Fola samoprzylepna z "Pimp my ride"

Data: 2010-04-01 06:46:18
Autor: Jackare
Fola samoprzylepna z "Pimp my ride"
Widziałem kiedyś w tym programie, folię samoprzylepną którą goście
naklejali na felgi, elastyczność uzyskiwali dzieki podgrzaniu opalarką
i po przyklejeni samochód miał np alufelgi szprychowe ze szprychami
oklejonymi na wygląd drewna.
Czy ktoś się orientuje co to za folia i gdzie ewentualnie można ją
kupić. A może ktoś wie jakie są jej parametry bo na felgach to powinna
chyba jakąś odporność (np termiczną) mieć, chyba że w pimp my ride
wszystko jest raczej na poziomie "odpicowania" a nie solidnego
rzemiosła.
--
Jackare

Data: 2010-04-01 16:55:36
Autor: Jakub Witkowski
Jackare pisze:
[...]

Żenua, taka felga powinna być wystrugana z naturalnego dębu lub hebanu ;)

Data: 2010-04-01 17:25:46
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 01 Apr 2010 16:55:36 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

Żenua, taka felga powinna być wystrugana z naturalnego dębu lub hebanu ;)

 Za ciężka, lepiej z balsy i polakierować :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Fola samoprzylepna z "Pimp my ride"