibrylator i tlen żeby był ten support ;) - może nawet DAN
nas ubezpieczy na tę okoliczność ;)))

pozdr
piotrek

Data: 2009-08-13 18:03:41
Autor: krokodyl73
Dnia 13-08-2009 o 17:44:30 Wiesiek <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Janek preferuje bardzo agresywny i prowokacyjny marketing. Jakby mu to  nie
przynosiło profitów to pewnie by zmienił taktyką. Ale chyba nie przymiera
głodem. Jak widać ma sporo energii.

Uwazam raczej, ze to zlosc i frustracja spowodowana bezrobociem podsuwa mu  te pomysly na durne posty. Poza tym,gdyby byl taki zajety, nie mialby  czasu produkowac tych swoich wypocin. Co do pomyslu spotkania, poruszonego  w watku obok - popieram i pisze sie. Zaloze sie,ze zaden z tej dwojki nie  zjawi sie,i to bynajmniej nie z powodu odleglosci.

Data: 2009-08-13 15:25:19
Autor: SHARMDIVER.PL
Wiesiek wrote:
[...]

Sam widzisz po wypowiedziach iż są to wyjątkowo niekulturalne osoby z którymi nawet słowa by się nie chciało wymienić a co dopiero spotykać czy nurkować.

Pozdrawiam serdecznie

Data: 2009-08-13 09:10:06
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h6146t$f9c$1news.onet.pl...
Sam widzisz po wypowiedziach iż są to wyjątkowo niekulturalne osoby z którymi nawet słowa by się nie chciało wymienić a co dopiero spotykać czy nurkować.

Potwierdzam - sam słownik jaki niektóre te osoby używają sugeruje
że więcej czasu spędzają pod budką z piwem niż na nurkowaniu... Co nie zmienia faktu, ze wielokrotnie niepotrzebnie draznisz tu
ludzi i obcych ludzi "przepytujesz" z rzeczy ktore Cie nie
powinny obchodzic. Czemu to robisz?

Data: 2009-08-13 15:26:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w,Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu,
M.A.K.
      More options Jul 11 2001, 1:15 pm
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200
Subject: Re: pletwy

....Myślę, że Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w
Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu, a jeżdżąc po świecie
sporo się napatrzył ....Jeszcze raz dzięki za fajne nury

--
Pozdrawiam,
Mariusz Krawczyk, M.A.K.

Data: 2009-08-13 16:46:29
Autor: Rafi

Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200

[...]

To już szczyt wszystkiego. Samemu siebie wychwalać, podpisaując się jako ktoś inny. panie janku zapomniał pan zmienić nazwy w informacjach o użytkowniku.
Pozatym niektórzy przeglądaja właściwości widomości (NNTP-Posting-Host: ip-89.171.95.242.static.crowley.pl)
Żenada.

Rafi

p.s. nie zamierzam się wdawać w dyskusję, za godzinę wyruszam na urlop - nurkowy. Niektórzy w przeciwieństwie do pana, nurkują.

From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200

[...]

Czy jest pan wstanie zrozumieć informację?
Nie sądzę.
A więc wyjaśnienie:
Zacytowana została wypowiedź uczestnika nurkowania.
Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.

Data: 2009-08-14 06:01:10
Autor: jacekplacek
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Rafi wrote:

> [...]

A więc wyjaśnienie:
Zacytowana została wypowiedź uczestnika nurkowania.
Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.

Podajesz datę: "Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200" A nowsze?
Przy okazji, na stronie:
http://www.sharmdiver.pl/pages/kursy.htm
jest nagłówek szkolenie "zaawansowane". Tylko, pewnie przez pomyłkę, nie ma tam szkoleń zaawansowanych. Możesz napisać, jakie zaawansowane szkolenia robisz? Intryguje mnie też dział szkoleń "mistrzowskie". Rescue(czy P-2)  wszędzie kwalifikują zaledwie na poziomie średnim, wieć tu tez pewnie pomyłka. Możesz opisać prawdziwe kursy "mistrzwskie"?

Data: 2009-08-14 09:51:35
Autor: diveinstructor
> [...]
> Z podaną datą, i osobą która wysyłała to na listę.
> Podajesz datę: "Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200" A nowsze?

Ostatnio na liście był ten - chyba z zeszłego miesiąca:
- wybierasz się nurkować do mnie? Jak miło :)

Witam wszystkich !
Naprawdę nie rozumię po co te negatywne emocje wokół Pana Jana każdy
ma prawo sie promować i zdobywać klientów w granicach prawa czyli jak
mamiętamy hasło /dotyczy tych po 40-tce/ z lat 90 tych" że nic co
prawem nie jest zabronione jest dozwolone" a ci co plulą i maja ochotę
żygać na wszystko co dotyczy w/'w robia mu tylko przysługę w postaci
reklamy niech lepiej zamilkną.Ja z cała odpowiedzialnoscia
stwierdzam ,iż nurkowanie z Panem Janem , które odbywałem w kwietniu
ubr. były dobrze zoorganizowne i świetnie przeprowadzone .Kilka razy
nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w
tym rejonie .
Pozdrowiena
Viti 44

Pozdrowienia
VITI 44 --

Data: 2009-08-14 08:09:14
Autor: jacekplacek
Czy informacje na stronie Jana Dudzińskiego są prawdziwe?
diveinstructor@op.pl napisał(a):

> [...]

ubr. były dobrze zoorganizowne i świetnie przeprowadzone .Kilka razy
nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w
Możesz podać link do tej wiadomości? Pozatym, dlaczego unikasz odpowiedzi:
"na stronie:

Data: 2009-08-13 17:31:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Rafi wrote:

[...]

i osobą która wysyłała to na listę. (wcześniej)

Data: 2009-08-13 21:32:10
Autor: Lot
przypadłości Jana D
Nie zdziw się Rafi jak po powrocie zobaczysz "swój" post na sekcie z peanami na cześć dudzńskiego ;)

Milego.
Lot

Flekowanie Janka D lub gdzie jest dno szamba