Focus C-max

Data: 2010-01-04 16:48:05
Autor: CUT_INZ
Focus C-max
W dniu 04-01-2010 13:52, Jacek pisze:
Czy ktoś z grupowiczów ujeżdża Focusa c-max? Wpadło mi to autko w oko
(roczniki 2005-2006). Jak z trwałością silników, zawieszenia i ogólnymi
kosztami eksploatacji? Obecnie ujeżdżam Scenica ('99r) i szukam nowszego
samochodu o podobnych gabarytach.
Będę wdzięczny za wasze opinie.

W zeszłym tyg. jeździłem przez 3 dni wypożyczonym S-Maxem z przebiegiem 75000km w wersji gold x.

Moje spostrzeżenia:
- Plastiki w drzwiach gorsze niż w dostawczakach z lat 90
- Deska pomimo, że miękka też sprawia wrażenie tandetnej.
- Na nierównościach strasznie skrzypi.
- 140konny diesel daje radę, ale bez rewelacji.
- Tapicerka (półskórka) - ok.
- A najgorsze to super, hiper tandetne wykonane wykonczenie bagażnika. Po otwarciu schowka w podłodze miało się wrażenie, ze pokrywa zostanie nam w rękach, a schowki boczne straciły zatrzaski chyba przy pierwszym otwarciu.
- Jeździ się przyjemnie, dosyć twardo, ale komfortowo.

Tyle jeśli chodzi o moje spostrzeżenia.

Focus C-max