Focus 1.8 TDCi opinie?

Data: 2010-05-20 13:00:27
Autor: PaPi
Focus 1.8 TDCi opinie?
To typowy szkop

Rozumiem, ze nie przeszkadza gdy za granica zwracaja sie do Ciebie per "polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

Prosze bardzo.

Data: 2010-05-20 13:13:12
Autor: Robert
Focus 1.8 TDCi opinie?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał:

>To typowy szkop

Rozumiem, ze nie przeszkadza gdy za granica zwracaja sie do Ciebie per "polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

Nie przeszkadza mi to. Kwestia dystansu do siebie, życia, świata.

Pozdrawiam i z góry dziękuję* za wszelkie sugestie,

Prosze bardzo.

*) Z wyłączeniem trolli.

Data: 2010-05-20 13:15:15
Autor: PaPi
Focus 1.8 TDCi opinie?
>To typowy szkop

Rozumiem, ze nie przeszkadza gdy za granica zwracaja sie do Ciebie per
"polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

Nie przeszkadza mi to. Kwestia dystansu do siebie, życia, świata.

Znajomemu tez nie przeszkadza ? Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz miejscu publicznym.

Data: 2010-05-20 13:30:54
Autor: Robert
Focus 1.8 TDCi opinie?
> [...]

"polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

Nie przeszkadza mi to. Kwestia dystansu do siebie, życia, świata.

Nie przeszkadza. Są na tym świecie ludzie, którzy mają do siebie, swojego pochodzenia dystans. Ja nie klaszcze w samolocie i nie zakładam skarpet do sandałów ale nie obrażam się jak ktoś mnie z tym identyfikuje. Stereotypy nie biorą się z nikąd. Słowa "szkop" czy "szwab" mają jedynie charakter pogardliwy i uwypuklają niektóre cechy Niemców takie jak na przykład dbanie o nienaganny stan techniczny samochodu. To wszystko. Jak cię uraziłem - przepraszam.

Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz miejscu publicznym.

Proponuję koniec bezsensownego flejma, ok? Jak miałeś jakieś doświadczenia z silnikiem 1.8 TDCi, to daj znać - chętnie przeczytam.

Data: 2010-05-20 15:11:49
Autor: Olek
Focus 1.8 TDCi opinie?
On 2010-05-20 13:30, Robert wrote:

Proponuję koniec bezsensownego flejma, ok? Jak miałeś jakieś
doświadczenia z silnikiem 1.8 TDCi, to daj znać - chętnie przeczytam.

zawsze znajdzie się jakaś pierdoła co się przypieprzy do najmniej znaczącej kwestii dyskusji :) nie karm trolla :)

Data: 2010-05-20 20:19:51
Autor: elmer radi radisson
Focus 1.8 TDCi opinie?
On 2010-05-20 13:30, Robert wrote:

[...]

No, niezly frajer, podbal o samochod i teraz go chce sprzedac Polakowi.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-05-20 19:48:38
Autor: MariuszM
Focus 1.8 TDCi opinie?
W dniu 20-05-2010 13:15, PaPi pisze:

Znajomemu tez nie przeszkadza ? Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz
miejscu publicznym.

Nie trolluj.

M.

Focus 1.8 TDCi opinie?