Flex róznych marek

Data: 2011-03-01 12:55:28
Autor: Marian Paździoch
Flex róznych marek
Hej!
Macie może doświadczenia w porównaniu sztywności butów różnych marek? Wiem, że jest to parametr, który nawet w róznych model może od siebie odbiegać. Do tej pory jeździłem na starych już Atomicach GS9 o flex index 10 (czyli rozumiem, że miały flex 100? Chyba, że Atomic miał wtedy jakiś dziwny przelicznik). Teraz skłaniam się ku Tecnice Dragon 120 lub 100. Ewentualnie Lange RX 130/120. Jest w stanie ktoś odnieść się do porównania sztywności tych butów?

Pzdr.
M.

Flex róznych marek