Focus 1.8 TDCi opinie?

Data: 2010-05-20 14:21:55
Autor: Als
Focus 1.8 TDCi opinie?
Dnia Thu, 20 May 2010 12:26:16 +0200, Robert napisa艂(a):

Witam,

jak trwoga to... pms. Znajomy Niemiec sprzedaje aktualnie swoj膮 foke. 2002 rok (pierwsza rejestracja Luty 2003), silnik 1.8 tdci 85kW w wersji Ghia (navi, klimatronik, felgi 17", podgrzewane krzesla itd). 5 drzwi. Ma j膮 od nowo艣ci. Nakr臋ci艂 180kkm (80% autostrada). To typowy szkop wi臋c wszystko zawsze by艂o 艂adnie swerisowane w autoryzowanym warsztacie. 2kkm temu wymieniony rozrz膮d, klocki+tarcze, olej. Gara偶owany, pieszczony, myty 8 razy w tygodniu itd. Sam twierdzi, 偶e auto sprawuje si臋 nienagannie, dobre zawieszenie i nawet nie rdzewieje. Krzykn膮艂 za ni膮 4k Ojro. My艣l臋, 偶e jakbym mu z Polski przywi贸z艂 kie艂base i w贸dke to by zszed艂 jeszcze ze 300E. Pytanie czy bra膰? Boj臋 si臋 troch臋 literki "c" w tym TDCi. Jak te pompowtryski sprawuj膮 si臋 w polskich warunkach?

Co w tych samochodach najcz臋艣ciej si臋 psuje? Na co zwr贸ci膰 ewentualnie szczeg贸ln膮 uwag臋? Zale偶y mi na spalaniu. Helmut twierdzi, 偶e w trasie schodzi艂 wg komputera do 4 litr贸w a ja nie mam podstaw, 偶eby mu nie wierzy膰. Op艂aca si臋 po to jecha膰? Za przemawia: pewne 藕r贸d艂o a co za tym idzie pewna historia auta, pewny przebieg itd., silnik?, wyposa偶enie, cena?. Przeciw: trzeba jecha膰 do Niemiec=>koszta sprowadzenia, czas.

Pozdrawiam i z g贸ry dzi臋kuj臋 za wszelkie sugestie,

Robert

Je藕dzi艂em Fok膮 Mk 2 z tym silnikiem, spalanie mia艂em rz臋du 5.3 - 5.5 na
trasie (lekka noga, szybko艣ci do 120km/h), w czasie jazdy do Belgii
przeszed艂em przez Niemcy 170-190 km/h i 艣rednio spalanie wysz艂o 6.8-7.0. Po
mie艣cie te偶 dobija艂o do 7 (korki w DC). Auto by艂o z rocznika 2005
(grudzie艅), rozstawa艂em si臋 z nim przy przebiegu realnym 185kkm,
serwisowany by艂 w autoryzowanych stacjach (jak to auto flotowe), z
grubszych rzeczy za mojej kadencji pad艂 akumulator zim膮, wymieniany by艂
dwumas i sprz臋g艂o (prewencyjnie, co艣 tam stuka艂o, a ja by艂em przed tras膮 do
Belgii). Silnik si臋 dobrze zbiera艂, je藕dzi艂o si臋 te偶 wygodnie. Wyposa偶enie
ciut gorsze - zwyk艂a klima, felgi 16, grzana przednia szyba, przednie
艣wiat艂a skandynawskie. Z pompowtryskami 偶adnych k艂opot贸w nie by艂o przez
ca艂y okres eksploatacji.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam 偶adnej jedynki)

Data: 2010-05-21 09:48:24
Autor: omega_fan
Focus 1.8 TDCi opinie?
秝iat砤 skandynawskie. Z pompowtryskami 縜dnych k硂pot體 nie by硂 przez
ca硑 okres eksploatacji.

To logiczne, w ko馽u w tym silniku 縜dnych pompowtrysk體 nie ma.

Focus 1.8 TDCi opinie?