Focus-wrażenia

Data: 2009-11-05 08:51:43
Autor: Lukasz W.
Focus-wrażenia
Wczoraj przyjechał kolega nowo zakupionym Fokusem /przebieg 200 km/ silnik 1.6 i jakieś tam dodatkowe wyposażenie typu spoiler, alufelgi itp..... przejechałem się tym samochodem i wysiadłem mocno zdegustowany. Co do silnika i zawieszenia nie można się czepiać ale reszta...... kiepska widoczność do tyłu, wszędzie plastiki ale najbardziej mnie dobiły wskaźniki, wskaźnik paliwa i temperatury wielkości pięciozłotówki, wyświetlacz klimatyzacji i radioodbiornika koszmarny, cyferki zlewają się, nie mają "ostrości" .... co prawda mam dwa samochody ale już w podeszłym wieku i dawno nie jeździłem współczesnym samochodem ale jeśli tak teraz wyglądają samochody to chyba jeszcze długo będę jeździł swoimi :)

kryzys Panie, kryzys
trzeba ciąć koszty :)

L.W.

Data: 2009-11-05 09:07:18
Autor: J.S
Focus-wrażenia

Użytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcu0av$jvb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kryzys ale ten samochód kosztuje coś koło 70 tysi !!!

Data: 2009-11-05 09:17:02
Autor: s@piens
Focus-wrażenia
J.S wrote:
[...]

Producenci w kryzysie nie maja łatwo ;-)

Jeździłem Focusem poprzedniej generacji: na jakość i wygląd wskaźników nie mogłem narzekać. A kiepska widoczność do tyłu, to ogólna przypadłość hatchbacków i wiekszości wyoblonych, ponaciąganych kształtów karoserii...

--
Piotr

Data: 2009-11-06 10:21:49
Autor: Jan Strybyszewski
Focus-wrażenia

Data: 2009-11-06 21:15:52
Autor: s@piens
Focus-wrażenia
Jan Strybyszewski wrote:
Jeździłem Focusem poprzedniej generacji: na jakość i wygląd
wskaźników nie mogłem narzekać. A kiepska widoczność do tyłu, to
ogólna przypadłość hatchbacków i wiekszości wyoblonych,
ponaciąganych kształtów karoserii...

Ze niby sedany maja lepszy widok ?

Obecnie mam liftbacka i teraz, to już kompletnie nic nie widać :)

--
Piotr

Data: 2009-11-05 09:39:07
Autor: bratPit[pr]
Focus-wrażenia

[...]

dokładnie, jeszcze w latach 90-tych w kompaktach, ba w małych autach np na drzwiach były tapicerki, welurki, czasem lampki, a teraz? chociażby przywołany tutaj Focus to królestwo plastiku,
brat

Data: 2009-11-05 09:45:32
Autor: Pan Piskorz
Focus-wrażenia
dokładnie, jeszcze w latach 90-tych w kompaktach, ba w małych autach np na drzwiach były tapicerki, welurki, czasem lampki, a teraz? chociażby przywołany tutaj Focus to królestwo plastiku,

mam w aucie sprzed roku, welurki i lampki w drzwiach,
auto w cenie wspominanego tu fokusa,
P.

Data: 2009-11-05 10:19:20
Autor: Lukasz W.
Focus-wrażenia

[...]

jakie autko jesli można wiedziec?

L.W.

Data: 2009-11-05 20:09:48
Autor: Pan Piskorz
Focus-wrażenia
jakie autko jesli można wiedziec?

hyundai tucson
P.

Data: 2009-11-05 10:59:20
Autor: kamil
Focus-wrażenia
"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:hcu2vg$p90$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przecietny kompakt w latach 90 mial w porywach kaseciaka ABS, jedna poduszke i korbki w drzwiach, ktore przydawaly sie czesto, bo klimatyzacji brakowalo wiec okna otwarte cale lato.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-05 04:42:55
Autor: czupakabra
Focus-wrażenia
On 5 Lis, 11:59, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote in message

Przecietny kompakt w latach 90 mial w porywach kaseciaka ABS, jedna poduszke
i korbki w drzwiach, ktore przydawaly sie czesto, bo klimatyzacji brakowalo
wiec okna otwarte cale lato.

Tak - w sprowadzanych do Polski  VW i audi, które "słynęły" z tego że
były golasami.
np francuzi zdecydowanie bogaciej wyposażali klasę średnią.

Sebastian
fordy i cytryny - tylko diesel

Data: 2009-11-05 13:02:33
Autor: Irokez
Focus-wrażenia
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hcub6d$of2$1inews.gazeta.pl...
[...]

chyba opel albo vw

Miałem megankę i tam welurki, miłe miekkie obicia kokpitu które nie skrzypiały, elektryka, abs, grzana przednia szyba. Francuzy były duzo do przodu jesli chodzi o wykończenie

--
Irokez

Data: 2009-11-05 12:13:44
Autor: kamil
Focus-wrażenia

"Irokez" <henric8@op.pl> wrote in message news:hcuesq$7uj$1news.onet.pl...
[...]

Tez mialem meganke (dwie konkretnie) i wiele czasu na cieszenie sie tymi dobrodziejstwami nie bylo z uwagi na ciagle drobne usterki. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Focus-wrażenia