Focus się trzęsie.

Data: 2012-08-20 22:09:17
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Focus się trzęsie.

Szanowna grupo!

Może coś wam wpadnie do głowy, w czym rzecz.
Poniżej pacjent i kilka objawów, nie oczekuję diagnozy, ale może coś zasugerujecie.

Focus z 1999r, 1.8 benzyna + LPG, przebieg 200000.

Wracał z urlopu, nagle zaczęło go telepać.

Zaczęło się od tego, że przy wciskaniu sprzęgła na luzie pojawiał się delikatnie słyszalny, dodatkowy metaliczny dźwięk, jakby stuknięcie nigdy wcześniej nie słyszalny.

Dodatkowo, przy spokojnej jeździe przy lekkim dodawaniu/odpuszczaniu gazu, pojawiło się jakby stukanie z okolic silnika. Wcześniej taka operacja przebiegała gładko, bezstukowo, że tak to ujmę.

A w końcu podczas przyspieszania samochód zaczął wibrować/trząść się przy towarzyszącym głuchym miarowym pogłosie z silnika.

Na kierownicy nic siÄ™ nie czuje

Drążku biegów taż nie ma wibracji

Na wolnych obrotach silnik pracuje równo

Przy dodawaniu gazu na luzie, nawet przy wyższych obrotach nadal równo, pracuje jak wcześniej.

Samochód na luzie toczy się jak zwykle, bez wibracji, to samo przy hamowaniu silnikiem.

Na gazie benzynie to samo.

Z góry dziękuję na sensowne odpowiedzi :-)

Seco

Data: 2012-08-20 22:37:09
Autor: cef
Focus się trzęsie.
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

nie oczekuję diagnozy, ale może coś
zasugerujecie.
Z góry dziękuję na sensowne odpowiedzi :-)

Nie wiem czy to sensowne, ale dokładnie takie same objawy
miałem w starej skodziance po samodzielnej naprawie alternatora.
Długo juz jeździsz z tym? Ja dojechałem z Wrocławia do Międzyzdrojów
a następnego dnia w drodze powrotnej ten alternator się rozleciał do końca i
spalił mi się akumulator pod Goleniowem.

Data: 2012-08-21 08:33:39
Autor: Jacek
Focus się trzęsie.
W dniu 2012-08-20 22:37, cef pisze:

spalił mi się akumulator pod Goleniowem.
Ciekawostka. Litowo-jonowy miałeś?
Jacek

Data: 2012-08-21 10:04:16
Autor: cef
Focus się trzęsie.
Jacek wrote:

spalił mi się akumulator pod Goleniowem.
Ciekawostka. Litowo-jonowy miałeś?
Jacek

Nie pamiętam - wtedy nie było chyba takich - 1997r.
I w zasadzie spalił się kabel do masy i pożar był jakby w okolicy
 akumulatora. Ten akumulator byÅ‚ montowany gdzieÅ› z tyÅ‚u pod siedzeniami,
nad nim jeszcze przestrzeń bagażowa, więc dymu i smrodu było dużo.
Nie pamiętam czy akukulator padł był całkiem i czy go wymieniono czy przeżył.
Chodziło mi raczej o rozmiar możliwych jeszcze szkód.

Data: 2012-08-21 13:40:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Focus się trzęsie.
Bartosz 'Seco' Suchecki, Mon, 20 Aug 2012 22:09:17 +0200,
pl.misc.samochody:
Wraca³ z urlopu, nagle zaczê³o go telepaæ.

Za ma³o pije.
Nastêêêêêpny!

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-08-21 21:41:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Focus siê trzêsie.
Bartosz 'Seco' Suchecki, Mon, 20 Aug 2012 22:09:17 +0200,
pl.misc.samochody:

Wraca³ z urlopu, nagle zaczê³o go telepaæ.

Za ma³o pije.
Nastêêêêêpny!

Nie rób z siebie m³otka pokroju woohoo czy "to".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-08-21 20:33:51
Autor:
Focus siê trzêsie.
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nie rób z siebie młotka pokroju woohoo czy "to".

Powiedz mi, kto lepiej wypada w teście IQ -- Ty czy pawian?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-21 23:48:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Focus siê trzêsie.
Marcin "Kenickie" Mydlak, Tue, 21 Aug 2012 21:41:03 +0200,
pl.misc.samochody:
[...]

No, no! Proszê mnie tu nie obra¿aæ, publicznie zreszt±! Do niego to mi
brakuje tysi±ca postów dziennie i srebrnych butów.

Data: 2012-08-22 21:57:57
Autor: MadMan
Focus siê trzêsie.
Dnia Tue, 21 Aug 2012 23:48:17 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisa³(a):

Nie rób z siebie m³otka pokroju woohoo

No, no! Proszê mnie tu nie obra¿aæ, publicznie zreszt±! Do niego to mi
brakuje tysi±ca postów dziennie i srebrnych butów.

Zapomnia³e¶ o rosyjskiej ma³olacie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-08-23 10:35:54
Autor: Iksiñski
Focus siê trzêsie.

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:18d1hyez32jv6.dlgpedaluje.ile.moze...

Nie rób z siebie m³otka pokroju woohoo

No, no! Proszê mnie tu nie obra¿aæ, publicznie zreszt±!

Marcin ma racjê. Newsy umieraj±, a coraz wiêcej ludzi stara siê je dobiæ dennymi "¿artami". Co gorsze coraz czê¶ciej robi± to osoby, które kiedy¶ reprezentowa³y jaki¶ poziom (i nie mam na my¶li woohoo ;-).

Bartosz zada³ konkretne pytanie, do¶æ dok³adnie opisa³ problem, wiêc nie wypada traktowaæ go jak idiotê.

Do niego to mi
brakuje tysi±ca postów dziennie i srebrnych butów.

Bêdziesz siê stara³, to kiedy¶ siê dorobisz... ;-)

Data: 2012-08-23 16:15:40
Autor: J.F
Focus siê trzêsie.
U¿ytkownik "Iksiñski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k14q1j$63g$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Najbardziej je dobijaja "sponsorzy". Niedawno onet, teraz gazeta - coraz mniej dostepnych serwerow. W sumie trudno miec pretensje - koszt jakis tam jest, a zysku nie przynosi.

No i z jakiego serwera teraz korzystac ? Jeszcze chetnie tak zeby sie dalo od roznych operatorow i z roznych krajow polaczyc ?
Ciekawe jak sie odbije zamkniecie gazety na ruchu tutaj - coraz mniej opcji zostaje.

J.

Data: 2012-08-23 18:11:22
Autor: John Ko³alsky
Focus siê trzêsie.

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Marcin ma racjê. Newsy umieraj±.. ....

Najbardziej je dobijaja "sponsorzy". Niedawno onet, teraz gazeta - coraz mniej dostepnych serwerow. W sumie trudno miec pretensje - koszt jakis tam jest, a zysku nie przynosi.

Pytanie czy jest zapotrzebowanie na us³ugê w takiej formie.

No i z jakiego serwera teraz korzystac ? Jeszcze chetnie tak zeby sie dalo od roznych operatorow i z roznych krajow polaczyc ?
Ciekawe jak sie odbije zamkniecie gazety na ruchu tutaj - coraz mniej opcji zostaje.

Pootwieramy trochê forów www i bêdzie jak dawniej :-)

Data: 2012-08-24 13:22:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Focus siê trzêsie.
Iksiñski, Thu, 23 Aug 2012 10:35:54 +0200, pl.misc.samochody:
Bartosz zada³ konkretne pytanie, do¶æ dok³adnie opisa³ problem, wiêc nie wypada traktowaæ go jak idiotê.

Bogowie... ¯art to "traktowanie jak idiotê" i gwó¼d¼ do trumny usenetu? O
tempora, o mores...

Data: 2012-08-22 13:29:35
Autor: Krzysztof Magosa
Focus się trzęsie.
W dniu 20.08.2012 22:09, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> [...]

Może coś wam wpadnie do głowy, w czym rzecz.
Poniżej pacjent i kilka objawów, nie oczekuję diagnozy, ale może coś

Ten focus ma dwumasę? U mnie (w dieslu) tak się zaczęło, potem doszło stukanie na postoju i nierówne obroty...

--
Pozdrawiam, Krzysztof Magosa.
http://elektrohasiok.pl - Absurdy z cyberprzestrzeni ;-)

Focus się trzęsie.