"Folia aluminiowa" do osloniecia kartusza podczas gotowania

Data: 2011-08-23 06:13:19
Autor: Jacek G.
"Folia aluminiowa" do osloniecia kartusza podczas gotowania
On 23 Sie, 13:54, "MarcinS" <a...@wp.pl> wrote:
Witam!

Czy ktos wie gdzie lub pod jaka nazwa szukac "folii aluminiowej" wielokrotnego uzytku do osloniecia kartusza podczas gotowania?
Można coś takiego kupić np tu:
http://www.tuttu.pl/palniki,oslona-przeciwwiatrowa-do-palnika-alu-windschutz-rollbar-102-k-569-1424-p
z tym, że ta jest dość niska - raczej do palnika podłączonego do butli
wężykiem. Ale widziałem kiedyś w Horyzontach 2 typy w różnych
rozmiarach.
Ja natomiast podszedłem do tematu oszczędnościowo - zakupiłem paczkę
tacek aluminiowych do grilla (są różnej wielkości), skleiłem 3 lub 4
sztuki srebrną taśmą klejącą (można też zszyć zszywaczem) i nieco
sprasowałem te małe nacięcia, aby pozatykać otworki. U dołu
przykleiłem jeszcze z tej samej taśmy takie uszy, aby można było
kamieniami czy innymi przedmiotami ustabilizować osłonę w razie
silnego wiatru. Pewnie nie jest to super profesjonalne, ale nawet
działa, kosztuje kilka zł, a jak się zniszczy można zrobić nowe.
--
Jacek G.

"Folia aluminiowa" do osloniecia kartusza podczas gotowania