Flucht nach vorn

Data: 2015-10-31 19:50:04
Autor: boukun
Flucht nach vorn
Data: 2015-10-31 22:12:22
Autor: silvio balconetti
Flucht nach vorn
Am 31.10.2015 um 19:50 schrieb boukun:
https://www.youtube.com/watch?v=dFNO3nBJawo&feature=em-subs_digest-g

boukun

Kilkanascie minut stracilem na rozne filmiki i artykuly. Masz czas to sluze:
www.youtube.com/watch?v=Gv1tPHw9UAE
www.youtube.com/watch?v=v0kDJU0Yk6I

Wikipedia: >Der Politologe Markus Linden urteilt, Ken Jebsen trete unter dem Namen KenFM „als antiamerikanischer Prediger“ auf, Jebsen führe auf KenFM „predigthafte Monologe oder lange Interviews mit alternativen Kriegsreportern, abtrünnigen oder randständigen Politikern und Verschwörungstheoretikern.“<

Gosc wydaje sie nawet poczatkowo sympatyczny (paniom sie pewnie podoba?), ale na dlusza mete denerwuje jego gadulstwo i demagogia.
Nicht mein Liebling, nicht mein Thema... oder www.youtube.com/watch?v=tF5W-Z5o68E

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-01 00:32:49
Autor: boukun
Flucht nach vorn
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Bo to nie dla ciebie gosciu do sluchania, ty masz sluchac Merkel i jej rezimu i propagandy oficjalnej...

boukun

Data: 2015-11-01 10:21:47
Autor: silvio balconetti
Flucht nach vorn
Am 01.11.2015 um 00:32 schrieb boukun:
[...]

Nie mam czasu na polityczne pogaduszki. Przypadkowo w skrzynce pocztowej znalazlem katalog wydawnictwa KOPP, z ktorym podobno zwiazany jest Ken Jebsen (Moustafa Kashefi), a tam ciekawe rzeczy dla niego i ciebie. Np. jak zwykle Erich von Däniken (mam jego ksiazki z autografami), UFO, apokalipsy, kryzysy, outdoor & survival, Nostradamus, seks w Watykanie, jezyki obce, gitara, iluminaci ... oraz Zbig!

http://www.kopp-verlag.de/Die-einzige-Weltmacht.htm?websale8=kopp-verlag&pi=947500&ci=000475

www.youtube.com/watch?v=XrzRH2I5Mpo

Data: 2015-11-01 10:42:43
Autor: u2
Flucht nach vorn
W dniu 2015-11-01 o 10:21, ubek syf pisze:
Np. jak zwykle Erich von Däniken (mam jego ksiazki z autografami)

czyli syf to ubecki kosmita:)))))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Flucht nach vorn