Focus 1.8 TDCi opinie?

Data: 2010-05-20 13:36:43
Autor: Jurand
Focus 1.8 TDCi opinie?

Użytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisał w wiadomości news:ht32o9$9kf$1news.onet.pl...
Witam,

jak trwoga to... pms. Znajomy Niemiec sprzedaje aktualnie swoją foke. 2002 rok (pierwsza rejestracja Luty 2003), silnik 1.8 tdci 85kW w wersji Ghia (navi, klimatronik, felgi 17", podgrzewane krzesla itd). 5 drzwi. Ma ją od nowości. Nakręcił 180kkm (80% autostrada). To typowy szkop więc wszystko zawsze było ładnie swerisowane w autoryzowanym warsztacie. 2kkm temu wymieniony rozrząd, klocki+tarcze, olej. Garażowany, pieszczony, myty 8 razy w tygodniu itd. Sam twierdzi, że auto sprawuje się nienagannie, dobre zawieszenie i nawet nie rdzewieje. Krzyknął za nią 4k Ojro. Myślę, że jakbym mu z Polski przywiózł kiełbase i wódke to by zszedł jeszcze ze 300E. Pytanie czy brać? Boję się trochę literki "c" w tym TDCi. Jak te pompowtryski sprawują się w polskich warunkach?

Co w tych samochodach najczęściej się psuje? Na co zwrócić ewentualnie szczególną uwagę? Zależy mi na spalaniu. Helmut twierdzi, że w trasie schodził wg komputera do 4 litrów a ja nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć. Opłaca się po to jechać? Za przemawia: pewne źródło a co za tym idzie pewna historia auta, pewny przebieg itd., silnik?, wyposażenie, cena?. Przeciw: trzeba jechać do Niemiec=>koszta sprowadzenia, czas.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

Jeśli jest to Foka I to chyba bym się na nią nie napalał. Za 24 tysiące kupisz w Polsce zarejestrowaną Fokę II, z tym silnikiem, ale z 2006 roku. A ten samochód wyjdzie Cię po całej operacji conajmniej 19 tysięcy.

Jurand.

Data: 2010-05-20 13:37:46
Autor: mleko
Focus 1.8 TDCi opinie?
On 2010-05-20 13:36, Jurand wrote:
  jest to Foka I to chyba bym się na nią nie napalał. Za 24 tysiące
kupisz w Polsce zarejestrowaną Fokę II,

Jestes w stanie zagwarantowac historie, bezwypadkowosc i przebieg takiej foki II za 24k?

Data: 2010-05-20 13:43:44
Autor: Jurand
Focus 1.8 TDCi opinie?

On 2010-05-20 13:36, Jurand wrote:
 jest to Foka I to chyba bym się na nią nie napalał. Za 24 tysiące
kupisz w Polsce zarejestrowaną Fokę II,

Jestes w stanie zagwarantowac historie, bezwypadkowosc i przebieg takiej foki II za 24k?

Tak. Tej konkretnej tak.
Sam sprzedawałem pół roku temu swoją F II (białe kombi) z niewiele większym przebiegiem, ale też w fajnej wersji (klimatronik) za 24500 z 2006 roku, TDCi na osprzęcie Siemensa.

Jurand.

Data: 2010-05-20 13:44:52
Autor: mleko
Focus 1.8 TDCi opinie?
On 2010-05-20 13:43, Jurand wrote:

Tak. Tej konkretnej tak.
Sam sprzedawałem pół roku temu swoją F II (białe kombi) z niewiele
większym przebiegiem, ale też w fajnej wersji (klimatronik) za 24500 z
2006 roku, TDCi na osprzęcie Siemensa.

Rozumiem, ze miales ja od nowosci i byles pierwszym wlascicielem?

Data: 2010-05-20 13:47:24
Autor: Jurand
Focus 1.8 TDCi opinie?

On 2010-05-20 13:43, Jurand wrote:

[...]

Nie, ale znam się na samochodach ;) I wziąłem ją od pierwszego właściciela. I z samochodem nie było najmniejszych problemów.

Jurand.

Data: 2010-05-21 11:02:24
Autor: GumoL
Focus 1.8 TDCi opinie?
Jurand <jurand@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Sam sprzedawałem pół roku temu swoją F II (białe kombi) z niewiele większym przebiegiem, ale też w fajnej wersji (klimatronik) za 24500 z 2006 roku, TDCi na osprzęcie Siemensa.

Cholera. A ja szukam takiego focusa II już czas jakiś. --

Data: 2010-05-21 14:25:30
Autor: mleko
Focus 1.8 TDCi opinie?
On 2010-05-21 13:02, GumoL wrote:

Tak. Tej konkretnej tak.
[...]

Szukaj u pierwszych wlascicieli, a nie u posrednikow. Tylko cena bedzie "deko" wyzsza :)

Data: 2010-05-21 16:09:09
Autor: Jurand
Focus 1.8 TDCi opinie?

Użytkownik "GumoL" <dgumowsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ht5p80$3c2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

TDCi na osprzęcie Siemensa.

Jurand.

Cholera. A ja szukam takiego focusa II już czas jakiś.

Zadzwoń 513 100 344. Coś wymyślimy.

Jurand

Focus 1.8 TDCi opinie?