Data: 2012-12-23 12:36:49 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
Witam wszystkich.
Od kilku dni borykam się z problemem w mojej foczce. Otóż po kilku godzinach na postoju akumulator jest pusty - coś żre prąd. Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie. Nie mam pomysłu co to może być. Ma ktoś jakieś sugestie? Pzdr. |
|
Data: 2012-12-23 21:39:35 | |
Autor: Lewis | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu 2012-12-23 21:36, kmagosa87@gmail.com pisze:
Witam wszystkich. Ile lat ma aku? Mrozy przyszły i aku się poddaje. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-12-23 12:45:00 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:39:35 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
Ile lat ma aku?Zapomniałem dodać... Wymienione świece żarowe, olej, filtr powietrza, oleju, paliwa, zrobiony rozrząd, dwumasa... Akumulator kupiony jakieś 2-3 miesiące temu, 74Ah. Dopóki nie przyszedł mróz, to palil na dotyk. Na blacie 240.000 km. |
|
Data: 2012-12-23 21:54:40 | |
Autor: PiteR | |
Focus - padający aku na postoju | |
na ** p.m.s ** pisze tak:
Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w jakie napięcie ma rano? -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-12-23 12:57:33 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:54:40 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
jakie napięcie ma rano?12.8V |
|
Data: 2012-12-23 21:59:15 | |
Autor: Lewis | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu 2012-12-23 21:57, kmagosa87@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:54:40 UTC+1 użytkownik PiteR napisał: To bardzo poprawne. A jak odpalisz i natychmiast zgasisz po czym jeszcze raz chcesz odpalić to jak kręci? -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-12-23 13:06:06 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:59:15 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
To bardzo poprawne.Problem w tym, że teraz nie chce odpalić po nocy. Kręci mulasto, po kilkunastu sekundach napięcie spada do drastycznych wartości w stylu 9-10V i wszystko gaśnie. Nie próbowałem go gasić bezpośrednio po zapaleniu bo bałem się, że nie odpali drugi raz. Ale jeśli to coś może podpowiedzieć to tak zrobię na próbę. Ogólnie mówiąc jak postoi 3-4 godziny to odpala bez problemu, problem pojawia się po nocy. Prąd 20mA wydaje mi się bardzo mały, nie powinien tak dużego aku rozładować w ciągu nocy. Pytanie czy coś się w foczce po jakimś czasie nie załącza (nie wiem co i po co miałoby, ale może jednak). |
|
Data: 2012-12-23 22:11:29 | |
Autor: PiteR | |
Focus - padający aku na postoju | |
na ** p.m.s ** pisze tak:
po kilkunastu sekundach napięcie spada do drastycznych wartości w 9v to też nieźle po kilkunastu sekundach kręcenia problem jest raczej w długim niezapalaniu niż w akumulatorze. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-12-23 13:14:13 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:11:29 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
9v to też nieźle po kilkunastu sekundach kręceniaPytanie co to może być :/ Myślisz, że może kompresje tracić czy coś? Z mocą nie ma żadnych problemów, ciągnie konkretnie. |
|
Data: 2012-12-23 22:19:05 | |
Autor: PiteR | |
Focus - padający aku na postoju | |
na ** p.m.s ** pisze tak:
Pytanie co to może być :/ nie raczej nie od razu kompresja ale ja się nie znam na dieslach a służbowy diesel 2011 rocznik 11tyś km każą mi trzymać w garażu bo też nie zawsze zapala ;) niech się ktoś inny wypowie. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-12-23 22:29:02 | |
Autor: PiteR | |
Focus - padający aku na postoju | |
na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:
ale ja się nie znam na dieslach aha jescze mi się obiło o uszy czy tak się czasem nie objawiają problemy z immobilajzerem, tą jego częścią która jest na pompie wtryskowej. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-12-23 13:46:49 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:29:02 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
aha jescze mi się obiło o uszy czy tak się czasem nie objawiają problemy z immobilajzerem, tą jego częścią która jest na pompie wtryskowej.Mam nadzieję, że to nic z tych rzeczy, bo w focusie wszystko co związane z układem paliwowym zawsze jakoś drogo wychodzi :/ |
|
Data: 2012-12-24 09:44:26 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu 2012-12-23 22:11, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** pisze tak: pod obciążeniem rozrusznikiem, ale ja raczej stawiam, że nie chodzi o obciążenie... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2012-12-23 22:28:25 | |
Autor: J.F. | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 13:06:06 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
Problem w tym, że teraz nie chce odpalić po nocy. Kręci mulasto, po A wtedy jakie masz napiecie ? 10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy. U mnie w mondeo sprawa byla podobna, skonczylo sie na remoncie rozrusznika. J. |
|
Data: 2012-12-23 13:37:13 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:28:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
A wtedy jakie masz napiecie ? 10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy.Niższego niż 12V przed kręceniem nie zarejestrowałem. Mondeo i Focus to podobne konstrukcje pod względem silników, niewykluczone, że narażone na te same awarie ;/ |
|
Data: 2012-12-25 18:16:47 | |
Autor: J.F. | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 22:28:25 +0100, J.F. napisał(a):
10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy. Zmierzylem u siebie. 12.5V po postoju, 11.5V jak swiece grzeja, 9V na moment sie pojawilo przy kreceniu. J. |
|
Data: 2012-12-26 10:56:20 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu wtorek, 25 grudnia 2012 18:16:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Zmierzylem u siebie.Dzieki :) |
|
Data: 2012-12-23 22:39:38 | |
Autor: Iksiński | |
Focus - padający aku na postoju | |
Użytkownik <kmagosa87@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e12d37c-1f0e-4169-b05f-e6354f2ba1b0googlegroups.com... W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:59:15 UTC+1 użytkownik Lewis napisał: To bardzo poprawne. Problem w tym, że teraz nie chce odpalić po nocy. Kręci mulasto, po kilkunastu sekundach napięcie spada do drastycznych wartości w stylu 9-10V i wszystko >gaśnie. Nie próbowałem go gasić bezpośrednio po zapaleniu bo bałem się, że nie odpali drugi raz. Ale jeśli to coś może podpowiedzieć to tak zrobię na >próbę. Jedź do elektryka. Jeżeli oceni, że akumulator jest ok., to obstawiam rozrusznik do regeneracji. Pozdrawiam X |
|
Data: 2012-12-23 13:45:38 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:39:38 UTC+1 użytkownik Iksiński napisał:
Jedź do elektryka. Jeżeli oceni, że akumulator jest ok., to obstawiam rozrusznik do regeneracji.Rozrusznik na allegro można kupić na gwarancji za 2-3 stówy, więc nie tak tragicznie, gdyby się okazało, że to on... Odepnę jeszcze dziś na noc radio dla pewności i zobaczę rano co się będzie działo i dam znać w tym wątku :) |
|
Data: 2012-12-23 21:49:45 | |
Autor: Wmak | |
Focus - padajÄ cy a ku na postoju | |
Otóş po kilku godzinach na postoju akumulator jest pusty - coĹ Ĺźre prÄ d. MusiaĹoby uciekaÄ z 15A by rozĹadowaÄ 74Ah, Ĺadowany w aucie z 14.5V Albo mu zostaĹo kilka Ah albo, jak ktoĹ pisaĹ - starter lub styki przy grubych kablach. -- Wmak |
|
Data: 2012-12-23 14:05:44 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:49:45 UTC+1 użytkownik Wmak napisał:
Musiałoby uciekać z 15A by rozładować 74Ah, ładowany w aucie z 14.5VTylko kurde, co by mogło się w nocy włączyć i żreć 15A :/ Miernik pokazuje 20mA po zamknięciu auta z aktywnym alarmem. Wychodzi na to, że trzeba mu pojemność przemierzyć, bo inaczej to będzie wróżba. |
|
Data: 2012-12-24 10:40:53 | |
Autor: J.F. | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 14:05:44 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:49:45 UTC+1 użytkownik Wmak napisał: Jak aku nie pierwszej swiezosci to mu moglo zostac np 40Ah. I wystarczy 5A. Wychodzi na to, że trzeba mu pojemność przemierzyć, bo inaczej to będzie wróżba. Nie krecilby 30s. Jesli kreci niemrawo - czas na rozrusznik. J. |
|
Data: 2012-12-24 04:23:58 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 10:40:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Tylko kurde, co by mogło się w nocy włączyć i żreć 15A :/Ma 2 albo 3 miesiące, regularnie eksploatowany, więc to raczej odpada. |
|
Data: 2012-12-23 22:00:45 | |
Autor: PiteR | |
Focus - padający aku na postoju | |
na ** p.m.s ** kmagosa87@gmail.com pisze tak:
12.8V to dobre mierzyłeś jak jest "pusty" mierzyłeś napięcie ładowania? -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-12-23 13:07:53 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:00:45 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
mierzyłeś jak jest "pusty"Jak go wypompuje przy odpalaniu do zera, to potrafi nawet do 9V spaść, wydaje mi się to tragiczną wartością. Ładowanie 14.8V, po załączeniu dmuchawy na maksa, świateł itd. 14.5V, wydaje mi się, że elegancko. |
|
Data: 2012-12-23 22:24:02 | |
Autor: J.F. | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:36:49 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
Witam wszystkich. A napiecie po ych kilku godzinach ? Moze byc wewnetrzne zwarcie w jednej celi aku, wtedy zamiast tych ~12.5V bedzie np ~10.4 .. Jesli jestes pewny tego poboru (moze cos sie wlacza pozniej, alarm), to pozostaje kupic nowe aku .. J. |
|
Data: 2012-12-23 13:29:05 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:24:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
A napiecie po ych kilku godzinach ? Moze byc wewnetrzne zwarcie w jednej celi aku, wtedy zamiast tych ~12.5V Po całej nocy było około 12.5V. Mierzyłem amperomierzem i nie przekraczało 20mA, alarm w nocy raczej nie był, bo auto stoi pod oknem i by mnie obudziło. Nowego aku kupował nie będę, bo ten kupiłem jakieś 2-3 miesiące temu :/ |
|
Data: 2012-12-23 22:26:55 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:36:49 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie. Jasne. Jak na pewno nie więcej to albo aku do d... (nowe też bywa że padają, reklamować) albo coś z ładowaniem (sprawdzić). -- Jacek |
|
Data: 2012-12-23 13:30:43 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:26:55 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Jasne. Jak na pewno nie więcej to albo aku do d... (nowe też bywa żeMam 30 kilometrów do pracy, będzie lekka kicha jak oddam do reklamacji, bo czym wtedy dojeżdzać :/ |
|
Data: 2012-12-23 23:25:59 | |
Autor: scobowski | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu 2012-12-23 22:30, kmagosa87@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:26:55 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:Rowerem. Był niedawno wątek, rowerzyści dowiedli, że to zawsze lepsze, niż samochód ;) To, że ci aku trzyma napięcie, nie świadczy jeszcze o jego zdrowiu. Może być tak gówniany, że pod obciążeniem rozrusznikiem napięcie leci na ryj, i rozrusznik po prostu kręci się za wolno, żeby wystarczająco szybko sprężyć mieszankę i odpalić. Jeśli do tego nie działają ci za dwie świece :P - do dupa zimna - nomen omen. Również rozrusznik może być w tak kiepskim stanie, że bierze niewspółmiernie duży prąd, kręcąc przy tym nędznie. Podjedź do polecanego w swojej okolicy sprzedawcy akumulatorów - mili ludzie za free przetestują testerem pod obciążeniem twój akumulator (oczywiście informując cię, że musisz go wymienić :) ). Poproś o podanie konkretnych wartości: zakładając, że masz dizla z 1,5? 2 kW rozrusznikiem - aku powinien sensownie znieść obciążenie prądem ~150-250A. Jeśli przy takim prądzie napięcie wyraźnie "leci" - faktycznie, zmień aku. Później przetestuj napięcie na zaciskach akumulatora podczas pracy rozrusznika: jeśli napięcie będzie dużo niższe, niż podczas obciążenia zakładanym prądem - zainteresuj się rozrusznikiem. |
|
Data: 2012-12-23 14:57:36 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 23:25:59 UTC+1 użytkownik scobowski napisał:
Rowerem. Był niedawno wątek, rowerzyści dowiedli, że to zawsze lepsze, niż samochód ;) Świece wymienione dla pewności, także to akurat odpada. Ale plan dobry ;) Rozrusznik 2.2kW. Aku ma niecałe 3 miesiące, więc w razie czego powinni wymienić na gwarancji :) |
|
Data: 2012-12-23 16:12:36 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
Byłem przed chwilą go odpalać. Aku prosto z prostownika, porządnie naładowany.
Kręcił z 30 sekund bez skutku, po czym mam wrażenie, że zaczął się kręcić szybciej i wtedy załapał. Być może faktycznie coś z tym rozrusznikiem, że ma wywalone jakieś łożyska czy coś i nie ma na tyle siły, żeby silnik uruchomić :/ |
|
Data: 2012-12-24 07:55:12 | |
Autor: Cavallino | |
Focus - padający aku na postoju | |
Użytkownik <kmagosa87@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a085fe6e-c8f6-4b8b-ac8d-295595f3ca26@googlegroups.com... Byłem przed chwilą go odpalać. Aku prosto z prostownika, porządnie naładowany. To daj spokój akumulatorowi, zajmij się samochodem. , po czym mam wrażenie, że zaczął się kręcić szybciej i wtedy załapał. Być może faktycznie coś z tym rozrusznikiem, że ma wywalone jakieś łożyska czy coś i nie >ma na tyle siły, żeby silnik uruchomić :/ Skoro kręci przez 30 sekund i nic, to z silnikiem pewnie też nie wszystko w porządku. |
|
Data: 2012-12-24 00:04:26 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 07:55:12 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> Kręcił z 30 sekund bez skutku Hej, przed chwilą jechałem do pracy. 1* na dworze, nie ładowałem aku, odpalił bez zająknięcia. Przekręciłem kluczyk na sekunde i pojechałem... Już nie mam pomysłu co to może być. Jeśli chodzi o silnik, to miał robione wtryski. |
|
Data: 2012-12-24 02:26:53 | |
Autor: Gom | |
Focus - padający aku na postoju | |
On 24 Gru, 03:04, kmagos...@gmail.com wrote:
Hej, przed chwilą jechałem do pracy. Mój diesel też przy ujemnych temperaturach nie zapalał od razu, tylko trzeba było kręcić i kręcić.. Natomiast przy temp. ok zera wszystko było OK. Problemem były nieszczelności w układzie paliwowym, na tyle niewielkie, że ujawniały się dopiero przy większych mrozach. |
|
Data: 2012-12-24 04:24:36 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 11:26:53 UTC+1 użytkownik Gom napisał:
Mój diesel też przy ujemnych temperaturach nie zapalał od razu, tylko Kurcze, tylko ciekawe gdzie taka nieszczelność może się pojawić :/ Szukanie tego może być problematyczne. |
|
Data: 2012-12-24 09:29:30 | |
Autor: Iksiński | |
Focus - padający aku na postoju | |
Użytkownik <kmagosa87@gmail.com> napisał w wiadomości news:ad46532d-8a3a-40ac-a48a-c8c1aefacf39googlegroups.com... Już nie mam pomysłu co to może być. Zaczij od rozrusznika. Na podstawie Twojego opisu to z nim jest prawdopodobnie problem. Pozdrawiam X |
|
Data: 2012-12-24 09:42:42 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 16:12:36 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
Kręcił z 30 sekund bez skutku, po czym mam wrażenie, że zaczął się kręcić szybciej i wtedy załapał. Może klemy słabo trzymają? Tak wygląda jakby się zaspawywały po paru-parunastu sek obciążenia prądem. Albo jakaś analogiczna wada połączeń wewnątrz aku. Może gdzieś po drodze z aku do rozrusznika jakieś złącze słabo skręcone albo styki przekaźnika upalone? Bez diagnostyki ani rusz, nie zgadnie się. -- Jacek |
|
Data: 2012-12-24 01:01:33 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 09:42:42 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> Kręcił z 30 sekund bez skutku, po czym mam wrażenie, że zaczął się kręcić szybciej i wtedy załapał.Dla pewności przeczyściłem papierem ściernym elektrody w aku. Posprawdzam przy najbliższej okazji klemy (z grubsza wyglądają jak funkiel nówki) i zobaczę czy wszystkie kable wszędzie dobrze trzymają.. |
|
Data: 2012-12-24 21:12:50 | |
Autor: ToMasz | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu 23.12.2012 21:36, kmagosa87@gmail.com pisze:
Witam wszystkich.sprawdź: czystość końcówek alumulatora i klem rano, miernik na akumulator i załącz światła mijania i równocześnie drogowe, ogrzewanie nawiew, tak na 30 sekund. patrz czy napięcie spadnie poniżej 11.8V jak tak - akumulator raczej do wymiany. jak nie, = raczej zdrowy tu masz link do zapisu z naprawy rozrusznika którą sam wykonałem http://infobot.pl/r/2984 JEśli Twój rozrusznik ma również 2 pary szczotek, to takie zasłabnięcia wskazują na uszkodzenie jednej z par. czyli w wiekszości przypaków rozrusznik działa pirazy oko na 50% możliwości. Taka naprawa jak w podanym linku, nie kosztuje więcej niż 100zł. mnie kosztowała tylko tyle co szczotki. rozrusznik to chyba najłatwiejsza naprawa w samochodzie... ToMasz |
|
Data: 2012-12-26 10:40:28 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 21:12:50 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
Jak "na złość" od paru dni odpala od ręki, może przez to, że jest ciepło na dworze. Jutro zmierzę napięcie, mam tylko cichą nadzieję, że się nie uziemie przez te testy :P |
|
Data: 2012-12-28 00:03:04 | |
Autor: ToMasz | |
Focus - padający aku na postoju | |
Wróżką nie jestem, ale takie zachowanie, losowość nie wskazuje na uszkodzenie czegoś. znaczy jest zepsute i koniec. Bardziej to wygląda na brak styku, który raz jest, raz go niema. od wilgoci wszcząsów ...JEśli Twój rozrusznik ma również 2 pary szczotek, to takie zasłabnięciaJak "na złość" od paru dni odpala od ręki, może przez to, że jest ciepło na dworze. Jutro zmierzę napięcie, mam tylko cichą nadzieję, że się nie uziemie przez te testy :P Albo Ci jakiś kabel nie styka, albo szczotka w rozruszniku nie styka, albo ekeltromagnest w rozruszniku nie styka. 3 sruby, 2 kable. ToMasz |
|
Data: 2012-12-25 11:06:06 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Focus - padający aku na postoju | |
kmagosa87@gmail.com wrote:
Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie. Przez ile czasu mierzyles? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-12-26 10:39:12 | |
Autor: kmagosa87 | |
Focus - padający aku na postoju | |
W dniu wtorek, 25 grudnia 2012 12:06:06 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:
> Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie.Parę minut. |
|
Data: 2012-12-30 02:27:54 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Focus - padający aku na postoju | |
Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:36:49 -0800 (PST), kmagosa87@gmail.com napisał(a):
Od kilku dni borykam się z problemem w mojej foczce. Wymień akumulator. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |