Focus 1.8 TDCi nie odpala

Data: 2010-01-14 11:21:53
Autor: Agent
Focus 1.8 TDCi nie odpala

Uzytkownik "ks" <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a2d10448-0297-40a8-b3d0-7ee7c6f81031e27g2000yqd.googlegroups.com...
Witam,

Nie odpala mi Focus 1.8 TDCi z 2002. Akumulator ma niespelna rok,
swiece wymienione tydzien temu. Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z
czujnikiem temperatury, bo kontrolka swiec gasnie po 1 sekundzie,
niezaleznie od temperatury. Na cieplo odpala od strzalu, problem
pojawial sie po nocy - od czasu wymiany swiec bylo ok az do dzisiaj,
kiedy to wogole nie odpalil po nocy (tylko niemrawo krecil).

Zadnych bledow nie wywala. Czy moja teoria (o tym ze swiece nie grzeja
wystarczajaco dlugo, bo "nie wiedza" jaka jest temperatura) ma sens?

Ja bym postawil na uklad paliwowy. Niby na stacjach ma byc ON zimowy ale z doswiadczenia wiem ze róznie to bywa i jest tylko przejscuiowy.U mnie ( nie tdci ale tez CR) zatykalo siatke w zbiorniku paliwa i nie mial sily zaciagnac paliwa (a nie ma u mnie dodatkowej pompy niskiego cisnienia). Spróbuj podpiac (najlepiej za filtrem paliwa) banke z ON. Jak odpali to bedziesz wiedzial. Minus tego taki ze troche sie uklad zapowietrzy i moze zgasnac ale po chwili powinno wszysko wrócic do normy. Aha z powodu przelewu banka 4 l starcza max na kilkanascie minut pracy

Focus 1.8 TDCi nie odpala