Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?

Data: 2013-09-09 21:00:59
Autor: Maciek
Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
Dnia Mon, 9 Sep 2013 20:26:44 +0200, Zegis napisał(a):

Auto jest w użyciu i (podobno) nie ma min.

Zawieszenie, blacha.

Dynamika jest srednia i komfort tez, ale to juz pewnie wiesz ;)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-10 09:34:38
Autor: Zegis
Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
Zawieszenie, blacha.

Dynamika jest srednia i komfort tez, ale to juz pewnie wiesz ;)

Zawieszenie - czyli co konkretnie należy sprawdzić?
Blacha - generalnie jest ok, jest jakies zrodlo na klapie (2 na 5 cm). Na co szczególnie zwrócić uwagę? Drzwi, progi?
Dynamika - dla mnie ok. Komfort - tez jest ok jak na takie autko.
Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe spalanie (ponoć w mieście 8l).

Data: 2013-09-10 10:51:27
Autor: Maciek
Dnia Tue, 10 Sep 2013 09:34:38 +0200, Zegis napisał(a):

Zawieszenie - czyli co konkretnie należy sprawdzić?

Brat ostatnio robil w focusie kompletne zawieszenie przednie, rocznik
bodajze 2005, silnik ten sam, przebieg podobny.
Blacha - generalnie jest ok, jest jakies zrodlo na klapie (2 na 5 cm). Na co szczególnie zwrócić uwagę? Drzwi, progi?

Nad- i podszybie, podloga, progi.

Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe spalanie (ponoć w mieście 8l).

Czyli w przeliczeniu 17-18 l LPG ;)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-09-10 13:22:18
Autor: Uncle Pete
Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
Na co szczególnie zwrócić uwagę? Drzwi, progi?

Dolne krawędzi drzwi.

Dynamika - dla mnie ok. Komfort - tez jest ok jak na takie autko.

IMHO bardzo fajnie się prowadzi.

Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe
spalanie (ponoć w mieście 8l).

Raczej nierealne, te silniki są dobre na trasę, w mieście nie są specjalnie ekonomiczne. Mam co prawda kombi (czyli nieco cięższego), ale mniej więcej 60/40 trasa i miasto (Warszawa) wychodzi mi 7,3-7,5 l. Samo miasto - bardziej w okolicach 9 l. Cieżkiej nogi raczej nie mam.

Z rzeczy, które psują się u mnie: łączniki stabilizatora, łożyska w tylnych kołach (poszły już dwa), zamek centralny (zmora wcześniejszych Focusów). Reszta OK, nawet nie rdzewieje (rocznik 1999), ale to ponoć zależy od egzemplarza.

Piotr

Data: 2013-09-11 11:07:46
Autor: AT
> [...]
Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe spalanie (ponoć w mieście 8l).

Sporo auto kupowałem używanych zawsze jakieś przeboje,
zabieram ze sobą mechanika a mimo to jakies przeboje wychodzą

od handlarza kupono dobrego auta stwierdzam, ze jest niemozliwe, dobrego
mam na mysli bez przejść,

dlatego jak masz pewnie, ze nie było bite i nie jest pordzewiałe
to po prostu się opłaca je kupić ale to moje zdanie

Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?