Floodgate - Reba

Data: 2009-09-05 08:08:05
Autor: drill
Floodgate - Reba
Witam

Czy niezaleznie od wersji amortyzatora (Tj czy mamy zlote pokretlo czy ukrytego imbusa 2,5) ilosc obrotow jest taka sama? Dorwalem instrukcje dla Reby starszej o rok niz moja i tam jest tabelka z wartosciami ustawien floodgate'a dla konkretnej wagi...

U mnie imbus obraca sie o maks 720 stopni a wg tabelki powinien o wiecej niz dwa obroty...
Nie wiem czy:
a) w tym roku skala regulacji jest inna;
b) za slabo krece tym imbusem;
c) cos jest nie tak :D

pzdr

Data: 2009-09-05 13:34:33
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Floodgate - Reba
Dnia 05.09.2009 08:08 użytkownik drill napisał :
[...]

Nie tak jest to, że patrzysz na tabelkę, weź ją olej. Ja już dawno wyleczyłem się z ustawiania wg instrukcji, bo one zazwyczaj rozmijają się z rzeczywistością i nie inaczej jest z moim SIDem. Ustaw tak, żeby było dobrze.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-05 21:14:53
Autor: drill
Floodgate - Reba
[...]

tabelka to dla mnie tylko pkt odniesienia...
moje watpliwosci dotycza tego czy floodgate z pokretlem i na imbus maja tyle samo mozliwych obrotow?

pzdr

Data: 2009-09-05 12:56:18
Autor: mucher
Floodgate - Reba
On Sep 5, 9:14 pm, "drill" <drill...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

tabelka to dla mnie tylko pkt odniesienia...
moje watpliwosci dotycza tego czy floodgate z pokretlem i na imbus maja tyle

U mnie w Rebie Race 2005 wchodzi chyba 5 obrotów.

mucher

Data: 2009-09-06 07:53:58
Autor: kml
Floodgate - Reba
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:9vu9n6-1qc.ln1menek.one.pl...

[...]

IMO w przypadku RS'a to zalecenia z instrukcji są naprawdę ok a nie jak np ciśnienie w bomberach według marcoka
;]

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Floodgate - Reba