Flying Wild Alaska

Data: 2012-03-01 12:19:41
Autor: Szymon Machel
Flying Wild Alaska

Sam sobie wygraj i-pada

Data: 2012-03-01 06:15:48
Autor: TJ_Blues
Flying Wild Alaska
On Mar 1, 6:19 am, "Szymon Machel" <smac...@interia.pl> wrote:
Sam sobie wygraj i-pada

Sam sobie zainstaluj "NoScript" i "AddBlock" :-). Sprawdz, moze
bezposrednio na Discovery jest ten serial dostepny. Na prawde warto to
zobaczyc.

Cheers

Data: 2012-03-05 16:49:15
Autor:
Flying Wild Alaska
TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> napisał(a):
Na prawde warto to zobaczyc.

Na jaką prawdę? http://u.42.pl/2I66

Data: 2012-03-05 11:04:38
Autor: TJ_Blues
Flying Wild Alaska
On Mar 5, 11:49 am, " " <grabkinews.WYT...@gazeta.pl> wrote:
TJ_Blues <tomekania...@gmail.com> napisał(a):

> Na prawde warto to zobaczyc.

Na jaką prawdę?http://u.42.pl/2I66

Poczules sie lepiej znajdujac babola w moim poscie? Opowiedz nam
wiecej; jak sie z tym czujesz, powiedziales juz o tym swojej mamie,
czy wzmogly ci sie nerwowe tiki w lewym oku, doznales erekcji....? Czy
wplynelo to na zaliczenie KWT / KTP?

Cheers

Data: 2012-03-01 07:17:14
Autor: TJ_Blues
Flying Wild Alaska
On Mar 1, 6:19 am, "Szymon Machel" <smac...@interia.pl> wrote:
Sam sobie wygraj i-pada

Google twoim przyjacielem :-)

Tu inny link to tej serii; http://watchseries.eu/serie/flying_wild_alaska

OCZYWISCIE, pelnej reklam. U mnie na FireFox z NoScript idzie jak
zloto.

Mozesz tez poogladac urywki na stronie Discovery:
http://dsc.discovery.com/tv/flying-wild-alaska/

cheers

PS. Jak moglbym proponowac komukolwiek kupno i-Costam? Ja? Stary
"pingwin", wojownik GNU i obronca Open Source :-)

Flying Wild Alaska