Focus-wrażenia

Data: 2009-11-05 09:32:50
Autor: krzysiek82
Focus-wrażenia
J.S pisze:
ale jeśli tak teraz wyglądają
samochody to chyba jeszcze długo będę jeździł swoimi :)

A czego się spodziewałeś po fordzie? Kupno takiego auta to bardzo ekologiczna decyzja sam się rozkłada i ulega biodegradacji. Wstyd mi za Niemców, że taką markę mają. Już nawet opel poszedł do przodu.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-05 09:36:04
Autor: Pan Piskorz
Focus-wrażenia
A czego się spodziewałeś po fordzie? Kupno takiego auta to bardzo ekologiczna decyzja sam się rozkłada i ulega biodegradacji. Wstyd mi za Niemców, że taką markę mają. Już nawet opel poszedł do przodu.

A od kiedy Ford jest niemiecki?
Swoją drogą każde współczesne auto przygotowane jest do szybkiej utylizacji.
P.

Data: 2009-11-05 09:37:44
Autor: krzysiek82
Focus-wrażenia
Pan Piskorz pisze:
A od kiedy Ford jest niemiecki?

a nie jest?
Swoją drogą każde współczesne auto przygotowane jest do szybkiej utylizacji.

ale ford chyba najbardziej, czasami mam styczność z rocznymi max 2 latkami i już pojawia się ruda dla mnie to przekreśla takiego producenta. Zresztą w niektórych aso sami lakiernicy potwierdzają, sami sobie to by tego nie kupili ;D

--
krzysiek82

Data: 2009-11-05 09:43:34
Autor: Pan Piskorz
Focus-wrażenia
a nie jest?

nie jest

P.

Data: 2009-11-05 09:47:25
Autor: krzysiek82
Focus-wrażenia
Pan Piskorz pisze:
  > nie jest

To przepraszam w takim razie, w sumie jak mogłem podejrzewać, że Niemcy takiego gniota mogliby zaprojektować i wyprodukować :)

--
krzysiek82

Data: 2009-11-05 09:52:42
Autor: Pan Piskorz
Focus-wrażenia
takiego gniota mogliby zaprojektować i wyprodukować :)

Właśnie. Zasilają rynek własnym szmelcem. Np. przebudowali golfa by dało się go taniej robić i mówią, że to szóstka.
Jakość fordów pozostaje zgodna z pierwotną ideą (patrz hasło "fordyzm").
Cena już z ww. idą zgodna ni ejest.
P.

Data: 2009-11-05 10:18:39
Autor: Lukasz W.
Focus-wrażenia
a nie jest?

nie jest

chinśki raczej nie jest
jaki wedlug Ciebie?

L.W.

Data: 2009-11-05 11:56:33
Autor: Jakub Witkowski
Focus-wrażenia
Lukasz W. pisze:
a nie jest?

nie jest

chinśki raczej nie jest
jaki wedlug Ciebie?

Jasne że niemiecki. A opel polski.

Data: 2009-11-05 13:19:44
Autor: CeSaR
Focus-wrażenia
Jasne że niemiecki. A opel polski.

Bzdura. Wszyscy wiedzą, ze polski to jest Fiat.

Data: 2009-11-05 20:55:34
Autor: Wojtek Ant
Focus-wrażenia
Jasne że niemiecki. A opel polski.

Bzdura. Wszyscy wiedzą, ze polski to jest Fiat.

nie znacie się, polskie to jest daewoo (obecnie chevrolet)

Data: 2009-11-05 09:54:55
Autor: Reseller
Focus-wrażenia
krzysiek82 pisze:
Pan Piskorz pisze:
[...]

Kumpel pracuje w ASO Mercedesa i twierdzi, że ostatnim samochodem jaki by kupił to "GWIAZDA", więc to chyba normalka, że nie kupuje się tego co się na codzień naprawia.

--
Reseller

Data: 2009-11-05 01:05:12
Autor: czupakabra
Focus-wrażenia
On 5 Lis, 09:54, Reseller <resel...@o2.pl> wrote:

Kumpel pracuje w ASO Mercedesa i twierdzi, że ostatnim samochodem jaki
by kupił to "GWIAZDA", więc to chyba normalka, że nie kupuje się tego co
się na codzień naprawia.

A co ma powiedzieć - pracuje w ASO mercedesa - to naprawia głownie
mercedesy.
Nie przyjeżdżają tam fordy czy ople - tylko zepsute merce.

pozdrawiam
Sebastian
fordy i cytryny - tylko diesel

Data: 2009-11-06 10:23:06
Autor: Jan Strybyszewski
Focus-wrażenia

Data: 2009-11-05 13:57:05
Autor: mleko
Focus-wrażenia
krzysiek82 wrote:

Wstyd mi za  Niemców, że taką markę mają.

Pomijajac wlasciciela marki Ford, juz wiadomo dlaczego w pewnym watku byla pogarda dla "polaczkow" Herr Christoph82 ;)

Data: 2009-11-06 10:22:09
Autor: Jan Strybyszewski
Focus-wrażenia

Focus-wrażenia