Fokus TDDi

Data: 2009-05-04 22:22:27
Autor: kowal
Fokus TDDi
Miałem takiego 2000 rocznik. (kombi). Jeździłem nim 4 lata. Przejechałem 0-156tkm i sprzedałem.
Usterki: w 2003 rdza zżarła dół drzwi - wymieniono na gwarancji. Przy 130 tkm siadło tylne zawieszenie bo woziłem płytki ceramiczne do budowy tak że koła tarły o nadkola....
Przejechałem nim Europę od Gibraltaru po Stambuł, od Oslo po Kretę i nigdy mnie nie zawiódł.
A dusiłem ostro bo np. po wyprawie hiszpańsko-portugalskiej opony powędrowały do śmietnika w serwisie opon.
Paliwo lałem jakie popadnie, jedynie na co uważałem to możliwie najlepszy olej.
Mile focusika wspominam :-)
J.

Fokus TDDi