Folia/filtr antyrefleksyjny do laptopa

Data: 2009-03-23 18:59:24
Autor: Kot Prezydenta
Folia/filtr antyrefleksyjny do laptopa

Użytkownik "Depesz" <depmarUSUNTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq8f0o$2apa$1opal.icpnet.pl...
Szukam filtru lub foli antyrefleksyjnej do laptopa. Mam w laptopie ekran z polyskiem i od jakiegos czasu zaczely mnie bolec oczy i glowa. Oswietlenie mam takie, ze zawsze od ekranu odbija mi sie jakies swiatlo prosto w oczy.
Ustawialem juz kontrast na minimalny ale to za malo, dlatego rozgladam sie za filtrem. Znalazlem filtry antyrefleksyjne w Komputroniku, ale ona sa do monitorow LCD a nie do laptopow :[

A to w laptopie masz pewnie plazmę ?

Data: 2009-03-23 22:05:38
Autor: Depesz

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq8ilu$pc7$1inews.gazeta.pl...